טובים השניים מן האחד

בעבר הרחוק פרסמתי פוסט בשם המולטי טאסקרים, שעסק במוצרים המאגדים בתוכם יחד 3 פונקציות נפרדות- ברונזר, סומק והיילייטר. מאז זרמו מים רבים בנהר הביוטי, ולאחרונה העפתי מבט על הרכישות החדשות שלי ושמתי לב שבין השאר הצטברו על שולחני 3 מוצרים של 3 חברות שונות, המורכבים הפעם רק מהשילוב הזוגי האהוב עלי ביותר- ברונזר והיילייטר.
לקינוח מצטרפת לה לפוסט גם מברשת, היפה והמיוחדת ביותר שנתקלתי בה עד היום, והמיועדת לשימוש עבור השילוב של 2 המוצרים הללו בדיוק.
מוכנות?








Bourjois delice de poudre bronzing powder הוא אחד ממוצרי הכוכב של החברה, וכמו שחברות אוהבות לעשות לרוב עם מוצרי הכוכב שלהם- שזה לרכב על הגל ולהוציא גרסאות נוספות שלו, גם כאן המקרה אינו שונה ובורז'ואה השיקו לפני מספר חודשים את Delice de poudre Duo, שחציו ברונזר וחציו היילייטר.


Delice de poudre Duo



לברונזר כמו בגרסתו המקורית יש ניחוח שוקולד עדין (להבדיל מזה החזק של Chocolate Soleil Matte Bronzer של TOO FACED) והוא משופע בנצנצים עדינים שכמעט ואינם נראים על העור. לכן על העור מתקבל גוון חום שוקולדי מאט, ובתקופות בהן העור שלי חיוור יותר הוא יתאים לחימום קליל של המראה הכללי של הפנים ובתקופות בהן אני שזופה הוא ישמש אותי לביצוע הצללות.
ההיילייטר ממשיך את הקו של הברונזר וגם הוא עדין מאוד ואין חשש להשתמש בכמות מוגזמת ממנו (אם זה קרה לכן המשמעות היא שהעמסתן קוביית שוקולד שלמה מההיילייטר על המברשת שלכן :)), הוא מתקבל בגוון שמפניה ומעניק הארה מעודנת מאוד. 
הצמד הזה יחמיא במיוחד לבעלות גוון עור בהיר עד בינוני, כך שאם אתן בעלות גוון עור כהה או שזופות מאוד אתן יכולות לדלג עליו.

Delice de poudre Duo




Delice de poudre Duo





במסגרת הקולקציות האינסופיות של מאק יצאה לאחרונה קולקציה אחת יפה במיוחד שהיוותה שיתוף פעולה משולש בין שרון אוסבורן, הבת שלה קלי אוסבורן ומאק.
משפחת אוסבורן היא אחת ממשפחות הסלבריטי הצבעוניות ביותר שיש, כאשר הדמות המרכזית בה היא אבי המשפחה, אוזי אוסבורן הבריטי, זמר הבי מטאל וסולנה של להקת בלאק סאבת' המיתולוגית. הוא התחתן עם שרון שהייתה המנהלת האישית שלו ושעזרה לו להיגמל מהתמכרותו לאלכוהול ויש להם 3 ילדים משותפים, איימי, קלי וג'ק.
גם קלי, כמו אביה, חוותה תקופות פרועות והתמכרה לסמים, אבל כיום נראה שכל זה מאחוריה והיא מתמקדת בכתיבה ובהגשה בטלוויזיה (אם כי היא מתעקשת להזכיר לנו שהיא לא לגמרי שגרתית בעיקר בעזרת עיצובי שיער חריגים מעת לעת).
היות ומאק אוהבים שיתופי פעולה עם דמויות צבעוניות, תרתי משמע, הקולקציה הזאת הייתה מתבקשת והיא הורכבה ממוצרים באריזות אדומות מבריקות לשרון ובאריזות סגולות לקלי ועם חתימתן מתנוססת עליהם.
התלבטתי רבות מה לבחור ובסופו של דבר מהקולקציה של קלי הפור נפל על ה- Mineralize Skinfinish בגוון Jolly Good.


