לי יש יום הולדת! (ולכן יש הגרלה :))

11.10.2014
עוד שנה עברה, ואני שוב לא מאמינה שהיא חלפה כל כך מהר...
גם המספר הזה, 36, לא מרגיש לי ממש קשור אלי ואני לא מבינה איך יכול להיות שכבר הגעתי אליו!
יש עוד הרבה דברים שאני רוצה להספיק, מקומות לראות ומטרות להשיג, למרות שבשלב הזה נראה לי שאני יכולה להרשות לעצמי להתרווח לרגע ולהביט אחורה בסיפוק על השנה שחלפה.
כי בשנה הזאת הגשמתי את חלום חיי ובעצם ביצעתי את מה שמרבית האנשים לא יעשו אף פעם, שזה להעז לעזוב עבודה מעניינת ומספקת וחיים נוחים ושגרתיים לכאורה בישראל, לארוז את עצמי, את בן זוגי ואת החתולה שלי, ולהתחיל מחדש במדינה זרה לתקופת זמן בלתי מוגבלת.
ובשנה האחרונה החיים שלי היו רכבת הרים של חוויות, משברים, שמחות וריגושים ואני זוכרת כל יום להגיד לעצמי שזה לא מובן מאליו. ממש לא מובן מאליו שכשאני קמה מהמיטה בבוקר, מתארגנת ויוצאת מהבית, הרחוב שאני יורדת אליו הוא רחוב בברצלונה, ספרד.
וממש לא מובן מאליו שבעשרת החודשים שאני פה כבר הספקתי לבקר בסיביליה ואליקנטה הספרדיות, באי מיורקה, במילאנו, באמסטרדם ובליסבון, והיד עוד נטויה. 
והכי לא מובן מאליו למכורת איפור שכמוני?
סניף של ספורה ליד הבית. בחיי.

אז כן, אני מאוד אוהבת את החיים שלי כרגע.
וברור לי שהשנה החדשה שמתחילה עכשיו תטמון בחובה עוד ועוד החלטות מכריעות לגבי המשך הדרך ואני רק יכולה לקוות שגם בסופה אסתכל אחורה על 12 החודשים שחלפו וארגיש שהתקדמתי, התפתחתי והכי חשוב - נהניתי ואהבתי.

אני מאושרת מכך שהבלוג שלי עדיין חי ונושם, הוא היווה לי סוג של עוגן בתקופה המטלטלת הזאת, איפשר לי לשתף אתכן ולחלוק עימכן חוויות ורכישות, והניתוק היחסי מהשפעת היח"צ והבלוגספירה הישראלים נתן לי פרופורציות מחודשות.
השלב הבא יהיה לדעתי להתחיל לכתוב את הבלוג גם בספרדית (כתיבה בשפה היפה הזאת תדרוש ממני ליטוש, אבל זה יגיע..), כי אני רואה מסביבי עניין רב בתחום האיפור והטיפוח לצד מיעוט בבלוגריות ויוטיובריות מקומיות איכותיות, ואתן כבר יודעות שאתגרים חדשים לא מרתיעים אותי.
חוץ מזה אני חושבת גם על קורס איפור מקצועי נוסף, הפעם מבית היוצר של Make up for ever- הזדמנות פז שבארץ לא הייתה מתאפשרת לי, ומתכננת להמשיך לטייל בעולם (היעד הבא- ארגנטינה!).


קוראות יקרות, אני מקווה כתמיד שתמשיכו להיות נוכחות כאן כדי ללוות אותי ואת הבלוג,
וזו השנה השלישית בה נמשכת מסורת הגרלת יום ההולדת שלי שבסיומה תקבל זוכה אחת את שלל המוצרים הבאים:






ומה יש כאן?
BB Cream של Yves Rocher
עיפרון עיניים סגול של essence
פלטת צלליות של Wet n Wild
פלטת צלליות של The body shop
2 מברשות איפור- לפודרה של Flormar ולסומק של Yamamay
2 לקים + קופסית גליטרים של essence
חמאת גוף של The body shop
פילינג רחצה של The body shop
פריימר פנים מוקטן של benefit
ברונזר מוקטן Hoola של benefit
מסקרה מוקטנת של Bare Minerals
קרם ידיים מוקטן של L'occitane
תיק איפור של Yves Rocher.



