שיגרה יומיומית אוטומטית


קודם כל, ברוכות הבאות למחצית השנייה של 2013!
כן כן, לא הספקנו למצמץ וכבר עברה חלפה לה חצי משנת 2013, והחצי השני שלה מתחיל ע-כ-ש-י-ו!

אם תחשבו על זה לרגע, ישנם הרבה מאוד דברים שאנחנו עושות "על אוטומט" ובמצבים שונים בחיים זה פשוט מקל עלינו, כי הרי אי אפשר להקדיש מחשבה עמוקה לכל פעולה ופעולה.
אני לא יודעת מה איתכן אבל מבחינתי מאגרי הזמן (תראו כמה מהר עבר הזמן ואנחנו כאמור כבר במחצית השנייה של השנה) והאנרגיה שלי מוגבלים ותמיד אעדיף להשקיע אותם בלמידה ובעשייה של דברים חדשים, והפעולות שמתבצעות על אוטומט פשוט מפנות אותי לכך.
ולכן למרות שאני מאוד אוהבת להתנסות במוצרים ובסגנונות איפור חדשים, גיליתי את עצמי בתקופה האחרונה, בה האנרגיות שלי מושקעות בנושא אחר (שבו יסופר בעתיד הלא רחוק...), חוזרת כמעט כל בוקר על אותה שיגרת איפור אוטומטית, פשוטה אך מוצלחת מבחינתי והנה היא לפניכן:










NAKED SKIN WEIGHTLESS ULTRA DEFINITION LIQUID MAKEUP:

NAKED SKIN WEIGHTLESS ULTRA DEFINITION LIQUID MAKEUP

המייק אפ הזה סקרן אותי מהרגע ששמעתי עליו, והוא משתייך לקו הנייקד המוצלח של החברה שהתחיל מפלטת צלליות אחת מהוללת.

"Whoever said 'you can't have the best of both worlds' never tried Naked Skin. Not only does our new light-as-air foundation give you the buildable coverage you desire – it also looks and feels like you're wearing absolutely nothing. 

Naked Skin uses light-diffusing spheres to 'blur' imperfections for a luminous, demi-matte finish that feels invisible but looks professionally retouched. Naked Skin is oil-free, paraben-free, fragrance-free, and loaded with nourishing ingredients".


הוא מצליח לעשות דבר שלא הרבה מייק אפים אחרים הצליחו: אפשר מצד אחד להגיע איתו לכיסוי בינוני - מלא ואילו מצד שני להרגיש נעים, לא להכביד על העור ופשוט להיראות כמו "עור שני".
גם העמידות שלו מצוינת- מעל פריימר ועם פידור קליל של ה- MSFהוא החזיק עלי יום ארוך של 10 שעות ללא דהיות והברקות.

הגוון שלי הוא 3.0 (שימו לב שגוונים המסתיימים ב- 0. הם חמים, קרי בעלי תת גוון צהבהב-זית וגוונים המסתיימים ב- 5. הם קרים, קרי בעלי תת גוון ורדרד-ניטרלי) והפלוס האדיר במייק אפ הזה הוא הגעתו בקשת של 18(!) גוונים שונים, כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון המדויק לעור שלה. החיסרון הוא שאורבן דיקיי אינם נמכרים בישראל...
אם בכל זאת חשקה בו נפשיכן ואתן פתוחות לרכישת מייק אפ באינטרנט, תוכלו למצוא מתאים גוון עבורו באתר של אורבן דיקיי, ואז לרכוש אותו באתרים כמו lookfantastic או BeautyBay.




סווטצ':

NAKED SKIN WEIGHTLESS ULTRA DEFINITION LIQUID MAKEUP







MAC Mineralize Skinfinish Natural- Medium Plus:

Mineralize Skinfinish Natural

פודרות ה- MSF של מאק נחשבות לשם דבר בעולם האיפור, והן מושקות בורסיות שונות במסגרת הקולקציות של מאק (ליחצו כאן כדי לראות מה או-טו-טו מגיע אלינו בקולקציה המינרלית הקייצית החדשה של מאק Tropical Taboo), והפודרה בגרסתה הבסיסית והמקורית התחבבה עלי מאוד, ולו רק בגלל שהיא מצליחה לסייע לי בקיבוע האיפור ובמניעת הברקות מבלי "להרוג" את המראה החי שהמייק אפ של אורבן דיקיי מעניק.
היא כל כך קלילה ואוורירית שמספיק רפרוף עם המברשת עליה כדי לפורר אותה, כך שעדינות היא מילת המפתח כשניגשים אליה, ומהר מאוד גיליתי שהיא דחקה את מקומה של ה- Blot Powder (גם היא של מאק) ולהיכנס לשימוש יומיומי ואוטומטי אצלי.