Mineralize Skinfinish


Mineralize Skinfinish היא פודרה דחוסה במרקם רך ומשיי המיועדת לשימוש על הפנים בהתאם לגוון שלה, כך שיש למאק גם Mineralize Skinfinish שיכולות לשמש כסומק למשל.
הברונזר של הצמד הזה הוא בגוון בז' בהיר ומבריק שעל גוון העור הבהיר שלי הוא משתלב נהדר ויוצר הצללה מחמיאה ומובחנת אך לא גסה בכל צורה שהיא.
ההיילייטר בגוון ורוד-זהוב חיוור הוא פיגמנטי יחסית ומספיק רפרוף של המברשת עליו כדי לאסוף מספיק חומר ובהנחה על עצם הלחי מתקבלת הארה מעודנת ללא כל מאמץ.
התחושה שלי לגבי המוצר הזה היא שבגלל שמרקמו כל כך רך אני יכולה "להעמיס" ממנו על הפנים ועדיין לא יתקבל מראה מצועצע שזה יתרון גדול מצד אחד, אבל מצד שני המשמעות היא שבקלות נוצר כאן בזבוז של חומר, דבר שללא ספק מהווה חיסרון.
ואם נדבר רגע על קנקנים- סגול לבנדר הוא אחד הצבעים האהובים עלי ביותר וכאן מאק קלעו בול לטעם שלי, האריזה פשוט אסתטית להפליא!

Mineralize Skinfinish





Mineralize Skinfinish







Kiko Golden game sculpting bronzer


Sculpting bronzer


ציינתי בפוסט אחר על קיקו שנראה שהם מנסים להתחרות במאק בקצב בו הם משגרים קולקציות מוצרים לאוויר העולם, והקו הזה בהחלט נמשך, לראייה הקולקציה המרהיבה שהם השיקו לפני כחודשיים ושנקראת Daring game. מתוכה קרץ לי כמובן ה- Sculpting bronzer היפהפה, שמגיע בתוך האריזה המרשימה הבאה, ואני חייבת לציין שעבור מוצר שעלה 15.90 יורו בלבד יש כאן תמורה מעולה למחיר:


Sculpting bronzer


המוצר מחולק לשניים כשגם על הברונזר וההיילייטר מופיעה אותה הטבעת קלף של הקולקציה, והברונזר עצמו מורכב משני גוונים של חום שביחד יוצרים שילוב מקסים. תוסיפו לזה את העובדה שהנצנצים שבו גרוסים דק דק ומתקבל ברונזר שנראה לכאורה מאט אבל עדיין נותן ברק עדין ורך למראה.
ההיילייטר היפה בגוון פנינה מנצנץ עושה את עבודתו נאמנה ונדרשת בשל כך יד קלה מאוד על המברשת כדי שלא להתפתות ולהעמיס עליה יותר מדי חומר, שבתורו יתן מראה "כדור דיסקו" לעצמות הלחיים.
ולא ניתן לראות את זה מהתמונה אבל מדובר באריזה כבדת משקל!
לצערי זה הופך את המוצר הזה ללא פרקטי לנשיאה מחוץ לבית ולכן הוא מקשט לי את שידת האיפור באופן קבוע. ממש תכשיט.

Sculpting bronzer






Kiko Daring game face brush

Face brush


מברשות הן סוג של חולשה אצלי, ועברו תחת ידי בשנים האחרונות אינספור מברשות. אבל כשראיתי את המברשת הבאה לא אגזים אם אומר שקיבלתי פיק ברכיים. היופי! השלמות! הקונספט המסקרן! ברור שהיינו חייבות להתאחד.

Face brush




Face brush




Face brush


קיקו יצרו מברשת שהיא הפרטנרית המושלמת ל- Golden game sculpting bronzer, כך שהצד השחור אוסף את הברונזר, הצד הלבן אוסף את ההיילייטר ואז ההנחה של החומר מתחת ועל עצם הלחי היא משותפת ומושלמת.
ומה אומר לכן? זה עובד. וזה חוסך זמן כי במקום להניח אותם בשני שלבים ועם שתי מברשות נפרדות- רפרוף אחד ויש לי ברונזר והיילייטר בדיוק במיקומים הנכונים בפנים.
גם בחפיפות המברשת הזאת עומדת בכבוד ועד כה לא השירה ולו שערה אחת משערותיה הסינתטיות, אז החיסרון היחיד שלה הוא שהיא במהדורה מוגבלת כך שאם יש לכן אפשרות אני ממליצה לרכוש אותה כל עוד היא נמכרת.



