I'm (always) going back to MAC


אם לא סיפרתי לכן זאת עד כה, אז אני אוהבת מאוד את מוצרי מאק בכלל והחולשה העיקרית שלי היא לקולקציות במהדורות המוגבלות שלהם בפרט, קולקציות שבשנים האחרונות משוגרות לחנויות שלהם בתדירות שיא.
לאור הקצב ניתן להבין מדוע כיום להבדיל מבעבר אני בוחרת לי מוצר "כוכב" אחד מכל קולקציה, ומגבילה את עצמי לרכישתו בלבד.
עם זאת אסייג ואומר שהחריגה היחידה שלי מנוהג זה מתרחשת פעם בשנה בחודש נובמבר/דצמבר, או אז מאק משיקה את קולקציית החגים השנתית שלה שהיא בדרך כלל מעלפת וגדולה מהחיים ושם אני ממש לא עוצרת במוצר אחד בלבד (והשמועה אומרת שקולקציית 2012 הגיעה לחנויות מאק בישראל שלשום)...


בחודשים האחרונים יצאו ה-מ-ו-ן קולקציות, מוצלחות יותר ופחות, ואלה הכוכבים שרכשתי מהקולקציות המוצלחות יותר בעיני:


למעלה- מימין Marilyn Monroe, משמאל Carine Roitfeld, למטה - Illustrated






Carine Roitfeld - Desert Camouflage compact:


Carine Roitfeld - Desert Camouflage compact







Carine Roitfeld - Desert Camouflage compact



קארין רויטפלד הייתה העורכת של ווג צרפת ובשיתוף פעולה עם מאק יצרה קולקציה מיוחדת ששמה דגש על איפור מעושן.
מי שקראה את פוסט המולטי טאסקרים שלי כבר יודעת שאני מחבבת רכישת מוצר אחד שמתכלל בתוכו מוצרים נוספים, וכשראיתי בפרסומות המקדימות את הקיט הקומפקטי והמהמם הזה ידעתי שהוא יהיה שלי.
דרך אגב, יצאו בקולקציה 2 קיטים כאלה, כאשר השני שנקרא Jungle Camouflage הכיל ברונזר כהה מאוד ופחות אהבתי את שילוב הצלליות שהיה בו.

הקיט מורכב מארבע צלליות וסומק קרמי (שעל גוון העור הבהיר יחסית שלי משמש כברונזר לכל דבר ועניין):
"Sahara Dust, Cactus Thorn, Desert and Carbon Eye Shadows
." complemented by the sheer soft bronze of Sand Storm Cremeblend Blush

והוא בנוי מגשית מעל מגשית, כך כשפותחים את הקופסה נחשפת פלטת הצלליות ואם מסיטים אותה הצידה נחשף גם הברונזר.

ב- Desert Camouflage שילוב גווני הצלליות הוא "לביש". הכוונה היא שבהנחה עדינה השילוב שלהן יכול להתאים לאיפור יום יפה, ואילו בשימוש נדיב יותר השילוב שלהן מעולה ליצירת מראה מעושן מרשים.
גוון הברונזר הקרמי מתאים לי מאוד ולמרות שכמו מוצרים קרמים אחרים נוטה "להזיע", הדבר אינו פוגם במרקם שלו והוא נטמע בעור, ומחמם ומצליל היטב.








Marilyn Monroe - Forever Marilyn Beauty Powder:


Marilyn Monroe - Forever Marilyn Beauty Powder 







Marilyn Monroe - Forever Marilyn Beauty Powder



אני חושבת שזו הייתה הקולקציה המדוברת ביותר של מאק השנה, זמן רב לפני שבכלל התקרבה לחנויות.
מרלין מונרו היא אייקון, מאק אוהבים לעשות קולקציות אייקוניות, כך שאם חושבים על זה לעומק - החיבור הוא טבעי.
האייקון נולדה בשנת 1926 בשם נורמה ג'ין בייקר ובשנת 1956 שינתה אותו רישמית למרלין מונרו (שם המשפחה הוא של אמה), ובמשך 36 שנות חייה חוותה נטישות, אלימות ובעיות בריאותיות ונפשיות מצד אחד, והצלחה ותהילה כמעט אגדית מצד שני.
ההשראה לקולקציה הייתה סגנון האיפור של מרליו מונרו המסמל את סגנון האיפור במחצית הראשונה של שנות ה- 50, שעיקריו הם מייק אפ בגוון מעט בהיר מצבע הגוף, אייליינר ארוך ומחודד, ריסים מלאכותיים, עיפרון לבן בתוך העין, הברקות, הצללות וסומק עדין ושפתיים צבועות באדום.
התמונות של מרלין מונרו על גבי אריזות המוצרים בקולקציה לקוחות מסדרת הצילומים בשחור לבן The Black Sitting המפורסמת, שצולמה על ידי מילטון גרין ב- 1956.