Lancome High Definition Mascara:

High Definition Mascara

לאחר תקופה של שימוש במסקרות שמנמנות, לקח לי כמה שניות להתרגל לשימוש במסקרה הדקה והארוכה הזאת של לנקום. המטרות המרכזיות שלה הן הארכה והדגשה של הריסים, ומבנה המברשת שלה אמורה לסייע במתן מראה מופרד ומובחן.
כבר אמרתי בעבר וזה ממש לא סוד שלנקום מהצד היוקרתי של הסקלה (כמו לוריאל מצידה העממי) מצטיינת מאוד בגזרת המסקרות, והמסקרה הספציפית הזאת נחשבת לאחת מהוותיקות שלהם.

לפי לנקום:

Benefits
  • Delivers longer, high-definition lashes instantly
  • Perfectly lengthens and separates lashes for natural look
  • Ophthalmologist-tested. Fragrance-Free. Suitable for contact lens wearers

Technology
  • Bio-selective polymers cling to the lashes through electrical attraction
  • Bristles are placed in “hedgehog” pattern
  • Each bristle is grooved to hold the product, allowing gradual application and even spread of the formula


למרבה ההפתעה אני חייבת לומר שלא ממש התרגשתי מהמסקרה הזאת. היא עושה את עבודת הדגשת הריסים אבל להבדיל למשל מהמסקרה של בובי בראון, Black Everything Mascara, שאהבתי מאוד והרגשתי שהיא ממש עושה שינוי במראה ומדגישה ומעבה לי את הריסים היטב, המסקרה של לנקום פשוט בסדר, לא פחות ולא יותר מכך- ועם שוק שמוצף בהרבה מסקרות מוצלחות אין ספק ש"בסדר" זה כבר לא מספיק טוב, ולכן לא אני אמנם ממשיכה להשתמש בה אך לא ארכוש אותה שוב לכשתיגמר.







Shimmer Brick Compact- Pink Quartz של בובי בראון:

Shimmer Brick Compact- Pink Quartz

בבובי בראון לא נחים לרגע ומעת לעת מנפקים את המוצר היפהפה הזה בגרסה חדשה (על גוון ה- Nectar מהסדרה כתבתי באחד הפוסטים הראשונים בבלוג) כשה- Pink Quartz הוא אחד המקסימים שראיתי. השילוב הייחודי של גווני ורוד וחום נותן הארה בגימור פנינתי, ואני אוהבת מאוד להאיר בעדינות בעזרתו את עצמות הלחיים והרקות ואפילו להיכנס איתו קלות גם קצת לאזור העפעף ועצם הגבה.




סווטצ':

Shimmer Brick Compact- Pink Quartz







סטיין לשפתיים של YSL:

ימין-מספר 6, שמאל- מספר 15

כשהסטיינים הללו נכנסו לעולמנו לפני כשנה וחצי בלוגים רבים סקרו אותם בהתלהבות, ולא בכדי. 
זה לא ממש שפתון ולא לגמרי גלוס, ולהבדיל מסטיינים אחרים שמיועדים רק להכתמה של השפתיים, כאן מדובר גם במעין שפתון בצורה ג'לית עד מיימית יחסית.
הדבר הראשון שמרגישים כשמניחים את הסטיין של YSL עם האפליקטור הנוח שלו- מחודד, שטוח וגמיש, היא קרירות מרעננת, כבר התחלה טובה בקיץ הקשה שלנו, ולאחר מספר שניות הוא מתקבע על השפתיים ללא דביקות ונותן מראה אטום ומקסים.
אני מוצאת שלהבדיל משפתונים הדהייה של הסטיינים על השפתיים היא מרוככת ואפילו מחמיאה, במקרה של הסטיין הזה היא החלה לקרות לי לאחר כ- 4 שעות ולכן אחד מהשניים הללו תמיד נמצא איתי בתיק לרענון וחידוש .
חשוב אגב לציין שהליפ סטיינים במהותם אמורים להיות עמידים וכתוצר נלווה עלולים גם לייבש את השפתיים, כך שלשפתיים יבשות וסדוקות מלכתחילה מומלץ לטפל קודם כל בבעיה ורק לאחר מכן להשתמש במוצרים הללו.




סווטצ':

למעלה - מספר 6, למטה - מספר 15

אם אנסה לתאר את הגוונים אז:
מספר 6 Camel Croisiere הוא מעין כתום אפרסמון,
מספר 15 Rose Vinyl מזכיר ורוד שושנה.








וזו התוצאה של המראה האוטומטי והכל כך פשוט הזה, שתמורת 5 דקות עבודה נותן לי הרגשה בסיסית אך חשובה של סדר וייצוגיות:











אז זו השיגרה האוטומטית שלי בימים אלה, והיות ואני תמיד אוהבת לעדכן ולגוון תהיו סמוכות ובטוחות כי שיגרה חדשה, גם אם אוטומטית, בוא תבוא!