ואל תשכחו להירשם להגרלת יום ההולדת שלי,


Comments

  1. איזו מברשת מגניבה!! היא בהחלט נראת מעניינת!! אחלה סקירה!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! וככל שאני מכירה את קיקו יותר אני מגלה שיש להם קטע עם לייצר מוצרים מגניבים, עכשיו למשל הם השיקו את הקבוקי המושלמת הזאת:
      http://www.kikocosmetics.es/maquillaje/ediciones-limitadas/Luxurious-Face-Brush/p-KM0050101200121
      שברור שאני חייבת אותה לאוסף :)

      Delete
  2. המברשת מזכירה לי את מלכת הלבבות ב"אליס"! מגניבה ביותר! :)
    אהבתי את הגירסה של רירי שיצאה שנה שעברה למאק.. - hibiscus kiss מוצר מהפנט! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אכן יש דימיון למלכת הלבבות מאליס בארץ הפלאות :)
      ה- Powder Blush- Hibiscus Kiss מהקולקציה של ריהאנה היה אחד היפים, ההרכב שלו הוא ברונזר + סומק וכתבתי עליו בפוסט שהקדשתי במיוחד לקולקציה ההיא-
      http://mor-e-beauty.blogspot.com.es/2013/11/riri-hearts-mac-fall-divine-night.html
      אני לא מאמינה שכבר עברה כמעט שנה מאז, הזמן טס כשנהנים!

      Delete
  3. תודה רבה יקרתי בדיוק בזמן המתאים כבר הכנתי רשימת קניות ואם יש משהו מומלץ אשמח לשמוע..

    ReplyDelete
    Replies
    1. אין על מה איריס, ועבור כל מי שאוהבת איפור- ביקור ב- Kiko הוא חובה לדעתי כשמגיעים לברצלונה :)

      Delete
  4. טובים השניים מן האחד ללא ספק. את ברונזר השוקולד של בורז'ואה חמדתי עוד טרם הגיעו ארצה וארבתי לו לרוכשו בין הראשונות, אסתכן ואומר שאני סקרתי אותו ראשונה לדעתי. האריזה, הניחוח...

    הקולקציה של אוסבורן מוצלחת והאריזות חביבות עלי כי הן שונות מהשחור הקלאסי וידוע שצמד המילים "קולקציה מוגבלת" מעלות אצלי את מניית המוצר, אם כי במאק יש רבות כאלה. בשנים האחרונות אני משתדלת לשלוט בזה, יש לי דרכים - לדוגמא לא להגיע סביבת הקניון או קומת החנות שבה מחכה לי מוצר יפיפה שאין לי צורך מיוחד בו אך יש בי רצון עז לקנותו. לא תמיד זה עובד ;)

    מקיקו יצא לי לדגום רק לק, נראה לי שאני מפסידה פה משהו...

    והמברשת היפיפיה - היא מהסוג של מגירת חנוכה לראות ולא להשתמש, ואת, תשתמשי?

    תתחדשי על כל הגודיז'

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה אפרת יקירה!
      Delice de poudre bronzing powder היווה "סיפתח" מוצלח לסדרה השוקולדית של Bourjois, ויש לי תחושה שהם עוד לא אמרו את המילה האחרונה בסדרה הזו.
      מאק לא מפסיקים להפגיז בקולקציות וגם אני כמוך לומדת לברור מתוכן את אלה שבאמת מעניינות אותי, בעיקר עכשיו כשאני גרה בברצלונה ויש לי כל כך הרבה מותגים מפתים בהישג ידי, עייני ערך Make up for ever :)
      אני ממליצה לך בחום בגיחה הבאה שלך לאירופה לבקר באחת מחנויות קיקו, יש להם מבחר מוצרים מעניין במחירים הוגנים, והמברשת היא פשוט יצירה - לשאלתך היא נכנסה אצלי לשימוש שוטף ואפילו עומדת בחפיפות בכבוד ולא משירה שערות כלל. מה עוד אפשר לבקש?

      Delete

Post a Comment