My Dad


אבא שלי נפטר בפתאומיות ביום חמישי 25.4.13 בשעה 10.30 בבוקר, כ- 14 שעות לאחר שנכנס לבית החולים.
מסתבר שקרע בשריר הלב הוא סיבוך של התקף לב שאין כמעט סיכוי לשרוד אותו, ואבא שלי מלכתחילה, בגיל 70, כבר לא היה אדם בריא.
ולא הספקתי להיפרד.


אבא שלי היה איש חכם, טוב, שקט וצנוע.
אבא שלי אהב אותי והאמין בי.
האדם שאני היום, האופי, האישיות, התחום המקצועי שאני נמצאת בו, משאבי אנוש, הכל בזכותו.

ואבא שלי היה גם איש מעשי, שהתקשה להבין את העניין הרב שלי בעולם האיפור ואת הרצון שלי ללמוד באופן מקצועי לפני כשנה את התחום במקום להרחיב עוד את ההשכלה במשאבי אנוש, אבל כשהוא ראה כמה זה חשוב לי וכמה אני נהנית הוא גיבה אותי לחלוטין.
כי אבא שלי תמיד היה שם לצידי- בהצלחות, בשמחות, בקשיים ובמשברים. עודד, תמך, הקשיב וייעץ.


ועכשיו נפער לי חלל עצום בלב שישאר עימי לשארית חיי.
ונותרו רק הזיכרונות, והגעגוע.
אבא שלי, אני כל כך אוהבת אותך.
תודה לך על הזכות הגדולה שהייתה לי להיות בתך קרוב ל- 35 שנים.
ואני יודעת שהיית מאחל לי להמשיך ולעשות את הדברים שמשמחים אותי ומסבים לי אושר, כי כל כך אהבת לראות אותי מחייכת.

יהי זכרך ברוך, אבא יקר שלי.




ערב פסח, אפריל 1985








החתונה שלי, פברואר 2004











ברית של תום, ינואר 2013













והגעגוע רק הולך ומתגבר.


Comments

  1. משתתפת בצערך יקירה ;(

    ReplyDelete
  2. משתתפת בצערך... תנחומיי :(

    ReplyDelete
  3. שלא תדעי עוד צער :(

    ReplyDelete
  4. פשוט ממוטט. ממש משתתפת בצערך. תקחי אותו בלב לכל מקום שתלכי, ובסוף יהיה בסדר.

    ReplyDelete
  5. מאמי שלי... הלב נקרע.. שולחת לך חיבוק חם ואוהב :(

    ReplyDelete
  6. יקירה, אין לי מילים לנחם, חויתי אובדן אב בדיוק כמו שתיארת ככה פתאום בלי הכנה מראש לפני כשנתיים, זה קשה, זה כואב, זה ממש כאילו מישהו קרע לך חתיכה מהלב. מתנחת בזה שהוא לא סבל. תהיו חזקים ומאוחדשים, יהי זכרו ברוך. מחבקת אותך

    ReplyDelete
  7. משתתפת בצערך, חיבוק גדול :(

    ReplyDelete
  8. כ"כ עצוב לי לקרוא... אין מילים שיכולות להקל או לנחם...
    שולחת לך חיבוק ענקי!

    ReplyDelete
  9. משתתפת בצערך ושולחת חיבוק גדול :-(

    ReplyDelete
  10. משתתפת בצערך אהובה רק עכשיו יצא לי לקרוא והוצפתי עצב חיבוק גדול מרחוק.

    ReplyDelete
  11. הצטערתי מאוד לשמוע :( שלא תדעו עוד צער.

    ReplyDelete
  12. משתתפת בצערך,נשמה..רק שמחות

    ReplyDelete
  13. רק עכשיו אני רואה את הפוסט הזה...שלא תדעי עוד צער....קשה לאבד הורה. משתתפת בצערך ומקווה שיבואו ימים טובים יותר עם בשורות טובות. שולחת לך חיבוק וירטואלי חם.

    ReplyDelete
  14. תודה רבה לכולכן על התגובות החמות והתמיכה, אני מעריכה זאת מאוד.
    אין מספיק מילים בעולם כדי לתאר את גודל הכאב והצער שלי על האובדן הקשה, ואני מוצאת מעט נחמה בכך שבאמצעות הפוסט הזה עוד אנשים ידעו איזה אדם ואב מיוחד ונהדר הוא היה.

    ReplyDelete
  15. כל-כך הצטערתי לקרוא...
    משתתפת בצערך ומקווה שלא תדעי עוד צער.

    ReplyDelete
  16. ככ מרגש. נשיקות. סתיו :(

    ReplyDelete

Post a Comment