!BIRCHBOX: Take 2

לפני חודש וחצי העליתי סקירה של קופסת BIRCHBOX הספרדית, וסיימתי בהתלבטות לגבי המשך המנוי בשל התחושה מצד אחד שמדובר בעצם בקופסת דוגמיות שעלותה, 13 יורו, אינה משתלמת אך מצד שני הייתה העובדה שהכרתי בזכותה מוצרים טובים של חברות קוסמטיקה חדשות לי לחלוטין. וזוהי, בואו נודה, המטרה העיקרית של הקופסאות הללו למיניהן.
אז כמו שאתן יכולות להבין מכותרת הפוסט, החלטתי לתת להם הזדמנות נוספת בחודש מרץ.
וגזר הדין? אתן מוזמנות להמשיך ולקרוא...


BIRCHBOX



קופסת מרץ עמדה בסימן של האביב הממשמש ובא, שבברצלונה מתבטא בימים חמימים וארוכי אור ולילות נעימים, ונקראה GLOW:


גלוית קופסת מרץ



קופסת קרטון חביבה וקטנה:

BIRCHBOX



שבתוכה שקיק בד המכיל את המוצרים:

BIRCHBOX


הפעם הגיעו 4 מוצרים מוקטנים ומוצר נוסף שהוא אולי בגודל מלא אבל מבחינתי מהווה דוגמית לכל דבר ועניין:

גלוית פירוט המוצרים



כל מוצר הגיע עם גלויה תואמת שפירטה את יתרונותיו והתאמתו לעונה האביבית הזוהרת:

CC Cream
SPF 10
Kueshi

CC Cream


KUESHI היא חברה ספרדית הממוקמת בעיר ולנסיה, ומתמקדת במחקר ופיתוח של מוצרי טיפוח לפנים ולגוף המשלבים מרכיבים פעילים וטבעיים. קיבלתי בקופסה הקודמת את פילינג הגוף שלה שהיה מצוין, ועכשיו הגיע ה- CC Cream שלהם. 
כאן אני עוצרת רגע ומזכירה שמטרתו העיקרית של CC Cream היא לאחד ולתקן גוון עור עמום ואפרפר/צהבהב/אדמדם, להבדיל מה- BB Cream שמתמקד בעיקר בטשטוש קמטוטים ופגמי עור. 
הקרם של Kueshi מתיימר ללחח, להסתיר סימני עייפות ופגמי עור קלים, לאחד את גוון העור ולצמצם את מראה הנקבוביות הפעורות.
הוא קיים ב- 2 גוונים, Clear ו- Medium, ומשום מה BIRCHBOX בחרו לשלוח לי את גוון ה- Medium למרות שבפרופיל היופי שלי באתר שלהם ציינתי בבירור שאני בעלת גוון עור בהיר.
לכן הנחתי אותו בחשש רב ובכמות מועטה, ולשמחתי הגוון דווקא השתלב היטב בעור שלי ואפילו עמד בהבטחות- למרות שלא הנחתי לפניו קרם לחות העור שלי אכן הרגיש איתו מלוחח מספיק, פגמי העור הקלים טושטשו אם כי לא כוסו לחלוטין והגוון הכללי נראה אחיד יותר.

אגב, בגלויה שצורפה למוצר הזה הדגש היה על מוצרי "No makeup makeup" כשהכוונה כמובן היא למוצרים שעוזרים לנו להיראות נפלא, כאילו מבלי שהתאפרנו. כאן, מעבר ל- CC Cream כבסיס טבעי הם מציעים גם את  ה- EYEKO SKINNY EYELINER ואת הסטיין של theBalm.







