Bénédiction d'anniversaire Bourjois
ברכות לרגל יום ההולדת בורז'ואה!
בשביל חברה בת 150 אני חושבת שבורז'ואה נראית נפלא - צבעונית, צעירה ברוחה ולא מפסיקה לחדש ולהתחדש.
המותג "עשה עלייה" לישראל לפני פחות משנתיים, והיום ניתן למצוא את מוצרי בורז'ואה כמעט בכל סניף של סופר פארם והמשביר וטוב שכך, כי מדובר בחברת קוסמטיקה עממית ואיכותית המצהירה שהיא מציעה פלטת צבעים של יותר מ-360 גוונים ומשיקה מדי שנה יותר מ-100 מוצרים חדשים ומקוריים.
גילוי נאות: הוזמנתי לאירוע והמוצרים התקבלו לסקירה מטעם החברה
גילוי נאות: הוזמנתי לאירוע והמוצרים התקבלו לסקירה מטעם החברה
אירוע יום ההולדת נערך באווירה פריזאית נעימה ובמסגרתו הוצגו מספר מוצרים המושקים בימים אלה.
עבור חובבת היסטוריה כמוני, ריכוז נקודות הציון בתולדות המותג שהכינו עבורנו אנשי בורז'ואה מצא חן בעיני מאוד, ולכן הוא כאן לפניכן:
1870
|
-הסומק עוזב את בימות התאטרון ועובר לחוצות העיר. ROSETTE BRUNE ("ורד חום") בקופסת הקרטון הוא אחד הסמקים הראשונים שהושקו לקהל הרחב
-השקת ROUGE FIN DE THÉÂTRE, סומק במרקם עדין להופעות בימתיות
|
1879
|
"פודרת אורז מג'אווה" להבהרת עור הפנים הופכת את בורז'ואה למותג בינלאומי לאיפור עירוני
|
1880
|
-שפתון בגוון "ענבים לתאטרון"
-קופסת עפרונות לאיפור פנים לשימושם של שחקני תאטרון
|
1881
|
הסומק הקומפקטי הראשון במרקם יבש עם התווית "מוצר טיפוח ייחודי לנשים"
|
1885
|
ליתוגרפיה של פרסומת המתארת סצנה טיפוסית מחיי הבורגנות של ה-Belle Époque
|
1887
|
שרה ברנאר (Sarah Bernhardt) באופרה "לה טוסקה"
|
1890
|
ערכת איפור מתוחכמת, בגודל תיק יד, עם מראה, סומק ושפתון
|
1898
|
-תמציות מבושמות למטפחות אף
-עמוד השער של הקטלוג הצרפתי של בורז'ואה
|
1914
|
"ידיד הנשים" – נרתיק איפור בצורת גליל
|
1915
|
השקת ASHES OF ROSES ("אפר של ורדים"), המוצע בקופסה עגולה חדשה בצבעו של הסומק אותו היא מכילה
|
1919
|
ארנסט בו (Ernest BEAUX), הבשם והיוצר של EVENING IN PARIS
|
1924
|
כרזת פרסומת ל-POUDRE DE RIZ DE JAVA ב-Ladies’ Home Journal האמריקאי
|
1925
|
-דיוקן של באבט, המוזה הדמיונית של המותג, ש
-פודרת BUCOLYS לפנים עם החותמת Paris – London
|
1927
|
-נרתיק מטאלי הכולל שלושה עפרונות לשפתיים ולעיניים
YAMINA – כחל מקורי לעיניים בקופסה קטנה לנסיעות
-פרסומת משנות ה-20 הרועמות, שהתפרסמה בין השאר בקטלוג של פול פוארה (Paul Poiret)
|
1930
|
-הרפתקאותיה של באבט בתמונות – פרסומת בכתב העת Jardin de Modes
-הרפתקאותיה של באבט בתמונות – פרסומת "באבט מול המראה"
-בקבוק בושם דמוי פעמון מזכוכית
-פרסומת לבושם "ערב בפריס"
|
1935
|
קופסת שי דמוית ירח לסדרת "ערב בפריס" PARIS
|
1936
|
-מארז "הסמקים הפסטליים הבלתי ניתנים לחיקוי של בורז'ואה" בקשת של גוונים שונים
-פרסומת ל-PASTELS בכתב עת
-פרסומת בהשראת המאבק לזכות הצבעה לנשים
|
1939
|
קופסת שי ל"ערב בפריס", בריטניה
|
1950
|
מארז “Just a Touch” של מוצרי EVENING IN PARIS הכולל בושם ושפתון
|
1955
|
טסטר בשרוול דמוי גליל, שיועד לייצוא לארצות הברית
|
1966
|
הקופסה העגולה הופכת לפשוטה יותר והלוגו של בורז'ואה נוצר משתי אותיות B שלובות זו בזו
|
2003
|
צללית SUIVEZ MON REGARD ("עקבו אחר מבטי") במארז חדיש. מברשת אינטגרלית מאפשרת לשחרר בדיוק את כמות האבקה הנדרשת
|
2005
|
-נוסחה חדשה לסומק ב-18 גוונים
-מארז סומק קומפקטי עם מראה ומברשת אינטגראליות
|
2006
|
בורז'ואה משיק קו חדש של "מוצרי כיס" הכולל את ה-MINI VERNIS ("מיני לק")
|
2009
|
מהדורה מוגבלת של אוסף הסמקים והצלליות RENDES-VOUZ À PARIS
|
2010
|
-צלליות חדשות ורכות יותר, ללא פאראבנים ובאריזה קומפקטית ופשוטה יותר
-מבחר של 22 גווני צלליות
|
2012
|
השקת DISSOLVANT MIRACULEUX, תכשיר להסרת לק בשנייה אחת בלבד
|
2013
|
האישה הפריזאית הצעירה והאלגנטית – האייקון של בורז'ואה
|
שלל של יופי |
Little Round Pot INTENSE eyeshadow:
Little Round Pot INTENSE eyeshadow מספר 11 |
הצלליות העגלגלות והאפויות הללו, כמו גם הסמקים, הינן מסמלי הזיהוי של המותג ואני חייבת לומר שמצד אחד אין עוררין על כמה שהעיצוב שלהן אסתטי ומתוק אך מצד שני הוא פשוט לא פרקטי - תופס מקום ולא נוח לנשיאה אל מחוץ לבית (ולכן לשם כך יש להם גם את הפלטות הקומפקטיות שמורכבות מחמישיית או שלישיית צלליות תואמות ומשתלבות).
