גלוסיבוקס מאי

גלוסיבוקס.
מה כבר לא נכתב על הנושא ?
בעד ונגד, טוב ולא טוב, אוהבת ולא אוהבת.
חודש אחרי חודש, כבר 5 חודשים, הנושא לא יורד מהפרק.
אז הנה מה שיש לי לומר.

לקראת סוף שנה שעברה, כשהתחילו השמועות על המיזם, נרשמתי באתר גלוסיבוקס לקבלת עדכון ברגע שהשירות מושק.
ואכן קיבלתי מייל בינואר, נרשמתי, קראתי את המחמאות על הקופסה הראשונה בבלוגים של מי שהוזמנו להשקה, וחיכיתי.
ואז הגיעה הקופסה (ובכן, לא בדיוק הגיעה, הגיע פתק להוציא אותה מהדואר), והיא הייתה מקסימה וסימנה מבחינתי התחלה של משהו חדשני וכייפי במסגרתו אני מקבלת כל חודש חבילה אסתטית עם מספר מוצרי איפור וטיפוח.

אבל הגיע חודש פברואר, ובגלוסיבוקס החליטו לעבור למסירת החבילות בשירות שליחים ובעקבות כך גם לייקר את עלות השרות למנויות חדשות, והבלאגן החל.
כעס, מרמור, עצבים (שגם אני חוויתי כשהשליח הגיע מוקדם יותר מהשעה שתואמה איתי, השאיר פתק והלך..) ותחושה שהדברים לא ממש זורמים.
למרות זאת לא חשבתי לבטל את המנוי כי הקונספט קסם לי מאוד, בחודש מרץ כבר שיניתי את הכתובת למשלוח למקום העבודה, ומאז אני מקבלת את החבילות סביב ה- 20 לחודש ללא תקלות.

אבל אם נשים את כל נושא המשלוחים בצד, הסיבה שלשמה התכנסנו היא המוצרים.
וכאן אני מרגישה די מתוסכלת, כי מחודש לחודש גודל וכמות המוצרים הולכת ויורדת, ומחבילת ינואר שהייתה מגוונת ומפנקת, הגענו לחבילות אפריל שהכילה מיני שמפו ומרכך, ומאי שנבנתה ציפייה כזאת גדולה לקראתה כ"חבילת קליניק" - ובמקרה שלי היא ממש לא.

אז מה קיבלתי ?
בואו ונתחיל:




גלויית החודש:



כמו שאתן רואות, קיבלתי 5 מוצרים - אחד בגודל מלא והשאר דוגמיות:



המוצר בגודל המלא הוא תרחיץ הגרגרים הירוק לניטרול ברק של clean&clear. אני אוהבת סבונים לניקוי פנים שהם קלילים, נעימים על העור וחסרי ריח או בעלי ריח עדין, ועל הדרך גם מסירים לי את האיפור בניקוי של סוף היום. התרחיץ הזה עונה על רוב הדרישות - הוא קליל ונעים יחסית על העור למרות הגרגרים, והסיר לי לגמרי את כל האיפור. הריח זה כבר עניין אחר. רשום על התרחיץ שהוא מכיל למון גראס ותמציות פירות, ככה בדיוק הוא מריח וזה ריח חזק מדי לטעמי האישי.

זו הייתה ההתנסות הראשונה שלי עם מייבש הלק של seche vite והוא בהחלט עושה את מה שמתחייב - ייבוש מהיר של הלק והענקת גימור שקוף, ולכן יש סיכוי טוב שאקנה אותו בגודל המלא כשייגמר.

לדוגמית הבושם קוד לונה של ארמאני לא התחברתי. הבשמים שלי הם בריחות פרחוניים, ואילו הקוד לונה בתמציתו הוא תמהיל של וניל ופריחת תפוז - אני יכולה להעיד שעלי ניחוח הוניל היה מאוד דומיננטי ורק חיכיתי שהוא יתפוגג..

ונעבור ל- 2 מוצרי הקליניק בקופסה.
את המסקרה high impact הכרתי עוד קודם והיא לא מוצלחת כמו אלה של לוריאל ולנקום, אבל כמו שאומרים לגמרי  "טובה מספיק". עם זאת, קשה לי להבין את גודל הדוגמית הזערורית, הרי בתיקי המתנה של קליניק שמקבלים מעל רכישה בסכום מסויים יש מסקרה בגודל טרוול סייז ולא דוגמית, אז למה לא בגלוסיבוקס ?

מי ההסרה - כמשתמשת בעברי בשיטת 3 השלבים אלו היו מי ההסרה שלי, והייתי מרוצה מהם. אבל גם כאן אני לא מבינה את ההגיון בלתת למנויות להתנסות רק בשלב אחד מתוך השלושה. אם כבר הוחלט בכל זאת להכניס לקופסה את שיטת 3 השלבים, אז איפה הדוגמיות של סבון הפנים וה-DDML שמצורפות גם הן כמעט תמיד לתיקי המתנה של החברה ?

