התחדשויות- חלק ב', It's NYX time

כפי שהבטחתי בפוסט הקודם, אני ממשיכה בסדרה של פוסטי התחדשויות שיצדיקו מצד אחד את תאוות הקניות שלי ומצד שני אולי יסייעו לכן לבנות רשימות קניות מגוונות מהאינטרנט או מהסוג החביב עלי יותר- במסגרת נסיעה לחו"ל. ואגב מצחיק אותי שאחרי 9 חודשי מגורים בברצלונה אני עדיין מתייחסת אליה כחו"ל- הרי עכשיו ישראל צריכה להוות בשבילי חו"ל, אם אני חושבת על זה לעומק.

הפוסט הפעם ייתן לכן טעימה ממש על קצה המזלג של 3 מוצרים מחברת NYX האמריקאית הנחשבת עממית וכך גם תמחור מוצריה.

NYX






HD STUDIO PHOTOGENIC PRIMER 

HD STUDIO PHOTOGENIC PRIMER 


על פריימרים לפנים (ולעיניים) כתבתי לא אחת בבלוג ואת הפריימר הזה של NYX רציתי לנסות במשך תקופה ארוכה. מחירו 11.99 יורו, הוא על בסיס מים (ולא סיליקון כמו פריימרים רבים אחרים) ומתיימר להאריך את עמידות המייק אפ ולתת אפקט HD בזכות 3 מרכיבים:
1. HD Photogenic CX - חלקיקים מחזירי אור שמסייעים ביצירת מראה עור חלק ונטול פגמים
2. Magic cover powder - המצמצמת הופעת קמטים וקמטוטים
3. Tri-peptides- מועשר בשלוש חומצות אמינו שמרעננות ומחיות את העור.
החברה גם ממליצה להשתמש בו ביחד עם המייק שלה -  HD Studio Foundation.

ובכן כפי שתוכלו לראות בתמונה מטה, צבעו לבן ומרקמו משחתי מאוד, כך שצריך להטמיע אותו היטב בעור כדי שלא יוותרו סימנים. אני אוהבת לחכות דקה-שתיים לפני שאני ממשיכה בהנחת המייק אפ, כדי לתת לו להיספג היטב.
וכאן המקום לשתף ולומר שמאז שרכשתי את Microperfecting Primer HD PRIMER של Make Up For Ever אני מרגישה שהתחרות כאן היא לא הוגנת, כי קשה לי להאמין שיימצא פריימר אפילו מעט דומה לו באיכות ובביצועים. ועם הסייג הזה ניגשתי להתנסות בפריימר של NYX ובשורה התחתונה אני יכולה להעיד שמדובר בפריימר לא רע בכלל לעומת המחיר.
אכן בשלב הראשון לאחר ההנחה שלו העור מקבל מראה אחיד וחלק יותר כמובטח, והמייק אפ המונח מעליו פשוט מתקבל טוב יותר ומחזיק מעמד זמן ממושך מהרגיל, ואלה הם הדברים שאני מחפשת בפריימר שלי. ועם כל זאת לומר לכן שהוא יחליף לגמרי אצלי את הפריימר האהוב של MUFE? אין סיכוי.

HD STUDIO PHOTOGENIC PRIMER 






EYEBROW PUSH-UP BRA

EYEBROW PUSH-UP BRA


המוצר הזה הוא פשוט מנצח.
ציינתי כבר בעבר שאני פחות מתחברת למוצרים לגבות מכיוון שהתברכתי בגבות עבות ומלאות יחסית באופן טבעי, ומוצר הגבות היחיד שהלהיב אותי עד היום היה MAC Fluidline Brow GelCreme של מאק ותוכלו לקרוא עליו כאן.
זה היה נכון עד שהכרתי את ה- EYEBROW PUSH-UP BRA שלפניכן.
אני מעבירה את חודו החום, והמוגדר כאוניברסלי כך שאמור להתאים לכל צבע שיער, על הגבות שלי ותוך שנייה הן מקבלות מראה אחיד ויפה שנראה טבעי. קסם.
הצד השני, שמיועד לסייע במתן אפקט הארה והרמה של העין, עושה גם כן עבודה מצוינת כך שבמחיר של 9.99 יורו קיבלתי שני שימושים מוצלחים מעיפרון אחד שניתן לקחת בתיק האיפור בקלות ובנוחות.
מומלץ בחום!