אהבתי מאוד את הגוון המיוחד והורסטילי של הצללית, מעין סגול לבנדר מוכסף ושופע שימר ולא סתם אני משתמשת במילה שופע- צריך לעבוד איתה בזהירות אחרת תמצאו את כל הפנים שלכם מנצנצות...
כפי שתראו בתמונות בהמשך, המסקנה שלי לגביה היא שמומלץ מאוד לשלב אותה עם צלליות נוספות כי בפני עצמה כפי שאני ניסיתי היא לא מספיק "חיה" לטעמי.
כפי שתראו בתמונות בהמשך, המסקנה שלי לגביה היא שמומלץ מאוד לשלב אותה עם צלליות נוספות כי בפני עצמה כפי שאני ניסיתי היא לא מספיק "חיה" לטעמי.
Intuitive Liner:
Intuitive Liner |
לפי בורז'ואה מדובר ב"תוחם עיניים חכם", אייליינר בעל חוד משונן ומדויק המאפשר למרוח קו אייליינר באופן מושלם, הודות לטכניקה חדשה, פשוטה ויעילה.
כל נגיעה של חוד האייליינר על קו הריסים יוצרת 3 נקודות המתחברות בסופו של דבר לקו מדויק ונקי, והוא מתאים גם לעיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע.
כשלקחתי אותו לראשונה בידיי לקח לי כמה שניות להבין איך אני מתכננת לעבוד איתו, בתור מישהי שרגילה לאייליינר ג'ל. אבל מהרגע שהבנתי את הרעיון, גיליתי שהוא מאוד נוח לשימוש ואפשר לצייר איתו קו אייליינר יפה ומדויק כולל כנף דקה בסופה, ובנוסף מצד אחד הוא עמיד מאוד- לא זז או נמרח כלל ומצד שני ההסרה שלו עם מסיר איפור עיניים לא דרשה כל מאמץ מיוחד, בהחלט מוצר מנצח.
מסקרה Volume Glamour MAX Holidaysמגיעה בגודל מיני ובצבעים סגול, כחול וירוק,
ואני קיבלתי את הסגולה:
לדברי בורז'ואה המסקרה הינה "בעלת מרקם קרמי העוטף את הריסים מן השורש עד לקצה ומעניק נפח מקסימלי ועמידות נגד מים".
למרות ידית האחיזה המוקטנת היא נוחה מאוד לשימוש, ובמקרה שלי יצרה ריסים מופרדים ומובחנים בצורה עדינה ומחמיאה ומודה שבתור חובבת מסקרות שחורות הייתי גם מסתפקת בה עם הגודל והביצועים הטובים הללו בצבע שחור בלבד, אם כי אני מניחה שלאוהבות המסקרות הצבעוניות היא בהחלט תתן מענה לצורך.
ברונזר Delice de Soleil:
Delice de Soleil |
בברונזר הזה נתקלתי לראשונה כשביקרתי באמסטרדם לפני כשנתיים ועוד לפני שבורז'ואה "עלו ארצה", ואני זוכרת שבהיתי בו במשך כמה שניות כי אהבתי את העיצוב ובעיקר את המראה המסתובבת שלו.
מדובר בברונזר גרוס עם נצנצים טבעיים כך שהוא עדין ולא שימרי מדי, לטעמי אולי אפילו קצת עדין מדי למרות שקיבלתי את מספר 14, שמיועד לעור זית - שזוף.יש לו ריח שוקולדי נהדר ואני חושבת שבגזרת הברונזרים העממיים הוא בהחלט תופס מקום של כבוד למי שאוהבת הצללות רכות עם נצנוץ מעודן יחסית.
וזה המראה הכולל (והמהורהר עד מאוד שלי:)) שהתקבל:
על מנת לקבל נקודות מבט שונות ומגוונות על האירוע והמוצרים, כהרגלי אני מצרפת לנוחיותכן ריכוז קישורים לפוסטים שבלוגריות נוספות פרסמו:
Comments
Post a Comment