שיגרת טיפוח - קיץ 2012

בפוסט הסקירה הראשון כתבתי על חשיבות ההשקעה בבסיס האיפור.
אבל רגע לפני, חשובה לא פחות ההשקעה בטיפוח טוב, הן של עור הפנים והן של עור הגוף, אחרת זה כמו לנסות להתחיל ציור על דף לא נקי - לא משנה כמה אנו מוכשרות וכמה יפה האיפור יצא, מי שמתבונן תמיד יראה את חוסר הניקיון הבסיסי של הדף..

בדיוק מהסיבה הזו אני מוכנה להשקיע בנושא, הן כלכלית והן יישומית - אני לא מתעצלת ומקפידה על שגרת הטיפוח, על הסרת האיפור בסוף היום ועל מריחת הקרמים, וזה גם גורם לי לתחושה של ניקיון עליה אני לא מוכנה לוותר.
לא לכל אחת כל זה בהכרח מתאים, ואתן מוזמנות לקחת מכאן את מה שרלוונטי אליכן.



זו נבחרת מוצרי טיפוח העור שלי נכון לעכשיו (נכון לעכשיו - כי אין לי סנטימנטים דווקא למוצרים הללו, כשזה מגיע לטיפוח ואיפור אני אוהבת לשנות ולהתחדש כל הזמן):






נתחיל ממוצרי הניקוי לפנים, כולם של לנקום:


מימין לשמאל-קצף ניקוי, מסיר איפור עיניים, מי פנים (לנקום)


Mousse  Eclat של לנקום הוא מוצר מופלא, והיחיד מכל המוצרים שאציג כאן שאני מוצאת את עצמי כמעט תמיד חוזרת וקונה. מדובר בקצף ניקוי לבן בעל ריח נעים המנקה הכל, כולל את האיפור. אני אוהבת ניקוי פנים מקציף והוא משאיר את העור שלי רענן וללא תחושת "מתיחה" או יובש.

מי הפנים Tonique Eclat הם מי פנים מרעננים, וחשוב לציין שהם מכילים אלכוהול שמורגש מאוד. לאחר שאני עוברת איתם עם צמר גפן על הפנים, העור מרגיש מחוטא ונקי.

את איפור העיניים אני מסירה בעזרת Bi-Facil , מסיר איפור דו-פאזי (מכיל גם שמן וגם מים שבניעור הבקבוק מתערבבים זה בזה) בעל מרקם מעט סמיך ולא שמנוני שאינו גורם לי לגירוי או"עננים" בעיניים ומתמודד בכבוד גם עם המסקרות העמידות ביותר.





בנוסף, פעמיים בשבוע לאחר שלב הניקוי אני גם אוהבת לעשות פילינג ומסיכה, ומשתמשת במוצרים הבאים:


ימין-פילינג של קלרינס, שמאל- מסיכת ניקוי של ג'יבנשי

הציפייה שלי מהפילינג היא להרגיש, מעבר לתחושת הניקיון, שהעור "כמעט כמו חדש" והפילינג Gentle Refiner של קלרינס בהחלט משיג את המטרה הזאת. המרקם שלו מחוספס בדיוק במידה הנכונה - לא עדין מדי אבל גם לא גס מדי, ויש לו ריח נהדר.

מסיכת הניקוי והטיהור Skin Targetters של ג'יבנשי נרכשה במסגרת מבצע 30% הנחה בסופר פארם, והיא לא מצדיקה את המחיר לצערי, לא כי היא לא טובה - אלא כי היא פשוט לא המרקם שרציתי.
כבעלת עור מעורב שבקיץ הופך לשמנוני ומבריק חיפשתי מסיכת ניקוי בסגנון חימר, מאלה ש"חונקות" את העור לאחר מספר דקות וכשמורידים אותן מרגישים שהעור "מטוהר".
הדיילת הבטיחה שלמרות שיש למסיכה מרקם מימי ולחותי היא מתפקדת כמסיכת ניקוי לכל דבר, ומודה שהתפתיתי כי הייתי מוכוונת קנייה מג'יבנשי באותו יום, אל תשאלו למה..
כשהתנסיתי בה בבית היא כמובן הרגישה לי כמסכת לחות, וזה ממש תיסכל אותי.
בינתיים אני משתמשת בה, אבל בהזדמנות הראשונה תירכש מסיכת ניקוי אמיתית. 






