מתקתקת, ועדיין על אוטומט


בתחילת חודש שעבר פרסמתי פוסט שסיפר על שיגרת האיפור היומיומית והאוטומטית שלי.
מאז הצטרפו לשידת האיפור שלי כמה מוצרים חדשים כשבשלב הזה של הקיץ עמידות היא שם המשחק, והמוצרים הללו "פיתו" אותי לתקתק שיגרה יומיומית עדכנית וכמובן שלספר לכן עליה, ובנקודה זו אני רוצה לעצור לרגע ולהיאנח.
לא קלים חייה של מכורה לאיפור. ובטח ובטח אם היא גם בלוגרית בתחום.
מצד אחד שטף המוצרים החדשים המגיחים לשוק הוא בלתי פוסק ועליה להתמודד עם אינסוף פיתויים יפהפים, ומצד שני היא כפופה למגבלות אובייקטיביות של זמן להתנסות, לכתוב ולצלם וכסף לרכוש אותם.
בהחלט לא קל.
אבל נתמודד :)


גילוי נאות: מוצרי לייף וקליניק התקבלו לסקירה מהחברות


החבורה שלפניכן מרכיבה לי מראה איפור מלא וזריז יחסית עם מוצרים נוחים לשימוש, אז בואו ונתחיל: 

השביעייה המנצחת!







 Naked skin beauty balm broad spectrum spf20 -Urban Decay

Naked skin beauty balm

הייתה לי התלבטות האם להזמין את ה- BB הזה משתי סיבות עיקריות:
1. בואו נודה בזה, יש לי מספיק BB Cream, לחצו כאן, כאן וכאן כדי לראות במו עיניכן
2. ה- BB הזה מגיע בגוון אוניברסלי אחד בלבד, וזה קצת הרתיע אותי אחרי שהתרגלתי שיש תמיד אפשרות לבחור בין 2 גוונים ומעלה.

אבל האריזה המלבבת והביקורות הטובות שקראתי עליו הכריעו לבסוף את הכף, והוא צורף להזמנה.

במאמר מוסגר אני חייבת אגב לומר שלמרות שהצטרפתי לטרנד ה- BB, לא קל לי איתו. הסיבה היא שלקח לי הרבה מאוד זמן להשלים עם העור הרחוק מלהיות מושלם שלי, כתוצאה מנמשים ומגיל התבגרות אקנתי במיוחד שהשאיר צלקות וכתמים, ומייק אפ תמיד היווה פיתרון מבחינתי ליצור בכל זאת איזושהי אשליה של עור מושלם. ה- BB כידוע נותן כיסוי קל עד בלתי נראה שמאלץ אותי להסתכל כמו שנאמר "לאמת העירומה" בעיניים ובחלוף הזמן אני לאט לאט לומדת לחיות עם זה בשלום. 

הנה כל התועלות של הפורמולה שלו, לפי החברה:
Perfects: Optical blurring pigment instantly evens out skin tone and minimizes pores, lines, wrinkles and redness.
Protects: SPF 20 shields skin from sun damage and Pepha®-Protect helps inhibit DNA damage.
Treats: Vitasource™ and dGlyage® firm skin, improve elasticity and provide measurable anti-aging benefits.
Primes: Extremely blendable formula creates a smooth finish so makeup goes on beautifully and stays put
Hydrates: Moisturizing but never greasy, Naked Skin Beauty Balm hydrates skin instantly and improves hydration over time.

In a clinical study, immediately after use:
• 65% of participants' complexion looked significantly improved.
• 59% of participants' skin looked significantly lifted.
• 68% of participants' skin hydration improved significantly
After 8 weeks of use:
• 93% of participants had significantly firmer, more lifted skin.
• 90% had significantly more radiant skin.
• 84% had a significant improvement in fine lines.
• Over 84% had significantly smoother and more hydrated skin.