מה עושים כדי להשתתף ב-Giveaway?
יש להיכנס לתוסף המופיע כאן בהמשך ולבצע דרכו את פעולות החובה הבאות-
  1. השארת תגובה לפוסט זה 
  2. הצטרפות בבלוג כעוקבת גלויה, ראו הסבר בתוך התוסף כיצד לעקוב.
וישנן פעולות נוספות שאינן חובה, אך ביצוען יקנה לכן נקודות בונוס המגדילות את סיכוי הזכייה-
  1. סימון "אהבתי" (Like) לדף הפייסבוק של הבלוג
  2. שיתוף ציבורי של ה- Giveaway בדף הפייסבוק/בבלוג שלכן
  3. מעקב אחרי Mor(e) Beauty באינסטגרם, ראו הסבר בתוך התוסף כיצד לעקוב.


לאחר שתיכנסו לתוסף שכאן באמצעות הקלדת כתובת המייל/הפייסבוק שלכן תקבלו את 5 הפעולות וההסברים כיצד לבצען, ובצד ימין למעלה תראו כמה נקודות כבר צברתן - בהתחלה יופיע שם 0/9, וכל פעולה שתבצעו תעלה את מספר הנקודות לזכותכן בהתאם:


a Rafflecopter giveaway


שימו לב:
  • ההשתתפות ב- Giveaway הינה לבני/ות 18 ומעלה בלבד.
  • רק הרשמה דרך התוסף וביצוע 2 פעולות החובה לפחות תאפשר את ההשתתפות ב- Giveaway.
  • ניתן להצטרף החל מהיום (שבת 11.10.14) ועד יום שבת ה- 1.11.14 כולל.
  • שם הזוכה יפורסם בדף הפייסבוק של הבלוג, ואז אפנה אליה לכתובת המייל שציינה בהרשמה לתוסף. במידה ולא תענה תוך 3 ימים, תיבחר זוכה אחרת.
  • החבילה תישלח לזוכה מספרד ולכן, כמו בכל משלוח ובעיקר בינלאומי, עלולים להיות עיכובים/תקלות שאינם בשליטתי.
  • אם מכל סיבה שהיא תיווצר עלות תשלום על החבילות (למשל עקב דרישת שחרור של המכס ו/או הדואר) היא תחול במלואה על הזוכה בלבד.
בכל שאלה או בעיה בתהליך ההרשמה אתן מוזמנות לפנות אלי למייל: mor.beauty2012@gmail.com


ומילות השיר המקסים הבא מתמצתות עבורי את הדרך שעשיתי עד היום ואת הדרך המסקרנת שעוד תתגלה בפני,
וביום הולדתי אני מאחלת לכל אחת ואחד מכם לזכות להגשים לפחות חלום אחד גדול בחייו, זה שווה הכל!





בהצלחה!

Comments

  1. איזה כיף! מאחלת לך עוד הרבה שנים יפות ומספקות, ולגמרי בעד הרעיון של פיתוח הבלוג גם בספרדית :) מזל טוב!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה, ואני מקווה להגשים את נושא הספרדית בעתיד הקרוב!

      Delete
  2. יום הולדת שמח ..חגגתי לא מזמם יומולדת וגם אני תוהה איך המספר הזה (הגיל שלי ) הגיע אליי ???
    בכל מקרה מזל טוב ! אושר ובריאות לרוב ... אשמח להשתתף בהגרלה .

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! ולגמרי לא ברור הקשר בין המספר "על הנייר" להרגשה בפועל, אני מניחה שבסוף משלימים עם זה?...LOL

      Delete
    2. נראה לי ששמת על זה את האצבע ;)

      Delete
  3. אההה ולא ציינתי אבל ביצעתי את כל השלבים כולל שלבי הבונוס

    ReplyDelete
  4. מזל טוב ! אני נהנת לקרוא על החוויות שלך מהמעבר לספרד (:

    ReplyDelete
  5. יום הולדת שמח! מאחלת לך הרבה בריאות והצלחה בכל המיזמים העתידיים.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על האיחולים, הלוואי!