ורוצות עוד כמה רעיונות לאיפור זריז ופשוט? בבקשה:

Comments

  1. אני ממש התאהבתי בסטיינים של איב...יש לי את 27 אפרסקי בהיר ו1 סגול כהה, שונים ונפלאים.
    את נראית כמעט לא מאופרת ומטופחת - מה שאני הכי אוהבת ביומיומים!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אין ספק שהסטיינים הללו הם אהבה ממבט ראשון, ושני, ושלישי :)
      ומקווה מאוד יקירתי שהתכוונת לומר שלמרות שאני כמעט ולא מאופרת אני עדיין נראית מטופחת?... LOL
      כי זו בדיוק כוונת המשורר- להשיג מראה ייצוגי במינימום זמן ואיפור.

      Delete
  2. כולנו נתקעות מדי פעם על שגרה כזאת או אחרת עד שנחה עלינו המוזה ואנו מגוונות קצת :-) אני אוהבת את המראה הטבעי מאוד אם כי הייתי משדרגת אותו מעט ומוסיפה צללית עדינה חומה או טאופית בשקע ומטשטשת מעט כלפי מעלה בכדי לתת קצת עומק ומוסיפה קצת סומק ורדרד (או קורלי עדין) טבעי בכדי להחיות מעט את המראה. הסטיינים של YSL נהדרים. יש לי אחד בגוון מהמם שלא מתאים לשימוש יומיומי כי הוא די כהה, מן אדום יפהפה (גוון 11 אאל"ט) עדיין לא ניסיתי את פודרות ה msf של mac,עושות רושם חיובי.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני דווקא אוהבת בדרך כלל לגוון ולאו דווקא תמיד להישאר עם המראה הטבעי, אבל התקופה האחרונה בחיי לא ממש דומה לכלום וכנראה שמכאן נובעת ההיצמדות לשיגרה הקלה הזאת.
      ובהחלט אפשר לשדרג ולהחיות עוד את המראה, הוא לחלוטין בסיס התחלתי.

      הסטיינים הללו מגיעים במינעד כל כך יפה של צבעים שכל אחת תצא את האחד (או השניים, או השלושה :)) שלה,
      וממליצה בחום על ה- MSF, נוחה, יעילה ובהתאם לגוון העור של המשתמשת יכולה גם לשמש כברונזר מחטב ומצליל נפלא.

      Delete
  3. יודעת על מה את מדברת....יש תקופות ויש תקופות....תודה על ההמלצה, ה- MSF יבדקו מתישהו בעתיד הקרוב :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. לגמרי יש תקופות, יקירתי!
      אחרי שתתנסי ב- MSF תעדכני אותי מה דעתך,
      הקולקציה החדשה של מאק, Tropical Taboo, שכוללת גם אותן מגיעה בסוף השבוע לחנויות- הזדמנות נהדרת לבחון אותן מקרוב :)

      Delete
    2. מבטיחה לעדכן :-)

      Delete
  4. המראה האוטומטי שלך בהחלט עושה את העבודה. המייקאפ משך את תשומת ליבי הכי הרבה =)
    סקרנית כבר לדעת מה מצריך את כל האנרגיות שלך, מקווה שרק דברים טובים

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על הפרגון :)
      המייק אפ נהדר ובמקרה שלי עמד בכבוד בכל ההבטחות,
      ואכן רק דברים טובים ואפילו הרפתקניים- יסופר בהם בהמשך...

      Delete
  5. סוף כל סוף סקירה בעברית של המייקאפ הזה! כבר זמן מה שהוא נכנס ויוצא מסל הקניות שלי.. שמחתי לקרוא את דעתך.
    הסטיינים מדהימים, אני מתה על הסדרה הזו.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה יקירה!
      אכן כשאני חושבת על זה עדיין לא נתקלתי באף סקירה של המייק אפ בבלוגספירת הביוטי הישראלית, ואם זה כך אז בהחלט שמחה להיות החלוצה- הגיע הזמן שמישהי תפרגן למוצר המצוין הזה :)
      והסטיינים הללו הם פשוט שיחוק, הוכחה שלפעמים הקנקן היפה מבחוץ כן מעיד גם על מה שיש בו.

      Delete
  6. נראה לי שכל אחת יש את השגרה הזו שלה, את האיפור הממש מהיר שעושים כדי להרגיש יותר ייצוגיות שלא גוזל יותר מדי זמן ואנרגיה :-) נהנתי לראות את שלך...
    אני מאד אוהבת את הגלוס-סטיין של YSL. יש לי רק גוון אחד (לעת עתה), משהו אדמדם שכזה שנהדר גם ליומיום וגם למראה יותר דרמטי, תלוי כמה שמים ממנו.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני חושבת שקצב ועומס החיים מאלצים כל אחת מאיתנו בתקופה זו או אחרת למצוא "קיצורי דרך" מסוג זה- פשוט (ו)נוח, ושמחה לדעת שנהנית להכיר את שלי :)

      מהגוונים האדמדמים שיש ל- YSL עדיין לא ניסיתי, בהחלט בא לי גם וזה יתוקן בהקדם האפשרי.

      Delete

Post a Comment