הסוד במראה הטבעי והיפה שמתקבל איתו טמון לדברי Urban Decay בפורמולה הייחודית שמכילה פיגמנטים מתוחכמים המפזרים את האור, להבדיל מ- BB אחרים שמשתמשים בצבע להשגת כיסוי. 
במקרה שלי הגוון האוניברסלי שלו משתלב היטב עם עורי, וכפי שציינתי למעלה כמו כל BB אחר מעניק כיסוי קל ביותר. למרות היותו לחותי הוא לא מכביד או מעיק והברקות באזור ה- T התחילו איתו ללא פידור כעבור כ-4 שעות ועם פידור הברקה צצה באזור האף רק לאחר כ-8 שעות. 
לגבי התחייבויות לתועלות האנטי אייג'ינג (הרמה, מיצוק, שיפור במראה קמטוטים) לאחר 8 שבועות שימוש?
אני די סקפטית אבל מבטיחה שבמידה ומשהו מופלא יתרחש בעור שלי, אדווח על כך מיד! 
בכל אופן אני מסייגת ואומרת שלאלה שנמצאות בקצה הסקלה של גווני העור, קרי בהירות מאוד או כהות מאוד, ולאלה שניחנו בעור שמן מאוד הוא עלול שלא להתאים, אבל אם נשארים עם ציפיות ראליות, שהרי בסך הכל מדובר על BB Cream, זהו אחד המוצלחים והמומלצים לדעתי למרבית גווני וסוגי העור.







Urban Decay -De-Slick Mattifying Powder

De-Slick Mattifying Powder

הפודרה הזאת מוגדרת כפודרת אנטי שיין היות ומכילה אבקת אורז הסופחת שומן ושמן עץ התה המרגיע ומחליק גם את העור הרגיש ביותר, ולמרות שהצבע שלה לבן, בהנחה על העור היא מתקבלת שקופה לחלוטין.
בתחושה שלי אני נמצאת כבר זמן רב בחיפוש אחרי פודרה שתצליח לעשות עבודה טובה בנטרול הברק שמופיע אצלי בפנים באזור ה-T ומצד שני לא "תהרוג" את המראה המואר והבריא שהמייק אפ או ה- BB התורן נותנים לעורי.
הפודרות של מאק, BLOT וה- MSF עושות עבודה טובה בגזרה הזאת, אבל אחרי שהתנסיתי בפודרה הזאת אני יכולה להעיד שהיא מנצחת, ובענק.
המרקם שלה אוורירי מאוד ורפרוף קליל עם המברשת אוסף מספיק חומר לפידור של האזור כך שכדאי להשתמש בה בקמצנות, והפלוס הגדול ביותר - היות והיא שקופה היא לא פוגמת במרקם של המייק אפ ולא הופכת אותו לקייקי ככל שחולפות השעות, והברקה קלה באזור האף בלבד מתחילה לבצבץ רק לאחר כ- 8 שעות!
ועל המארז הסגול ההורס שלה כבר דיברתי?







Urban Decay -Naked Basics

Naked Basics

החלטתי לרכוש את הפלטה כי רציתי פלטה שתרכז מספר צלליות בסיסיות שתשתלבנה לי עם כל סגנון איפור שיעלה בדעתי, וה-Naked Basics נראתה מושלמת לכך. כשקיבלתי אותה לא האמנתי כמה שהיא פצפונת- מצד אחד הצלליות בה הן בדיוק בגודל של הצלליות שב- Naked וב- Naked 2, ומצד שני בגלל שהן רק 6 וללא מברשת היא קומפקטית ביותר.
אני מודה שאחרי שהתרגלתי לצלליות המבריקות של פלטת ה- NAKED המקורית היה לי קצת מוזר בהתחלה לגשת לצלליות האלה. מלבד השמאלית כל השאר הן מאט לחלוטין, אבל הזכרתי לעצמי שזה בדיוק מה שחיפשתי הפעם.
במבחן התוצאה מדובר כמובן בצלליות איכותיות כמו שאורבן דיקיי יודעים לנפק, השילוב שלהן מהווה בסיס נהדר לכל מראה איפור כפי שתראו בהמשך, והאריזה הקטנה פשוט מזמינה נשיאה בתיק.



