!Mac, what a great Technique


זוכרות שסיפרתי לא פעם ולא פעמיים שאני אדם שאוהב לצבור ידע?
אז מעת לעת אני מקבלת למייל שלי הזמנות לסדנאות איפור במאק, וחיכיתי לזמן, למיקום ולסדנה הנכונה, והנה היא הגיעה:

זוהר בינלאומי? אני שם!


הרמתי טלפון ונרשמתי, וכשהגיע המועד התייצבתי שמחה וסקרנית בחנות מאק קניון הזהב בראשון לציון.


גילוי נאות: עיפרון גבות Eye Brows התקבל לסקירה מהחברה.






















סדנת Mac Technique מורכבת משני חלקים ומשכה הכולל הינו כשעה וחצי, כשבחלק הראשון מתבצעות 2 הדגמות איפור המתקיימות במקביל ובחלק השני מתבצעים איפור ותרגול פרטניים.



מה בתפריט?


הסדנה שאני חוויתי, זוהר בינלאומי, מתמקדת ביצירת מראות ההולמים כוכבות הוליוודיות, ובה הודגמו לנו במקביל 2 הסגנונות הבאים:

מבריק
במסגרתו נעשה שימוש ב- Strobe Liquid, לחות בעלת גימור פנינתי הנותנת מראה חי לעור ומטשטשת פיגמנטציה בעזרת רפלקטורים, ובמייק אפ Face and Body המיימי, שניהם הונחו בעזרת מברשת 187 הקיפודית, שמאווררת את החומר ומקלילה אותו.
כדי שלא "להרוג" את המראה הבורק, הפידור התבצע ברפרוף ובמקומות ההכרחיים בלבד, קרי מצח, אף וצידי האף, סנטר ומתחת לעיניים לאחר הנחת הקונסילר.

להארות של ה-C הפנימי של העין ועצם הגבה מומלצת במראה הזה צללית Nylon הבהירה, וכמובן שאי אפשר בלי מסקרה שחשוב לזכור להניח אותה ממש משורשי הריסים ולסרק אותם מלמעלה ומלמטה, וכאן נעשה שימוש ב- Haute Naughty Too Black Lash למראה ריסים מודגש עד דרמטי.

העבודה של ריקי:









כשזה מגיע לשפתיים, אפשר לשים מעט היילייטר מעל לב השפה העליונה ובכך לתת לה אשליה של גודל, ואם מחליטים על שפתון כהה חשוב לשים לב שתוחם הופך להיות הכרחי, רצוי בגוון טבעי שלאחר שתחמנו איתו נמשיך ונמלא גם את השפתיים באמצעותו.
בנוסף בגלל ששפתון כהה אינו סלחן ומבליט כל טעות, רצוי מאוד להניח אותו בעזרת מברשת שפתיים (ושימו לב שצבעתן גם את זוויות השפתיים החמקמקות אך הבולטות מאוד כאשר אנו מדברות), ואפשר להיעזר במעט Studio Fix Powder Plus Foundation על מברשת זוויתית כדי לחדד ולנקות את גבולות השפה.


והתוצאה:





ועכשיו, טריק קטן!
ריקי המאפרת לימדה אותנו שמעט Lustreglass בגוון Spring Bean "מקפיץ" ומחייה את מראה השפתון והופך אותו ליפהפה במיוחד:

ימין-Lustreglass, שמאל- שפתון בגוון Russian Red







השפתון "הוקפץ" רשמית!





מעושן מאט
במראה הזה הדגש הוא על עמידות, ולכן מומלץ כבסיס לחותי לעיניים להשתמש ב-Prep Prime Vibrancy Eye שהוא פריימר עיניים המטפל גם בנפיחויות וכהויות, ולאחר מכן במייק אפ ובקונסילר המשתייכים שניהם לסדרת ה- Pro Longwear העמידה, והנחת המייק אפ התבצעה בעזרת מברשת מייק אפ שטוחה מספר 190 כדי לקבל כיסוי גבוה ומראה אטום יותר.

חשוב גם לא להזניח את הגבות, ובמידה והגבה מלאה יחסית עדיף רק לעבור עליה בעדינות עם צללית מאט בגוון תואם, ואילו בעיפרון גבות נשתמש למילוי חורים בגבה ולאחר מכן נשלים את התמונה עם הצללית.

לעיניים אסתי בחרה ליצור מראה מעושן כחול ובהחלט לא שגרתי, תוך שימוש בעיפרון Pearlglide Intense Eye Liner בגוון Petrol Blue ומעליו צללית מינרלית בגוון Blue Flame.

העבודה של אסתי:















והתוצאה:









ולאחר שהסתיים החלק הזה עברנו לאיפור הפרטני, ואני זכיתי בריקי:


ריקי - כמה יופי וכישרון בבחורה אחת!


רציתי לנצל את ההזדמנות ולהתנסות סוף סוף במייק אפ Face and Body שהנחתי שיהלום את עורי המעורב (והנוטה לשמן בקיץ), וריקי נידבה לי טיפ לפיו מעט "חימום" של החומר בעזרת האצבעות או המברשת על גב כף היד לפני ההנחה יסייע להפיכת הפורמלה ליותר סמיכה ו"אטומה" ופחות דלילה ומיימית, ובכך אפשר גם להשיג איתו כיסוי גבוה יחסית.
הופתעתי לגלות שבמקרה של המייק אפ הזה דווקא הלם אותי מעט יותר גוון N3 הוורדרד, אבל היות ואנו נכנסים לקיץ במסגרתו אהיה פחות בהירה, חזרנו בכל זאת לגוון המקביל, ה- C3 הצהבהב.