מהקולקציה הזאת חמדתי את הביוטי פאודר, פודרה מאירה קלילה ומשיית עם מעט שימר ובגוון אפרסקי חיוור.
אני מכורה למוצרי "vanity" כאלה, בעיקר אם לאחר השימוש בהם אנשים מסתכלים עליך ואומרים לך שאת נראית זוהרת אבל הם לא יודעים להגיד למה.
הביוטי פאודר של מרלין (כמו דרך אגב גם המייק אפ המדהים של בנפיט, hello flawless oxygen wow) נותנת בדיוק את האפקט הזה, וזה לא משנה אם השתמשתי בה בקלילות על כל הפנים בסיום האיפור, הנחתי אותה מעל סומק קרמי או רק על עצם הלחי.








:Illustrated - Brush Kit by Julie Verhoeven


Illustrated - Brush Kit by Julie Verhoeven  








Illustrated - Brush Kit by Julie Verhoeven 




ג'ולי ורהובן היא אמנית בריטית שיצרה קולקציית איפור מאוירת בשיתוף עם מאק. מראש ידעתי שהכי מעניינים אותי הם 2 הקיטים של המברשות, ומבין שניהם העדפתי הפעם את זה שהכיל את 4 המברשות המוקטנות שכולן דואו פייבריות: 

187 היא מברשת פנים גדולה להנחה וטשטוש של מוצרים נוזליים ופודרתיים 
130 היא מברשת קצרה להנחת מוצרים נוזליים וקרמים
282 היא מברשת הנחת צלליות רחבה
286 היא מברשת מחודדת לטשטושים.

מאק מוציאים מדי פעם קולקציות שכוללות קיטים של מברשות בגודל מוקטן כך שלא היה כאן חידוש. חשוב עם זאת לציין שהקיטים הללו מהווים הזדמנות מצוינת לרכוש מספר מברשות של המותג במחיר סביר יחסית, לשם הדוגמה המחיר של מברשת 130 בגודלה המלא הוא 204 ש"ח, ומחירו של הקיט כולו היה 350 ש"ח.
מה שכן היה יוצא דופן במקרה הזה הוא הנרתיק הייחודי ששבה את עיני, סוג של "מוצר אספנות" חד פעמי שגרם לי להחליט לרכוש דווקא את הקיט הזה.
לגבי איכות המברשות עצמן - נאמר בעבר שהמברשות בקיטים של מאק פחות איכותיות מהמברשות בגודל המלא. מברשת 187 סבלה בהתחלה ממעט "נשירה" אבל בסך הכל מדובר במברשות טובות הנמצאות אצלי בשימוש שוטף.






אני חושבת שלמרות ששמעתי פה ושם ביקורת על איכות וכמות הקולקציות של מאק (וחייבים להודות שיש משהו בבחינת "זאב" "זאב" בכך שכמעט כל חודש יוצאת קולקציה חדשה), כיף לחובבת איפור כמוני שיש חברת איפור מקצועית הדואגת באופן קבוע ולצד הליין הרגיל של מוצרים טובים לנסות ולהמציא מחדש את הגלגל - ואני בהחלט מעריכה את ההשקעה והיצירתיות הנדרשים מהם כדי לעמוד בקצבים הללו.


Comments

  1. ת-ת-ח-ד-ש-י

    איני מרבה להיכנס ל מאק, אלא אם אני מחפשת משהו מסוים. ילדותי משהן, אך אצלי הקנקן הוא הראשון שמושך את העין, קוקצית מרלין קסמה לי מאוד, יותר האריזה אני חושבת, שכן את הסמקים של מאק אני מכירה ואוהבת

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי אפרת,
      אני חושבת שלהבדיל ממך, מאז שמאק פתחו את הסניף הראשון שלהם ברמת אביב ביקרתי בו כבר בערך מיליון פעם, וברגע שהם פתחו את הסניף בקניון הזהב בראשון לציון בכלל חתמתי אצלם קבע!
      לדעתי מעבר לאריזות האטרקטיביות (כולל הילדותיות שביניהן) גם איכות המוצרים כמעט תמיד מצוינת, והדבר היחיד שמפריע לי הוא פערי המחיר הצורמים של מאק ישראל לעומת מאק באירופה ובארה"ב...

