Iherb + מברשות = הצלחה

את אתר Iherb גיליתי לפני זמן רב, ובכל פעם שאני משוטטת בו אני נפעמת מהמגוון והאפשרויות האינסופיות שהוא מציע בתחומים שונים ובמחירים הוגנים- החל ממוצרי קוסמטיקה וכלה בתוספי תזונה שבארץ כידוע נמכרים במחירים מופרזים.
בהזמנה האחרונה שעשיתי מהאתר החלטתי להתמקד במברשות משום שהיו 3 סטים ספציפיים שכבר מזמן חשקתי בהם, והנה הם לפניכן:

מימין לשמאל: EcoTools, Bdellium tools, Real Techniques




Green Bambu Series, Smoky Eyes

Bdellium tools היא חברה אמריקאית המייצרת מברשות איפור בעבודת יד, הן משיער אמיתי והן משיער סינתטי, במספר סדרות, שאחת מהן היא הסדרה הירוקה, הבמבו. הסט הספציפי הזה מסדרת הבמבו נבחר לאחר שגם קראתי עליו המלצה בבלוג של טל פלג.


אז מה בסט?


מספר 716

מספר 716

מברשת עיפרון המשמשת בעיקר לטשטוש ועישון של עיפרון עיניים למשל, ובנוסף יכולה גם לשמש להנחה נקודתית של צלליות, כמו למשל הארה באזור ה- C הפנימי של העין. 





מספר 760

מספר 760

מברשת תיחומים שנוחה מאוד לשרטוט קווים מדויקים בצמוד לעפעף העליון והתחתון, כשתאורטית היא גם יכולה לשמש להנחת אייליינר, אבל עבורי היא לא נוחה למטרה זו ולכן אני משתמשת בה בעיקר לתיחום תחתון. באזור העפעף העליון אגב אשתמש בה רק אם אני רוצה ליצור קו צמוד צמוד לריסים כדי לתת להם אשליה של עיבוי ומילוי, ואז היא עושה עבודתה נאמנה.





מספר 769

מספר 769

מברשת הנחת צלליות זוויתית שבשל המבנה הייחודי שלה מתאימה לי מאוד כאשר אני רוצה להכהות ולעשן את השליש החיצוני של העפעף.





מספר 777

מספר 777

מברשת הנחת צלליות, רגילה לחלוטין, וכמו שהיא רגילה ככה היא שימושית. כשאני מאפרת את העיניים אני בדרך כלל משתמשת ב- 3 צלליות שונות לפחות, ולכן "צורכת" הרבה מברשות כאלה כדי לעבוד כל פעם עם מברשת נקייה, והמברשת הזאת משתלבת לי יופי ברוטציה ונוחה גם לצלליות אבן וגם לצלליות קרמיות.






מספר 781

מספר 781

מברשת טשטושים המיועדת להנחה וטשטוש של צלליות בקפל העין (אזור ה"בננה"), והיות שגם מהסוג הזה של המברשות אני צריכה יותר מאחת, היא השתלבה היטב בקבוצה אם כי חשוב לשים לב שהיא "אוורירית" במידה, ומזכירה לי מאוד את מברשת מספר 226 של מאק.


במחיר של 22.95$ יש כאן תמורה מצוינת למחיר, וכל מי שרוצה להתחיל אוסף מברשות עיניים או להעשיר את האוסף הקיים תמצא בסט הזה מענה מצוין.








Duo-Fiber Collection

אחח. כשראיתי לראשונה את הסט הזה הדילמה של- "את לא באמת צריכה אותו אבל הוא כזה מושלם" צפה במלוא עוצמתה, ואז היא נפתרה במחי יד מכיוון שהוא אזל מהמלאי.
אבל רצה הגורל וכשהייתי בשלה להרכיב את הזמנת המברשות מהאתר הוא חזר למלאי במלוא הדרו, והוכנס בזריזות לסל הקניות.





Face brush


face brush

מברשת פלאפית ורחבה המיועדת להנחה של פודרות וסמקים והפכה באופן דיי מיידי לפייבוריטית שלי. המבנה שלה אידאלי, היא יודעת לאסוף כמות חומר מושלמת ואם מדובר בסומק אני יכולה לבנות אותו בהדרגה בעזרתה ללא מאמץ.





Contour brush

contour brush

מברשת המיועדת להצללות יבשות ורטובות ממוקדות, שמאז שהגיעה אלי מלווה אותי דרך קבע בתיק האיפור שאני לוקחת מחוץ לבית, כי היא פשוט מולטי טאסקרית, כזאת שבעיתות מצוקה יכולה לתפקד גם עבור הנחת סמקים והיילייטרים מכל המרקמים והגימורים.



Eye brush

eye brush

מברשת המיועדת לטשטושים באזור הבננה, שתפסה את מקומה לצד מברשת 781 של Bdellium tools, אם כי בשל היותה אוורירית מאוד ומאורכת אני מוצאת אותה מתאימה לביצוע טשטושים מאווררים וחופשיים יותר מאשר עם ה- 781.




ומי טובה יותר מיוצרת המברשות עצמה, סמנתה צ'פמן, להדגים את השימוש בהן?









סט מברשות אחר של EcoTools כבר רכשתי לפני למעלה משנה מהאתר וסקרתי אותו כאן. רק אזכיר ש- EcoTools הוא מותג צרפתי שקיים משנת 2008, מתגאה בהיותו בעל אג'נדה ידידותית לכדור הארץ, ומוצריו עשויים מחומרים טבעיים וממוחזרים.