את הגבות שלי מילאנו והדגשנו בעזרת עיפרון הגבות Eye Brows בגוון Stud האפרפר ובתור מתאפרת שתמיד מזניחה את איפור הגבות, אני חייבת להודות שהעיפרון עושה הבדל עדין לכאורה אך משמעותי ועוזר ב"מיסגור" הפנים המאופרות.



עיפרון Eye Brows




אז ריקי חוללה את הקסם שלה,
ומבחורה עייפה לאחר יום עבודה וחדר כושר, הפכה אותי לבחורה בעלת זוהר הוליוודי (או לפחות זוהר חולוני :))




























ושאני אצא מערב כזה בלי לגהץ את כרטיס האשראי? נראה לכן?!

Prep Prime Vibrancy Eye: 

Prep Prime Vibrancy Eye

אם תקדישו לזה מחשבה, יש הגיון מסוים ברכישת קרם עיניים לשעות היום דווקא מחברת איפור מקצועי שבראש ובראשונה חושבת על מראה האיפור שיונח מעל הקרמים ולכן מייצרת אותם בהתאמה, ואם יש גם ערכים מוספים כמו טיפול בכהויות אז מה טוב.
הקרם ורדרד וקליל יחסית, מרגיש נעים מאוד על העור ומחליק אותו כך שהקונסילר נראה מעליו טוב יותר ופחות נכנס לקמטוטים שמתחת לעיניים.








Studio Conceal and Correct Palette- Medium:

Studio Conceal and Correct Palette

רציתי את הפלטה הזאת, שמגיעה ב- 4 ורסיות שונות, המון זמן, עוד מאז שראיתי שהיא הופיעה באתר האמריקאי של מאק, והסדנה הייתה הזדמנות טובה לבחור את הפלטה שמתאימה לי. מבחינתי מלבד שימוש בה כקונסילר וקורקטור, הגוון הצהבהב ישמש אותי להארות והגוונים החומים הכהים יותר יהוו ברונזרים להצללות רטובות מעולות.







Extra Dimension SkinFinish- Definitely Defined:

Extra Dimension SkinFinish


כמה חמדתי את פודרת ההארה המבריקה הזאת, ועד שהגעתי לסדנה כבר נחסכה ממני הדילמה באיזה משלושת הגוונים שיצאו בקולקציה לבחור כי זה היחיד שנשאר וכמו שאומרים "הכל לטובה" - הורדרדות השימרית הכסופה שלו מתאימה לי במדויק והטקסטורה המשולבת של פודרה, קרם ונוזל נותנת גימור רך עד מטאלי ועשיר כתלות בשימוש במברשת יבשה או לחילופין לחה לאחר שריססתי עליה מעט מספריי הלחות +FIX. 




ואם נסכם אז אני חושבת שהסדנאות הללו של מאק משתלמות ביותר.
עלותן היא 200 ש"ח שבעצם מוחזרים בקניית מוצרים בתום הסדנה, ובואו לא נהייה נאיביות- כמובן שברור למאק שלקוחה שמגיעה לסדנה כזאת היא מראש סוג של "קהל שבוי" שיבצע קניה ולרוב בהרבה מעבר ל- 200 ש"ח, אבל היי, אם בא לכן ללמוד טכניקות וסגנונות איפור חדשים ואתן גם ממילא אוהבות את מוצרי מאק, אז מתקבלת כאן עסקה הוגנת מאוד לשני הצדדים.


תודה למאפרות הנהדרות של מאק קניון הזהב על ערב מהנה במיוחד,
וחן ואסתי- שיהיה לכן המון בהצלחה בתפקידים החדשים!

Comments

  1. מעניינת כהרגלך, הסדנא נשמעת מעשירה והמוצרים שבחרת... מממ ממתקים!

    ReplyDelete
  2. תודה רבה בובה!
    הסדנה כייפית מאוד והאינדיקציה הטובה ביותר מבחינתי לכך היא העובדה, כפי שגם ניתן להבין מהפוסט, שלמרות השעה המאוחרת הצלחתי להישאר מרותקת ומעוניינת לכל אורכה.
    והמוצרים? פשוט שלמות.

    ReplyDelete
  3. אני הרבה זמן רוצה לקפוץ לאחת הסדנאות שלהם. נשמע משהו באמת משתלם שאפשר ללמוד ממנו הרבה.
    עוד לא בדקתי את face and body ! גם סקרנית לגביו...
    כמובן שלא יכולת לעצור עצמך בסופה של הסדנה מלגהץ את כרטיס האשראי..lol..הסקין פיניש אקסטרה דימנשיין מוצא חן בעיניי מאוד!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני ממליצה בחום על סדנה כזאת, גם למתאפרות "משופשפות" כמונו - כי תמיד יש מה ללמוד עוד, והיות ויש מגוון סדנאות אני מציעה שפשוט תעקבי אחרי הפרסומים שלהם ותמתיני לסדנה שמעניינת אותך.

      ה- face and body שווה בחינה מקרוב, אם כי אישית לא התרגשתי ממנו מאוד,
      וה- Extra Dimension SkinFinish היא סוג של יצירה, כל כך יפה!

      Delete

Post a Comment