טרילוגיית פלטות הצלליות- חלק א'

באוקטובר 2012 פרסמתי טרילוגיה (שהתווסף לה גם פוסט רביעי בנושא, פשוט כי לא יכולתי להתאפק) על צלליות אבן, אבקה וקרם.
עברה שנה, במסגרתה משיקולי מקום צמצמתי את אוסף הצלליות שלי, ונשארתי בעיקר עם צלליות בפלטות שאת המעניינות ביותר אני רוצה לחלוק איתכן בטרילוגיה הנוכחית.
הפוסט הזה והבא יתמקדו בפלטות של צלליות אבן, והפוסט השלישי יחשוף בפניכן פלטת צלליות מיוחדת ויוצאת דופן בביצועיה.


הפלטה כאן מהווה חלק מקולקציית Illustrated Collection by Rebecca Moses שמאק השיקו לפני כחודשיים, וכבר סקרתי מוצרים ממנה בפוסט הזה. נכון שהפלטה לא מורכבת מצלליות בלבד אבל היא כל כך מוצלחת שמגיע לה לקבל את הפוסט הראשון בטרילוגיה:


Face Kit By Rebecca Moses-Brown



Face Kit By Rebecca Moses-Brown

הגוונים שבפלטה הזו מהווים שילוב מושלם לבעלות עור בהיר, כאשר הפלטה השנייה שיצאה במסגרת הקולקציה, Plum, מתאימה יותר לשזופות וכהות עור.

Face Kit By Rebecca Moses-Brown





ארבעת הצלליות:

למעלה-      מימין All that glitters,                   משמאל Orb
למטה-           מימין Show stopper,    משמאל Smoked sepia


All that glitters - גוון בז' מוזהב בגימור פנינתי, בה אני משתמשת כצללית בסיס על העפעף
Orb - אפרסק בהיר ועדין בגימור סאטני, משמשת להארות ב-C הפנימי של העין ועל עצם הגבה
Show stopper - חום מושחר בגימור מאט, אני מניחה אותה בזווית החיצונית של העפעף
Smoked sepia - חום עשיר בגימור סאטני, משמשת אותי לאזור ה"בננה", לחימום ולחיבור בין 2 הצלליות הקודמות.
השילוב של ארבעתן יחד יוצר מראה הרמוני ומקסים, כאשר All that glitters היא פיגמנטית ויפה במיוחד. מעל פריימר עיניים העמידות שלהן מרשימה והן שרדו על העפעף כ- 10 שעות מבלי "למצמץ.



סווטצ'ים:










הסומק:
הגוון נקרא Melba והוא אפרסק- קורל ומאט לחלוטין, כך שבימים שבהם אני לא רוצה שום נצנוץ בלחיים היד נשלחת אוטומטית אליו והוא משתלב בכל מראה איפור.
בנוסף הוא מתקבל עדין מאוד וגם אם העמסתי חומר על המברשת עדיין בהנחה על העור לא נוצר מראה כתמי או ליצני.

Melba 







2 השפתונים:

Ravishing - אפרסקי קורלי 
Myth - ניוד טבעי
אני אוהבת להניח את Ravishing על כל השפתיים ולנקד עם Myth במרכז השפה העליונה והתחתונה. כך מתקבל מראה עדין אך מואר בצורה טבעית ונעימה.
לא נרשמה עמידות מיוחדת במקרה הזה, וכבר לאחר שתיית כוס מים נאלצתי לחדש אותם.
אגב לרוב שילוב של מוצרי שפתיים בתוך פלטות נוטה ללכלך ולהכתים את שאר המוצרים בפלטה, אבל מאק מצאו לכך פיתרון יפה ויש מעין חלונית שסוגרת את השפתונים ומונעת מהם לגלוש בטעות לצלליות.

למעלה Ravishing, למטה Myth



סווטצ'ים של הסומק והשפתונים:

משמאל לימין- Melba, Ravishing, Myth







מברשת איפור:



לאחרונה אני מבחינה במגמה של שינוי אצל חלק מחברות הקוסמטיקה, במסגרתה מצורפות לפלטות מברשות איכותיות שניתן להשתמש בהם ללא חשש ש"יחרבו" את האיפור. זה המקרה גם כאן, והמברשת הדו צדדית (צלליות ושפתון) של מאק מצוינת מבחינתי במידה ולקחתי את הפלטה איתי והתאפרתי בעזרתה מחוץ לבית.
אם רק הייתה מצורפת גם מברשת סומק אפשר היה לקרוא לזה שלמות...






מראה שיצרתי עם הפלטה:
























* אני מאופרת כאן גם עם (לחצו על השמות למעבר לסקירות המוצרים):




מחירו של הקיט 352 ש"ח.
חשוב לומר שמאק בדרך כלל לא משיקים קיטים בהרכב כזה, הכולל צלליות, סומק ושפתונים, ולכן אני ממליצה שכשאתן נתקלות בקיט כזה תבקשו מהמאפרת בחנות להתנסות בו כדי לראות אם הוא הולם אתכן- ואם הוא מתאים, אל תחשבו פעמיים.


נתראה בחלק ב' של הטרילוגיה!

Comments