EYEBROW PUSH-UP BRA






POWDER BLUSH

גון Silky rose




גון Silky rose


סמקי האבן של NYX (הקיימים אגב ב- 24 גוונים) נחשבים למוכרים וטובים, ויש לכך סיבה- הם אכן כאלה. ושימו רגע בצד את העובדה שאין מה לעשות, אריזת הפלסטיק עם המכסה השקוף שלהם, לפחות בעיניי, היא מאוד פשוטה על גבול הצ'יפית.
את אוסף סמקי NYX שלי בחרתי להתחיל עם גוון Silky rose המשגע שהוא ורוד עמוק ומאט המתקבל על הלחיים טבעי ומחמיא ביותר, ומספיקה כמות קטנה של חומר על המברשת כדי לקבל את האפקט.
גם העמידות שלו הרשימה אותי, כי בהתבוננות במראה בסוף יום עבודה ארוך גיליתי שהגוון שלו עלי נותר זהה, ולא דהה או "התעכל" בעור למרות שהיה חם והייתי בחוץ חלק נכבד מהזמן. 
ללא ספק סמקים נוספים מהסדרה יצטרפו לשידת האיפור שלי בהמשך!

גון Silky rose


את מוצרי החברה תוכלנה לרכוש באמצעות אתר Cherry Culture, ואם יש לכן מוצרי NYX מומלצים אשמח לשמוע גם על כך בתגובות.
אני כבר "מבשלת" עבורכן את פוסט ההתחדשויות הבא...

Comments

  1. אוי ניקס איזה תענוג!!! למה אין בארץ:(:(?

    ReplyDelete
    Replies
    1. אכן תענוג של מוצרים יש לחברה הזאת!
      ולמה אין בארץ? את יכולה לשאול את אותה השאלה גם על Sleek, Benefit, Too Faced, Urban Decay ואני יכולה להמשיך ולהמשיך עם עוד שמות, אבל הבנת את הרעיון ;)

      Delete
  2. פוסט נהדר! בדיוק קניתי 3 פריימרים אחרים של החברה, ויש סיכוי שמצאתי תחליף זול לפורפשיונל, וגם לפריימר השקוף של סמאשבוקס..
    לגבי עפרון הגבות, הייתי שמחה לראות סווטץ'. הצד הבהיר קרמי מאוד או שלהערכתך יחזיק יפה על עצם הגבה?
    אגב, ממליצה לך לנסות את ג'ל הגבות החדש של ניקס, בטיובה. קניתי את כל חמשת הצבעים, ואני ממש מרוצה..

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה טל! איזה כיף לראות אותך כאן :)
      יש ל- NYX תחליפים לא רעים ובמחירים מצוינים למוצרים שונים, ולכן אני חושבת שתמיד שווה לבדוק גם אצלם.
      בנוגע לסווטצ', מצאתי לך אחד נאמן למקור בבלוג הזה-
      http://www.makeupandbeautyblog.com/product-reviews/how-about-a-lift-from-the-nyx-eyebrow-push-up-bra/
      ולשאלתך הצד הבהיר אמנם קרמי אבל במידה, ובמקרה שלי מתקבע יפה על עצם הגבה וב- C הפנימי של העין.
      ותודה על ההמלצה, ינוסה בהקדם!

      Delete
  3. מצחיק לראות את זה דווקא עכשיו אחרי שהעמסתי שם 2 סלים כל אחד 74 דולר וזה אחרי 40 אחוז הנחה. לקחתי את המומלצים ביותר עפי הבלוגים ויוטיוב אם תרצי להציץ בעה גם לי יש ערוץ די מתחיל .. זאת חלילה לא פרסומת נטו משתפת ... בכל אופן כאחת שקוראת צמודה שלך ונהנת מאוד משמח לדעת שחלק מהדברים מופיעים פה !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. חחח, ממש טלפתיה :)
      מבחינת מחיר נשמע שיצא לך ממש שווה, ואת מוזמנת גם לחזור ולשתף איך התרשמת מהמוצרים אחרי שהם יגיעו אליך ותנסי אותם.
      שיהיה לך המון בהצלחה עם הערוץ, ותודה רבה כמובן על הפרגון!

      Delete
  4. אחלה של פוסט אשמח לדעת איפה רכשת אם במידה וקנית בחנות אשמח לכתובת שעוד חודש וחצי אהיה בברצלונה אין סבלנות..

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על הפרגון!
      אכן קניתי בחנות שאני אוהבת מאוד בשם Primor, המחזיקה המון מותגים טובים כולל NYX ונמצאת בשני קניונים בברצלונה: Mare Magnum ו- Gran Via 2, את יכולה לראות בפוסט הבא עוד מידע לגביהם:
      http://mor-e-beauty.blogspot.com.es/2014/04/a-perfect-3some.html
      ואגב בהמשך למה שכתבתי בפוסט הנ"ל, בדיוק היום ביקרתי בסניף ב- Mare Magnum והמצב שם השתפר מאוד- סטנדים נקיים, מסודרים ועמוסים בכל טוב!

      Delete

Post a Comment