Pores no more
Pore refiner
Dr. Brandt

Pores no more


זהו מותג שהוקם על ידי Dr. Fredric Brandt, מנתח פלסטי, ומוצריו נמכרים ברשת Sephora.
המוצר שקיבלתי בקופסה, Pores no more, מיועד לעור שמן/מעורב ולהנחה אחרי קרם הלחות ולפני (או מעל) המייק אפ באזורים בפנים בהם יש נקבוביות פעורות, והוא אמור לסייע בהעלמתן למשך שעות ארוכות.
כבר ציינתי לא פעם ולא פעמיים שנקבוביות פעורות הן לא בעיה שאני סובלת ממנה, וכמובן שגם ציינתי את זה בפרופיל היופי שמילאתי באתר החברה. אז ציינתי.
בכל זאת הסתקרנתי להתנסות בו וגיליתי שהחומר הוא בצבע בז', די בדומה לזה של the POREfessional של בנפיט, ובשורה התחתונה מדובר בפריימר לכל דבר ועניין שעלותו, 45 יורו, ביחס לכמותו, 30 מ"ל, לא מוצדקת מבחינתי. יחד עם זאת אני חושבת שאם נקבוביות פעורות היו נושא בעייתי אצלי, סביר שהצלחה של המוצר הזה בצמצומן הייתה גורמת לי לשקול בכל זאת את רכישתו בגודל מלא.







Fluido hidra-calm
Laboratorios Babe

Toallitas desmaquillantes
Dermeyes

ימין- Babe, שמאל - Dermeyes


חלב הגוף של Babe המיועד לעור רגיש ועדין תפס אותי בהפתעה:


Fluido hidra-calm


פתחתי את הבקבוקון (שמכיל 25 מ"ל) בלי שום ציפייה מיוחדת ואז גיליתי קרם מופלא: ניחוח שעבורי הוא לא פחות מאלוהי, מעין ריח נקי ונעים של סבון תינוקות פרשי ואיכותי, במרקם קליל הנספג בעור בקלילות ומבלי להותיר כל תחושה של שמנוניות. הוא מכיל אלוורה וחמאת שיאה ופשוט מושלם לקראת הקיץ הממשמש ובא, והאמת שאני יושבת וכותבת את המילים הללו בעוד הבקבוקון מוחזק ביד שמאל ואני מרחרחת אותו בהנאה ממכרת כל כמה שניות :)
בקיצור, המוצר הזה יירכש בגודלו המלא (13.30 יורו ל- 500 מ"ל) מהר מאוד.







את המוצר הבא לעומת זאת שלפתי והחזרתי מתוך אריזת הקרטון הירקרקה מספר פעמים כדי לוודא שאני רואה נכון. ממתי 5 מגבונים להסרת איפור נחשבים כמוצר בפני עצמו בקופסת ביוטי ולא כצ'ופר שמצורף אליה מעבר למוצרים הרגילים??? ובכן, מסתבר שממתי ש- BIRCHBOX החליטו ככה.


Toallitas desmaquillantes


אז 5 מגבונים של חברת Dermeyes (המתמחה במוצרים לעיניים רגישות ולבעלי עדשות מגע) המיועדים להסיר איפור, ללחח ולרענן את אזור העיניים.
מההתנסות שלי איתם מדובר במגבונים טובים מאוד עם ניחוח נעים, שאכן הסירו את האיפור בעדינות והשאירו את אזור העין נקי ולא מיובש בשל היותם די "שמנוניים", אבל הגודל המלא מורכב מ- 24 שקיקים ועלותו 19.80 יורו, ובחישוב פשוט עלות של 0.8 סנט לשקיק שהם כ- 4 ש"ח, ממש לא זול ולמרות שמדובר במוצר מוצלח - אני לא חושבת שמוצדק.







Champu energizante potenciador de brillo
Keims Cosmetics

Champu energizante potenciador de brillo


Keims היא חברת קוסמטיקה המתגאה בהתבססותה על יתרונות שמן הזית וניסיון מצטבר של למעלה מ- 30 שנה, ומפתחת מוצרים משולבי טבע ומדע כדי להגיע לנוסחאות האידאליות.
קיבלתי בקופסה את השמפו מסדרת ה- Peppermint & Macadamia שהשילוב שלהם אמור לספק שיער רענן, רך, בריא וכמובן ברוח הקופסה החודש- זוהר. הדבר הראשון שקפץ לי לעיניים לגבי המוצר הזה הוא שבגודלו המלא, 250 מ"ל, עלותו היא 6.80 יורו שהם כ- 33 ש"ח, מחיר יחסית לא גבוה עבור הבטחות שכאלה.
אבל לאחר החפיפה איתו השיער שלי היה יבש ו"פריזי" כפי שלא ראיתי אותו כבר הרבה זמן, ואני מזכירה שיש לי שיער חלק, עבה ולא בעייתי במיוחד שמרבית השמפואים חיים איתו בשלום, כך שהשמפו הזה איכזב בגדול וממש לא עשה עבורי את העבודה שאחרים עושים בקלות... 