      Delete
  6. קודם כל יומולדת שמח!!! והמון המון מזל טוב!! אני חייבת לציין שבלוג בספרדית דווקא נשמע ממש מעניין...לכי על זה! זה דווקא נשמע מגניב!

    ReplyDelete
    Replies
    1. זה לא נתן לרשום אבל השם באיסטגרם שלי זה bumi924

      Delete
    2. תודה על הברכות, מקווה שהכתיבה בספרדית תקרה בהמשך כאשר ארגיש מוכנה לכך. בהצלחה!

      Delete
  7. מזל טוב, ביצעתי את כל השלבים :))

    ReplyDelete
  8. מזל טוב:)

    ReplyDelete
  9. המון המון מזל טוב! חייבת להגיד שלפי התמונות שלך תמיד הייתי בטוחה שאת הרבה פחות מ-36 :)
    ביצעתי כמובן את כל השלבים :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה ובהצלחה! והייתי רוצה להאמין שאני משתבחת עם השנים ? ;)

      Delete
  10. בלוג נהדר, מזל טוב לך והלוואי ותמשיכי (ונמשיך) להנות ממנו עוד 36 שנים! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! בהחלט מקווה לכתוב על איפור וטיפוח גם בגיל 70+, ומי יודע מה ימציאו בתחום הזה עד שנת 2050? בטוח שיהיה מעניין :)

      Delete
  11. מזל טוב ויום הולדת שמח D-:

    ReplyDelete
  12. המון מזל טוב, מור !
    כתבת מאוד יפה... אני מאחלת לך המשך הצלחה איפה שלא תהיי ולחיי עוד הרבה התחלות חדשות והכי חשוב - טובות, שמחות ומוצלחות :-)
    כל שלבי ההגרלה כבר היו קיימים אצלי (כולל מעקב אחרייך באינסטגרם).
    שיתפתי את הפוסט ושלחתי לך קישור במייל...
    איזה פרסים, משהו משהו ! ♥

    ReplyDelete
  13. איזה כיף!!!!!!
    מזל טוב אהובה!♥

    ReplyDelete
  14. מזל טוב! תמשיכי להנות ממה שאת עושה, שיהיה רק טוב, מיה

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! ולדעתי המפתח ליהנות ממה שאתה עושה זה פשוט לעשות משהו שאתה אוהב :)

      Delete
  15. המון מזל טוב ובהצלחה בהגרלה לכולן:)

    ReplyDelete
  16. המוו מזל טוב ליום הולדתך, תמשיכי לכתוב לנו, אני אוהבת לקרוא את הבלוג שלך.

    ReplyDelete
  17. מזל טוב !!! את אלופה .. נהנת מכל רגע ומצפה כל פעם לבלוג הבא .. הכי קלישאתי אבל תמשיכי לעשות את זה להנות מזה ולגרום לנו להנות !

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על הפרגון, אולי קלישאה אבל בהחלט אחת שעושה טוב על הלב ;)

      Delete
  18. מזל טוב! איזה כיף :) ובלי קשר - דברים ממש מגניבים בהגרלה ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! והשתדלתי להרכיב קיט מעניין - אני שמחה שקלעתי :)

      Delete
  19. קודם כל מזל טוב ויום הולדת שמח! נהנית לקרוא בבלוג שלך, למרות שאני הרבה פחות מתאפרת ומטפחת ממך (לומדת הרבה מהקריאה). שתהיה שנה יפה ונעימה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. המון תודה. אני שמחה שאת נהנית מהבלוג, ואנחנו חיים היום בעולם ששופע מידע בתחומי האיפור והטיפוח כך שתמיד יש מקום לכולנו ללמוד עוד ולהשתדרג :) שתהיה שנה נהדרת!