השלב הבא הוא הלחות.
אני מאמינה שכל אחת צריכה לחות טובה, גם אם יש לה עור שמן, וכשלעור חסרה לחות - רואים את זה היטב ולא משנה איזה איפור איכותי נשים עליו.

מימין לשמאל-ויז'יונר, קרם לחות, קרם עיניים



Visionnaire של לנקום מוגדר כתמצית מתקנת עור ומיועד למספר מטרות מוצהרות - צמצום נקבוביות פעורות, טיפול בקמטים ופגמים ומתן מראה אחיד וזוהר לעור. הוא מגיע בבקבוק תכלכל ויפה, המרקם שלו מעט סמיך והוא נספג בעור היטב ובמהירות.
ברמת קיום ההבטחות ולאחר שימוש במשך תקופה של כחודש וחצי אני מרגישה שגוון העור עמום פחות והוא "קולט" טוב יותר את כל המוצרים שבאים אחריו, ולגבי קמטים ונקבוביות - למזלי אני לא סובלת מהם אז אני לא יכולה להעיד על כך.

קרם הלחות Primordiale skin recharge של לנקום מיועד לכל סוגי העור והוא ורדרד ובעל מרקם סמיך יחסית, כך שבחורף ובאביב הוא שירת אותי היטב אבל כעת הוא לקראת סיום ואני מתכננת להחליפו בקרם קליל יותר.
דרך אגב, אני לא משתמשת בקרם ייעודי ללילה, למרות שקראתי שבלילה מיותר להשתמש בקרם יום שמכיל SPF, ולכן אני בהחלט שוקלת במועד הרכישה הבאה לקנות 2 קרמים נפרדים.

את קרם העיניים Time Zone של  אסתי לאודר קיבלתי במתנה בתוך אחד מהקיטים עבור קנייה מעל סכום מסויים, והוא מתיימר לבצע 3 פעולות - הפחתת קמטוטים, ליחוח והחייאת העור והגנה מפני יובש וגירוי.
אין לי (עדיין) קמטוטים באזור העיניים כך שאני לא יכולה לחוות דיעה בנושא, אבל אני כן יכולה להעיד שהמרקם שלו כבד  ולכן את אזור העיניים עם העור הדק והיבש הוא מעשיר לי בלחות כמו שצריך, והוא נספג גם יחסית מהר ומהווה בסיס טוב לקונסילר.






לאחר סיום טיפוח עור הפנים, מגיע שלב טיפוח עור הגוף, ולשם כך אני משתמשת בסדרה הבאה, של ללין:


מימין לשמאל - קרם גוף, פילינג, קרם רחצה



אל הסדרה הזאת התוודעתי בזכות מוכרת חביבה בסניף ללין בקניון הזהב, שראתה אותי הולכת אוטומטית לכיוון סידרת ה"אושן" הנצחית, הציעה לי לנסות אחד מהריחות בסדרה החדשה שלהם, ואכן התמכרתי.
מדובר בריח של, כן כן, תאנה ויוגורט, והוא פשוט נפלא !


קרם הרחצה נעים על העור, ולאחר השימוש בו העור לא מרגיש יבש, שזה פלוס גדול.

קרם הגוף משלים היטב את קרם הרחצה, נספג במהירות ונותן את הטאצ' הסופי של הרעננות, הרכות וכמובן - הניחוח.

אבל לגבי הפילינג אני די חצויה.
אני משתמשת בו פעמיים בשבוע ורגילה לפילינג הסטנדרטי של ללין- גרגרים די גסים שמשפשפים את העור ומסירים היטב תאים מתים.
הפילינג של הסדרה הזאת, להבדיל, הוא מעין קרם כבד מאוד, שלאחר שאני משפשפת עימו את העור, לא משנה עם כמה מים אשטוף, נשארת מעין שכבה לבנה שאני מצליחה להסיר רק אם אני עוברת ומשפשפת גם עם ספוג הרחצה.
בקיצור, ממש לא מוצלח לטעמי.
אז למה אני בכל זאת חצויה? בגלל הריח, הריח המדהים שחבל לי לוותר עליו..