      ותודה רבה, אני תמיד אוהבת להתחדש :)

      Delete
  2. היי מור D:
    פוסט מקסים ^^ וחברת האיפור האהובה עליי היא MAC!
    את הביוטי פאודר רכשתי וגם סומק מהקולקציה, אני מאוהבת בהם ברמות היסטריות!
    ומהקולקציה של ג'ולי ורהובן יש לי קיט עם 3 צלליות ועם 2 מברשות מוקטנות מסקרה ועיפרון עיניים שחור, עם הקיט הזה אני התאפרתי לארוע משפחתי וגרפתי המון מחמאות.
    בכללי מאק היא חברה מעולה ואיכותית וכיף לקנות מהם (במיוחד בסניף עזריאלי!!)
    ואם כבר אני כותבת אז ממש תודה על המוצרים שהבאת לי, הם מעולים ואחריי שהלכת והלכתי עם החברה לרכבת וכול הנסיעה התלהבנו מהמוצרים כאילו קיבלתי אוצר קסום XD

    שהייה לך לילה טוב והמשך שבוע נעים ונשמור על קשר :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי מתוקה!
      הקולקציה של מרלין כולה הייתה מקסימה כך שאני יכולה להבין את ההתלהבות שלך, ולגבי הקיט מהקולקציה של ג'ולי ורהובן - מאק הוציאו משהו בסגנון שלו בעבר במסגרת קולקציה אחרת ורכשתי אותו אז, ואין ספק שאלה קיטים מוצלחים ומחמיאים.
      אני כל כך שמחה לשמוע על ההתרשמות החיובית שלך מהמוצרים, וכמו שדיברנו כשנפגשנו - רק מי שמכורה "אמיתית" לנושא יכולה להתרגש ממנו ככה.

      ותודה רבה על הפרגון :)

      Delete
  3. אם לא הייתי סטודנטית עניה , בהחלט הייתי בוחרת בפריטים שליקטת!

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי קארין,
      אני מבינה אותך לגמרי.
      כשהייתי סטודנטית בתואר ראשון (ודרך אגב גם בתואר השני) יכולתי בעיקר לפנטז על רכישת מוצרים כאלה.
      אולי יעודד אותך לדעת שכשמסיימים ללמוד ומתחילים להתפרנס "כמו שצריך", אז נפתחת סוף סוף האופציה להתפרע...
      ושמחה כמובן שאהבת את הבחירות שלי :)

      Delete
  4. את הפודרה מקולקציית מרלין מונרו יש לי, והתיאור שרשמת מדוייק. הקייס של המברשות ממש מיוחד ויפה, אבל במחיר הזה אני מעדיפה לקנות מברשות קצת יותר טובות מהמוקטנות של מאק, חבל שההבדל כל כך משמעותי בין המוקטנות לרגילות...
    ארורה תהי שחשפת אותי לקולקצית החגים!!
    תתחדשי

    ReplyDelete
    Replies
    1. יקירתי,
      בהיבט הזה (ובהיבט הזה בלבד) אני מקבלת באהבה את היותי ארורה :)

      הפודרה היא בהחלט אחת ההברקות שנתקלתי בהן,
      ואני יכולה להתחבר לעמדתך לגבי קיט המברשות, אבל בכל זאת מצאתי את עצמי אתמול בערב בסניף של מאק נאבקת קשות בדחף לרכוש את אחד מהקיטים של המברשות שיצאו בקולקציית החגים..

      אכן קשים חייה של מכורה!

      Delete
  5. אני לא חושבת שאי פעם חשקתי במוצר כמו שאני חושקת בביוטי פאודר - יש לי כ"כ הרבה פודרות ובגלל זה ההתלבטות הרבה, אבל היא נראית פשוט מקסימה...
    את יודעת כמה היא עולה?

    ReplyDelete
    Replies
    1. החשק לביוטי פאודר של מרלין מובן בהחלט...
      היא עלתה 169 ש"ח,
      ולא רק שהיא מקסימה, היא גם שימושית לי ביותר :)

      Delete

Post a Comment