סווטצ'ים:


Naked Basics






Life החליטה להרחיב את ליין האיפור שלה, והוסיפה לו לאחרונה אייליינר טוש כחול ומסקרה.
כמה מילים לגבי המותג בגזרת הקוסמטיקה-
"מותג לייף הושק ב-1994 והיה המותג הפרטי הראשון בישראל והיחיד הפעיל בתחום האיפור והטיפוח. בשנת 2007 נכנס לראשונה לייף לתחום האיפור עם השקת עפרונות עיניים ושפתיים, גלוסים ולקים. ב-2009 הושקו צלליות, ב-2010 הצטרפה סדרת ניקוי הפנים. החל משנת 2011 החל לייף להשיק מוצרים בלעדיים וחדשניים במיוחד כמו דפי האויל קונטרול, לקים עם ריח, מסיר לק לחיץ, ספריי מייבש לק, לק המתייבש במהירות, סדרת מוצרי הגנה מפני השמש טבעיים  ועוד. מוצרי האיפור של Life מיוצרים במפעלים המובילים בישראל ובעולם וכוללים מגוון רחב של צלליות, ליפגלוסים, עפרונות לעיניים ולשפתיים, שפתונים עמידים, ברונזר, פודרה, לקים, סדרת טיפוח וניקוי לעור הפנים, סדרת טיפוח לציפורניים ועוד".



Easy Eye Liner של לייף:

Easy Eye Liner

גם אייליינר טוש וגם כחול.
כחובבת אייליינר ג'ל שחור, כבר הייתה לו נקודת פתיחה פחות טובה אצלי. אבל בכל זאת התחלתי לשלב אותו בשיגרה היומיומית שלי, והיה לי קשה להתרגל אליו בהתחלה.
לתחושתי אייליינר ג'ל בשימוש עם מברשת מתאימה נותן לי שליטה מלאה בשרטוט הקו, דבר שבטוש בעל חוד מובנה נמנע ממני וכופה עלי להתאים את עצמי אליו.
מי שמכיר אותי יודע שאני לא מתמודדת טוב עם כפייה. 
אבל התגברתי על ההתנגדות הראשונית והתחלתי לתרגל ולהשתלט על השימוש בו, למרות שאני חייבת לומר שבהשוואה דווקא האייליינר טוש של בורז'ואה היה לי נוח יותר לעבודה.
הוא פיגמנטי מאוד ומספיקה נגיעה קטנה ממנו על העפעף כדי להתחיל ולקבל צבע כחול עמוק ומובחן, ומצד אחד לוקח לו כמה דקות להתייבש ולהתקבע, כך שאם אני לא נזהרת אז באזור ה- C הפנימי הוא נוטה להימרח בקלות, ומצד שני אחרי שהוא מתקבע ההסרה שלו הופכת לקשה ביותר והוא שורד לי בשקט על העפעף ללא דהיות ותזוזות שעות ארוכות, כשהמקסימום שאני הגעתי אליו לפני שנאלצתי להסירו כי רציתי ללכת לישון היו 14 שעות תמימות.
לחובבות ז'אנר גרסת האייליינר בטוש  ובמחיר של 59.99 ש"ח לפני מבצעים, הוא בהחלט יכול להוות רכישה ראויה.