      Delete
  20. איזה כיף להיכנס לבלוג ולראות הגרלה מקסימה שכזו !
    מאחלת לך המון מזל טוב אושר בריאות והצלחה בכל אשר תפני ,
    יום הולדת שמח :)

    ReplyDelete
  21. מזל טוב! :) מאחלת לך להמשיך ולהינות מכל העולמות :)
    נהנית כתמיד לקרוא את הבלוג שלך :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על הברכות ועל הפרגון :)

      Delete
  22. מזל טוב מור! תמשיכי להנות ולכתוב לנו על זה!
    איילת מינסטר

    ReplyDelete
  23. קודם כל שיהיה במזל..! במקרה התגלגלתי לדף הזה והוא נראה מאוד מעניין.אף פעם לא זכיתי בהגרלות וממש בא לי לזכות בעיקר שמדובר במתנה של איפור וטיפוח!!! שיהיה בהצלחה!!!:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה כיף שהתגלגלת לבלוג שלי והחלטת להישאר! תודה ושיהיה בהצלחה :)

      Delete
  24. יום הולדת שמח!!!
    אני נהנית מאד מהבלוג, והפוסטים שלך הם הנאה גדולה עבורי בתוך היומיום
    מאחלת שנה מאושרת ומלאת סיפוק וגדילה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על הפרגון והברכות, נעים מאוד לדעת שהפינה הקטנה שלי במרחב האינטרנטי גורמת הנאה לאחרות!

      Delete
  25. מזל טוב, יום הולדת שמח!!

    ReplyDelete
  26. מזל טוב אושר שלווה ושקט פנימי מאחלת שרון

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה שרון, וברצלונה היא מקום מושלם למצוא אושר, שלווה ושקט פנימי, לפחות עבורי :)

      Delete
  27. שיהיה לך מזל טוב, שתצליחי במה שרק תרצי,
    והגרלה ממש ממש שווה.. כל הכבוד..

    ReplyDelete
  28. מזל טוב בהצלחה :)

    ReplyDelete
  29. מזל טוב ואשמח לזכות בהגרלה ((-:

    ReplyDelete
  30. מזל טוב ויומולדת שמח!! גם אני מתכננת להגשים חלום במקום אחר (שאינו ישראל) ומקווה להנות כמוך!!
    שכל שנה שלך תהיה שמחה ומלאה יותר :)
    הגרלה מגניבה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על האיחולים!
      איזה כיף לשמוע על עוד אנשים שהולכים אחרי החלום שלהם! תהיה מוכנה לאינספור חוויות ואת מוזמנת לשאול ולהתייעץ איתי אם תרצי.
      שיהיה המון בהצלחה :)

      Delete
  31. מזל טוב!! עוקבת אחרי הבלוג שלך מרחוק כבר כמה זמן ומאוד נהנית :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה, ואני מאוד שמחה לדעת שאת נהנית מהבלוג!

      Delete
  32. היי, המון מזל טוב! עוקבת אחריי הבלוג שלך כבר זמן מה, ובקרוב גם מבקרת בברצלונה!! :)
    אשמח להשתתף בהגרלה המגניבה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה ובהצלחה!
      אין לי ספק שתהני מהביקור שלך בברצלונה המדהימה, ותהיי מוכנה לכך שממש ממש קשה לעזוב אותה ;)

      Delete
  33. מזל טוב! בוצעו כל השלבים כולל שלבי הבונוס. עוקבת אחר הבלוג עם המייל inbalelihav@gmail.com
    אבל המייל שלי בו אני משתמשת ומקבלת עדכונים מהבלוג הוא inbalelihav@walla.com

    ReplyDelete
  34. הצטרפתי עקבתי כולל באינסטגרם

    ReplyDelete
  35. גיליתי אותך לאחרונה ואני נהנית מכתיבתך!
    מזל טוב! אנחנו חולקות את אותו חודש יומולדת :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני שמחה שגילית את הבלוג שלי והחלטת להישאר, ומזל טוב גם לך :)

      Delete

Post a Comment