עד כאן שגרת הטיפוח שלי,
ואשמח אם תשתפו אותי בתגובותיכן - מהי שגרת הטיפוח שלכן ?


Comments

  1. נראה לי שמצאתי את אחותי התאומה :) אני חושבת ש-45 דקות מהיום שלי (בוקר+לילה+מקלחת) הולכות רק על טיפוח, אני לא מוותרת על כל טקסי המריחה האלה, אני מתה עליהם! (ועוד לא דיברתי על כמה זמן לוקח לי להתאפר). חשיבות גדולה במיוחד אני נותנת להסרת האיפור בלילה, זה כ"כ חשוב!
    חוץ מפילינג גוף, שאני לא עושה מעצלות, שגרת הטיפוח שלנו די זהה.
    אחלה פוסט :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה ותמיד רציתי אחות תאומה :)
      ובהחלט אם יש משהו שאני מוכנה לבזבז עליו זמן יקר זה טיפוח ואיפור (כמו שאומרים - my guilty pleasure)..

      Delete
  2. מתחברת אלייך בנושא לנקום, מוצרי הניקוי שלהם טובים. אהבתי את הויזיונר, השתמשתי רק בדוגמית והוא ממש האיר לי את הפנים - קיבלתי מחמאות. מסכות זה פקל בשבת. ללין - לא ממש התחברתי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. לנקום אכן טובים מאוד לדעתי בתחום הטיפוח ואני תמיד מנסה לקנות מאצלם כשיש מבצעי הנחות ומתנות שוות.
      לגבי ללין - למרות שביעות הרצון שלי גם כאן הנאמנות היא לא מוחלטת, סביר שבשיגרת הטיפוח הבאה כבר יופיע מישהו אחר (סבון של פעם, ל'אוקסיטן וכיו"ב..)

      Delete
  3. יש לנו הרבה מוצרים דומים - גם אני אוהבת את לנקום ושגרת הניקוי שלי כוללת כרגע רק מוצרים שלהם + הסרום, אם כי אותו פחות אהבתי ואני לא ממש רואה שינוי כלשהו... אני כרגע משתמשת במסכת חיימר של שאנל שעומדת להיגמר ואני מחפשת מסעת חיימר חדשה... אם תמצאי משהו אשמח לשמוע ...

    וכמובן, איך לא, תתחדשי על הבלוג ובהצלחה

    ReplyDelete
    Replies
    1. מדהים איך אותו מוצר יכול להרגיש על כל אחת אחרת.
      שמתי עין על ה- Idealist Even Skintone Illuminator של אסתי לאודר אחרי שאסיים את ה- Visionnaire, שמעתי עליו דברים טובים.
      מבטיחה לעדכן כשאמצא מסיכה טובה, ותודה רבה.

      Delete
  4. ממש עשית לי חשק לפילינג של קלרינס. יש מצב שאני אלך לפנק את עצמי היום בסיום העבודה :)

    לגבי מסכת חימר, כתבתי בבלוג על מסיכה של Queen Helene. מסכה שלדעתי תהיה מעולה לעור מעורב/שמן. היא עשויה מחימר ירוק ומנטה (או משהו כזה) ויש לה ריח ממש נעים של מסטיק.

    את יכולה לקרוא עליה כאן:
    http://i-am-not-bubu.blogspot.co.il/2011/12/iherb.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. שמחה לשמוע, אני אוהבת את הפילינג של קלרינס ועכשיו כשחם והעור זועק לניקוי עמוק וטוב אז אני אפילו אוהבת אותו יותר.
      קראתי את מה שכתבת על המסיכה, ומסכימה איתך שבשביל המחיר הזעום שלה היא בהחלט שווה בדיקה - אצרף אותה להזמנה הבאה :)

      Delete

Post a Comment