Perfect Lash Mascara של לייף:

Perfect Lash Mascara

המסקרה מתמקדת בהדגשת הריסים ומתן נפח דרמטי, ולדברי החברה הנוסחה החדשנית מבוססת על קומפלקס של פרוטאינים הפועלים לחיזוק והגנת הריסים וכוללת שלוש שכבות של שעווה מסוגים שונים המספקים אלסטיות וגמישות. בנוסף לדבריהם המסקרה קלה למריחה ומאפשרת דיוק מרבי במהלך ההנחה והודות למבנה המברשת של המסקרה, הכוללת סיבים צפופים, המפרידים, מאריכים ומעבים את הריסים באופן הומוגני, מתקבל מראה עוצמתי המדגיש את מבנה העין. בפורמולה נעשה שימוש בפיגמנט שחור, אשר מעניק לגוון הריסים הטבעי אפקט של צבע עשיר ועמוק.

אני חייבת לציין שבשביל מסקרה ממותג עממי הציפיות שלי לא היו גבוהות ולכן הופתעתי מאוד לטובה.
משיחה אחת של הריסים הדגישה אותם יפה ושתי משיחות נוספות כבר נתנו להן מראה מובחן ומרשים, ואכן מבנה המברשת אפשר לי להניח אותה בקלות, והחומר התייבש במהירות - אני מזכירה לכן שיש לי ריסים ארוכים באופן טבעי כך שיש מסקרות שעפעוף אחד או שניים מיד מכתימים לי את העור וכאן זה לא קרה.

מחירה 89.99 ש"ח לפני מבצעים ואני אהבתי אותה מאוד ואקנה אותה בעצמי בהמשך.








Urban Decay -Afterglow Glide-On Cheek Tint

Afterglow Glide-On Cheek Tint

אני אוהבת מאוד מוצרים קרמיים, משהו שהתפתח אגב רק בזכות לימודי האיפור המקצועי, כי לפני זה חששתי מהם ולא ממש הייתי בטוחה איך להשתמש בהם- על פניו היה נראה לי שקל יותר לרפרף מברשת על מוצר אבקה או אבן, ואין ספק שטעיתי.
מייק אפים, ברונזרים וסמקים קרמיים הם עמידים, קלים ונוחים לשימוש ופעמים רבות אעדיף דווקא אותם, כמו שקרה לי עם הסומק הזה.
ממש לא צריך לחשוש מהצבע המרוכז והחזק של גוון ה- CRUSH שנגלה לעין כשפותחים אותו לראשונה- הוא מטעה גם בעוצמה וגם בגוון שלו. "ליטוף" שלו עם כרית האצבע, הנחה בטפיחות על תפוחי הלחיים וטשטוש עדין ואני מקבלת הסמקה ורודה ויפה, שאינה דוהה או מיטשטשת אלא רק לאחר כ- 8 שעות.



סווטצ':

Afterglow Glide-On Cheek Tint







SuperBalm Moisturizing Gloss של קליניק:

SuperBalm Moisturizing Gloss

ככלל, וכבר ציינתי זאת בעבר, קטגוריית מוצרי שפתיים היא הראשונה שאוותר עליה אם תאלצו אותי לבחור קטגוריות מועדפות בתחום האיפור. אבל אם כבר מוצרי שפתיים, אז אני וגלוסים זו תמיד הייתה אהבה ממבט ראשון.
לפי קליניק זהו גלוס טיפולי ועשיר בלחות, המייצב, מגן ומרגיע שפתיים מגורות ומעניק להן מגע של צבע, עמידות וברק.
הגלוס התגלה לשמחתי כלא דביק ולא מעיק מדי ואפילו עמד בהבטחת ה-Moisturizing שבשמו ונתן לשפתיים תחושה של ריכוך וליחוח.
הוא מתקבל כשקפקף וכמרבית הגלוסים החזיק מעמד יפה עד שהחלטתי לאכול משהו, ואני חושבת שאם אתן חובבות גלוסים כמוני ויש לכן הזדמנות לרכוש אותו במסגרת מבצעים (מחירו המלא הוא 110 ש"ח) אז הוא אחד המוצלחים בתחומו.