המסקנה העיקרית שלי מהקופסה הזאת, שמורכבת כולה בעצם ממוצרי טיפוח, היא שהייתה כאן התעלמות מפרופיל היופי שמילאתי באתר, דבר שהתבטא בשליחת מוצרים שאינם תואמים את צרכיי והעדפותיי. מספיק היה לאנשי BIRCHBOX רק להעיף מבט בפרופיל הארוך שטרחתי למלא באתר לפי בקשתם כדי להבין דבר בסיסי ביותר לגבי (מעבר לנקודות שציינתי לאורך הפוסט) והוא שאני חובבת מוצרי איפור יותר מאשר טיפוח, ואני מצטערת אבל CC Cream אינו נחשב מבחינתי כמוצר איפור.


בנוסף,
צורפה גלוית הטבה להזמנה ראשונה דרך האתר הפופולרי של מקומות לינה - Airbnb, שזה יהיה מבחינתי הדבר השימושי ביותר בקופסה:

גלוית Airbnb



וגלוית "טיזר" קטנה לקראת הקופסה של אפריל, שתהווה שיתוף פעולה של BIRCHBOX עם בלוגרית פאשן ספרדייה בת 28 המתגוררת בלונדון ומצליחה מ-א-ו-ד מסתבר, בשם Gala Gonzalez:

הטיזר לקופסת אפריל


אבל גם זה לא יצליח לפתות אותי להמשיך חודש נוסף עם BIRCHBOXונראה לי שהגיע הזמן לנסות קופסה אחרת!


Comments

  1. דווקא מוצרים מסקרנים!

    ReplyDelete
    Replies
    1. מסקרנים אך קטנטנים :(
      אני מניחה שמראש הציפייה שלי למוצר אחד לפחות בגודל מלא הייתה לא ריאלית- הם כותבים בבירור שמדובר בקופסה שתמיד תכיל 5 דוגמיות, אבל למה לא להפתיע לטובה את המנויות שלהם בכל זאת...?

      Delete
  2. יקר ולא כל כך נהדר, אומנם מותגים חדשים וחלב גוף מופלא, אבל עם 13 היורו הללו את יכולה לקנות ממנו עוד ועוד ועוד במקום הקופסא... שמחה על החלטתך לוותר ומחכה לקרוא את הפוסט הבא! נישוקים

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה יקירה, אכן לפחות בזכות הקופסה גיליתי את חלב הגוף המדהים הזה ;)
      הבעיה היא שתמיד יש את הפיתוי להמשיך עוד חודש כי אולי הקופסה הבאה תהיה ה-קופסה (ולכן משכתי עם גלוסיבוקס בארץ 13 חודשים), אבל הפעם החלטתי להיות חזקה ולחתוך!

      Delete
  3. לאחרונה אני מאוד נהנת מקופסאות יופי שכאלו, ומוצאת בהן הזדמנות נהדרת להכיר ולהתנסות.
    אני מנויה על ליפ פקטורי, ועם משלוח לארץ היא עולה לי הרבה יותר ממה שאת משלמת על הבירץ'בוקס -- 120 שקלים.
    כל חודש מחדש אני מקווה שתגיע הקופסא שתאכזב אותי, כדי שאוכל להפסיק... אבל זה לא קורה!
    הם מצרפים מוצרים בגודל מלא, לפעמים יש דוגמית אבל רק אחת, ומאוד מותאמים לפרופיל המקיף שמילאתי באתר.
    הבירץ' בוקס שקיבלת לא כל כך מרגש בעיניי, ויש דברים יותר מרגשים להוציא עליהם 13 יורו, אבל זה טוב שאת גם יודעת מתי לחתוך ולעבור לחוויה הבאה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני חושבת שברגע שאמצא קופסת יופי שתרגש אותי ותענה על הצרכים שלי כמו שאת מתארת את הליפ פקטורי עבורך- אין לי ספק שאדבק בה, כיף לך!
      ואכן לדעת לחתוך בזמן (בכל תחום בחיים, אגב) זה משהו שמצריך אימון ושליטה עצמית, אני בהחלט עובדת על זה ;)

      Delete

Post a Comment