בנוסף, הגיעו בקופסא 2 קופונים -
קופון 10 ש"ח הנחה בקניית מוצר מסדרת clean&clear, וקופון 50 ש"ח הנחה בקנייה מעל 300 ש"ח ממוצרי קליניק + 25 ש"ח הנחה נוספת אם מצטרפים לעמוד הפייסבוק של קליניק, שזו בהחלט הנחה מכובדת (ורשום שיש כפל מבצעים),
וצורף גם כרטיס כניסה מתנה לביוטי סיטי 2012:

מלמעלה למטה - קופון clean&clear, קופון קליניק וכרטיס כניסה לביוטי סיטי


בשורה התחתונה אני מרגישה שהכוונה טובה, ונכון שגלוסיבוקס לא התחייבו על יותר מ- 5 מוצרים בקופסה, אבל עם תחושות אי אפשר להתווכח וכמה שהייתי שמחה לפרגן ולומר שאני מרוצה מקופסת מאי לצערי אני לא, וזה נובע בעיקר מכך שהציפייה שנוצרה הייתה גבוהה ומבחינתי היא לא התממשה.
עם זאת חשוב לי בהזדמנות זו לציין לטובה את שירות הלקוחות של גלוסיבוקס - בפעמים שפניתי, בין אם טלפונית ובין אם במייל, תמיד קיבלתי מענה מהיר ויעיל. 

האם אמשיך את המנוי ?
בשלב זה אני לא מתכוונת לבטל, כי אני אוהבת את הרעיון הבסיסי של "חבילת הפתעות" חודשית, מחיר המנוי עדיין אטרקטיבי עבורי (כמנויה ותיקה) ואני באמת חושבת ומקווה שמקופסה כמו של מאי אפשר רק להשתפר.


ומה אתן חשבתן על הגלוסיבוקס ?

Comments

  1. אני נלהבת מהמיזם גלוסיבוקס, עם זאת איני מסכימה עם ההתנהלות עליה אני קוראת בפורומים השונים, של גלוסי אל מול הקוראות. אני קיבלתי שירות טוב, אז אין לי טענות. קיבלתי קופסא שנחשבת "שווה", תוכלי לקרוא עליה בפוסט אצלי.
    אני ממשיכה לקופסא הבאה בציפיה. כשהידיעה שבכל רגע נתון אפשר ללחוץ בטל, מאוד מקלה

    ReplyDelete
  2. מסכימה איתך. אני חושבת שחוסר שביעות הרצון שעולה אצל המנויות נובע משני מקורות עיקריים - ציפייה והוגנות. נבנתה ציפייה גבוהה מהמיזם בכלל ומקופסת קליניק בפרט וכמו שאומרים "כגודל הציפיות גודל האכזבות", והשונות בין הקופסאות באותו החודש לפעמים כ"כ גדולה שחוסר ההוגנות פשוט "זועק לשמיים"..

    ReplyDelete
  3. אני מאוד לא מרוצה מהשירות של גלוסיבוקס.
    התחלתי את המנוי בחודש שעבר, קיבלתי את הקופסה באיחור (בחודש מאי במקום באפריל),
    היום אנחנו ב5 ליוני ועדיין לא קיבלתי את הקופסה של מאי. פניתי לשירות הלקוחות יותר מ4 פעמים ולא נעניתי.
    מאחר ולא קיבלתי את הקופסה, החלטתי לבטל את המנוי, אבל כבר חוייבתי על חודש יוני. לדעתי זו חוצפה. לפני שהם מחייבים אותי על חודש נוסף שידאגו שאקבל את הקופסה של החודש הקודם.
    פניתי אליהם בדרישה שיזכו אותי על קופסת מאי, שכן כבר יצא החשק מלקבל אותה, ושיזכו אותי גם על יוני.
    אני מחכה לתשובתם בנושא.. התאכזבתי מאוד.

    ReplyDelete
  4. כשהתחילו התלונות בחודש פברואר חשבתי שמדובר ב"חבלי לידה" והייתי סלחנית, אבל מקרה כמו שאת מתארת, 5 חודשים אחרי שהשירות עלה לאוויר, הוא לחלוטין לא תקין.
    אולי זה עוד חלק מהבעיה שלהם - חוסר האחידות, אם יש לך מזל אז את מקבלת את החבילה בזמן, ואם לא, אז קורים מקרים כמו שלך.
    לגמרי מאכזב, וחבל, כי שוב - אני באמת מאמינה שהכוונה טובה והרעיון נהדר, אבל הביצוע..?

    ReplyDelete
  5. גם אני מרגישה כמוך שהם התחילו ממקום גבוה מאוד ומאז כל חודש הם מורידים את הרמה.
    לדעתי האישית גלוסיבוקס מאי היה השיא, גם בגלל הקופסא עצמה וגם בגלל שירות הלקוחות של גלוסיבוקס. אני שמחה לשמוע שקיבלת מהם מענה טוב, באופן אישי אני עדיין מחכה שיגיבו למייל תלונה ששלחתי להם לפני שלושה שבועות כמעט :/

    בסופו של דבר החלטתי לבטל את המנוי, אני חושבת שהם הגזימו לגמרי החודש ועד שהם לא ישתפרו אני לא מוכנה להיות לקוחה שלהם.

    ReplyDelete
    Replies
    1. חלק מהעניין הוא שהם אומרים שניתן לבטל את המנוי בכל עת וללא התחייבות, אבל השאיפה שלהם אמורה להיות שהמנויות לא ישתמשו באפשרות הזאת, וממה שעולה מכל מה שאני קוראת בבלוגים, בפורומים ובפייסבוק - הם ממש לא שם..
      ושוב, חבל, כי בבסיס זה מיזם מקסים שבסה"כ מצליח במקומות שונים בעולם.

      Delete

Post a Comment