וזה המראה שמתקבל:





























בעיקרון בימים אלה אני אוהבת לגוון בין השיגרה הזאת לקודמתה ומוסיפה ומפחיתה פה ושם מוצרים נוספים,
ואני רק יכולה לקנא בשלב זה של הקיץ הישראלי בשיגרת האיפור היומיומית של ביוטי בלוגרית/וולוגרית המתגוררת במדינה אחרת ואולי קרירה יותר, כמו שלה למשל:


Comments

  1. אהבתי את הבחירות שלך! גם אני בדרך כלל משתמשת באייליינר ג'ל אבל הטוש הזה של לייף פשוט מצויין לטעמי. נראה לי שארכוש את אחיו השחור פשוט כי רוב מראות העיניים שלי די צבעוניים אז הכחול פשוט לא משתלב לי איתם :) והפודרה של UD ממש נשמעת טוב...

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה יקירה!
      אין ספק שכל צבע שהוא לא שחור יוצר מגבלה מסוימת, וצריך לקחת את זה בחשבון כשחושבים על יצירת מראות איפור שונים,
      והפודרה של UD מצוינת- מעולם לא הייתה לי פודרה שהצליחה לנטרל יפה כל כך את הברק, ועוד בקיץ, למשך מספר כזה של שעות.

      Delete
  2. המסקרה של לייף באמת סקרנה אותי. בינתיים לא ראיתי אותה במבצע אבל כשהיא תהייה במחיר נמוך יותר נראה לי שאקנה אותה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. המסקרה סיקרנה גם אותי והצליחה להפתיע לטובה, ובהחלט כדאי לחכות למבצע כדי לרכוש אותה במחיר משתלם.

      Delete
  3. תודה על השיתוף והבלוג שלך

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על התגובה שלך ובשמחה-
      פתחתי את הבלוג בזמנו בדיוק בגלל שהחלטתי שאני רוצה לשתף אחרות בהתנסויות ובידע שאני כל הזמן צוברת בנושא :)

      Delete
  4. מור המקסימה, לדעתי יש לנו עוד דבר מה משותף מלבד היותנו מכורות למוצרי איפור (לראשון מסכימה?)יחסית לשידה המתפקעת אנחנו מתאפרות "יחסית" טבעי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. יקירתי, את צודקת לחלוטין!
      מלבד ההתמכרות הבלתי מעורערת ל"ממתקי איפור" שונים, ביומיום אני חסידה גדולה של איפור טבעי ועדין, ולרוב תראי אותי באיפור חזק ומובחן רק כשמדובר באירועים למיניהם.

      Delete
  5. הפודרה הזו! גם סגולה וגם מעולה... תענוג!
    האיליינר הזה לא רוצה לרדת! נשאר פס גם אחרי הסרה אינטנסיבית:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. פודרה מועילה ומעלפת למראה,
      ואת האייליינר אני מצליחה להסיר עם הדו פאזי של לנקום, ובהחלט נדרשת עבודה אינטנסיבית ב-י-ו-ת-ר כדי להסיר אותו לגמרי. עמיד, כבר אמרנו?

      Delete
  6. הנייקד בייסיק נשמע לי כמשהו נחמד ביותר ושימושי באוסף האיפור. גם הסומק קרם נראה לי..ואולי באמת אתחיל לתת צ'אנסים לסמקי קרם..ניסיתי בעבור גלוס של קליניק והוא היה מצוין.
    אני חובבת גדולה של איפור כחול על סוגיו השונים. האייליינר הזה מחמיא לך מאוד לגוון העיניים :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. הפלטה הזאת אכן שימושית באופן מפתיע יחסית לעובדה שהיא מכילה גוונים בסיסיים ביותר, ואני תמיד בעד לתת צ'אנס - רק ככה נחשפים לדברים חדשים וטובים!
      את הגלוס של קליניק אהבתי למרות שהמחיר המלא גבוה לטעמי,
      ותודה רבה על הפרגון, השילוב של עיניים חומות וצבע כחול פשוט עובד לפעמים :)

      Delete

Post a Comment