בדרך כלל כשאני רוכשת מברשות הפעולה הראשונית שאני עושה היא לשלוף אותן מתוך המארז שבו הגיעו ולצרף אותן לכלי בו הן מאוכלסות אצלי. לא כך המקרה עם הסט הזה, של 5 מברשות פנים בגודל מוקטן, המגיע עם ידיות בעיצוב מיוחד ובתוך ספרון כל כך מקסים שפשוט מתבקש להשאיר אותן בתוכו:

Fresh & Flawless Complexion Brush Set





Flat concealer brush

flat concealer brush

מברשת שטוחה המיועדת להנחת קונסילר נוזלי מתחת לעיניים ובכל מקום בפנים הדורש כיסוי נקודתי, ואני מוצאת אותה נוחה מאוד להנחה ראשונית של הקונסילר, כמו גם לשימוש עבור הנחת צלליות קרמיות.





Buffing concealer brush

buffing concealer brush

מברשת שמנמנה בעלת ראש שטוח שמטרתה העיקרית היא לסייע בהטמעת קונסילר נוזלי או אבקתי בעור, והיא בעצם עושה עבודה מעולה של Buffing כפי שהיא נקראת. אחרי שהנחתי את הקונסילר אני עוברת איתה עליו בטפיחות והוא מסייע לקונסילר להיטשטש ולהיטמע בעור ומפחית את הכניסה שלו לקמטוטים.





Precision foundation brush

precision foundation brush

הייעוד המקורי של המברשת הזו הוא הנחת מייק אפ על כל הפנים, דבר שאני ממש לא מתחברת אליו בתוך מישהי שחוסר סבלנות בסיסי קיים באופיה. לאור זאת היא שימושית גם כן עבור הנחת מוצרים נוזליים באופן נקודתי, דוגמת קונסילר והיילייטר.





Complexion blending brush

complexion blending brush

מברשת בעלת ראש רחב ודחוס להנחת מייק אפ נוזלי או אבקתי בתנועות סיבוביות, כשאני התחברתי אליה יותר כאל מברשת סומק- בשל המבנה והגודל שלה היא ממקדת את הנחת הסומק בתפוחי הלחיים כך שמתקבל מראה סמוק ויפה בדיוק בגודל ובכמות הנכונה.





Full powder brush

full powder brush

מברשת בעלת ראש רחב ומוארך לפודרה, סומק וברונזר, מצאתי אותה שימושית מאוד עבור פודרות אבן שאני מניחה באזור ה-T לנטרול ברק ובזמנים "קשים" כאשר אין לי את כל המברשות שלי בהישג יד, היא בהחלט מסייעת גם בהנחת ברונזרים וסמקים.

ואם זו הזמנתכן הראשונה מאתר Iherb, ניתן להשתמש בקוד ההנחה שלי (VOV232) ולקבל 5$ הנחה בקנייה עד 40$ או 10$ הנחה בקנייה מעל 40$. כאשר תסיימו לבצע את ההזמנה תקבלו קוד משלכן שבאמצעותו תוכלו גם אתן להעניק הנחה לרוכשות לראשונה באתר.

ומהן המברשות האהובות שלכן?

Comments

  1. התלבטתי רבות לגבי הסט הזה של אקו-טולס, בעיקר כי יש בו שתי מברשות מאוד גדולות שאני פחות משתמשת בהן, אבל שאר המברשות מתאימות לי מאוד.
    הסט של סמנתה לא הצליח לרגש אותי... לעומת זאת סט העיניים הירוק של בדליום טולס זה נהדר!

    ReplyDelete
    Replies
    1. הסט של EcoTools הוא פשוט מתיקות צרופה- קומפקטי ויפהפה, לדעתי יהלום אותך בול ;)
      זה בסדר גמור שלא התרגשת מהסט של Real Techniques, קורה לטובות שבינינו, והסט של Bdellium tools נותן מענה מצוין לאיפור עיניים במחיר משתלם.

      Delete
  2. הווו וואו, עשית לי חשק למברשות הדואו-פייבר של ריל טכניק, אחרי שגם אני שכנעתי את עצמי שאין לי בהן צורך...!
    ויש לי גם את הסט של דיליום טולס, והאמת היא שאני ממש מאוהבת בו!! אגב ב-769 נורא נורא נוח למרוח קונסילר מתחת לעיניים, מציעה לך לנסות :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. הסט של Real Techniques מוצלח מאוד, אני חושבת שהם הצליחו להרכיב יחד 3 מברשות שנותנות מענה יפה לאיפור מהיר, מעבר לעובדה שהן גם נאות למראה.
      תודה על הטיפ לגבי מברשת 769 של Bdellium tools, בהחלט יש לה את המבנה המתאים גם לאזור שמתחת לעין!

      Delete
  3. אם לבחור- מה עדיפה למייק אפ סיגמה F80 או באפינג\קספרט בראש של ריל טקניקס?

    ReplyDelete
    Replies
    1. אוי, אוי, אוי, זה כמו לשאול אמא איזה מהילדים שלה היא אוהבת יותר ;)
      אני אוהבת את ה- F80 ואת ה- Expert brush במידה שווה, אבל אם את ממש מתעקשת אז אני חייבת להכריע לטובת ה- F80 מבחינת הביצועים, אם כי בהפרש קטנטן.
      אגב אבל כשזה מגיע לחפיפה שלהן, את ה- Expert brush קל לי בהרבה לנקות.
      שנה טובה!

      Delete

Post a Comment