טעימות מאנטונים

חברת אנטונים הופיעה בעבר פעמיים בבלוג ואני בדעה שמגיעה למותג האיכותי הזה חשיפה נרחבת יותר ברחבי הרשת. אתחיל מלהזכיר שאנטונים הוא מותג מוצרי טיפוח אמריקני, שפותח במיאמי על ידי המאפרת ואלרי ג'יראו. כל מוצרי האיפור ומברשות המותג מיוצרים ללא שימוש ברכיבים מן החי ומבלי שנוסו על בעלי חיים.
את דרכו בארץ החל המותג ביוזמתה של מנכ"לית אנטונים ישראל, תמר שפירא ברנשטיין, עם ליין המברשות, בהדרגה גם מתחילים להיכנס מוצרי האיפור, וכולי תקווה שהמותג ימשיך לצמוח ולהתפתח וישיק עוד ועוד מוצרים.

גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה מהחברה



טעימות מאנטונים





Blending brush #10


Blending brush #10




Blending brush #10




Blending brush #10


מברשות איפור איכותיות עושות את כל ההבדל בתוצאה שתקבלו בסוף. לכן אני תמיד ממליצה שלא להשתמש במברשות ובספוגיות המוקטנות שחברות האיפור מצרפות למוצרים שלהן, ולהשקיע במקום במספר מברשות איפור טובות. בעבר המשמעות הייתה להיכנס לחנות של מאק למשל ולצאת ממנה עם מברשות מצוינות אבל עם בור רציני בחשבון הבנק, כיום יש מברשות איפור מעולות במחירים הוגנים (עיינו ערך RealTechniques בבלוג) והמברשת טשטושים של אנטונים שמחירה 109 ש"ח מצטרפת לקטגוריה הזאת.
היא מיועדת לריכוך צלליות ולטשטוש מעברים ביניהן והשערות שלה רכות ונעימות למגע. גיליתי שכשאני רוצה לרכך ולעשן את הצללית שאני מניחה בקפל העפעף היא עושה עבודה מצוינת ומבלי שנדרש ממני מאמץ מיוחד, בדיוק מה שאני מצפה לו ממברשת טישטושים טובה.






Eye confidence #Noir

Eye confidence #Noir




Eye confidence #Noir


עפרונות עיניים הם מבחינתי כמו פתקים במבחן- עוזרים לרמות בפעמים שבהן אין לי זמן להתיישב מול המראה ולהתחיל לשרטט אייליינר מדויק ומוקפד. אני מניחה את העיפרון בצמוד לקו הריסים בשליש החיצוני של העין ובעזרת מברשת עיפרון מחודדת ודחוסה כמו מספר 219 של מאק (כן כן, לפעמים בכל זאת עדיין שווה להשקיע מזומנים במברשת שלהם) אני מטשטשת את הקו כלפי פנימה לכיוון ה-C הפנימי ומקבלת מראה מוקפד ללא מאמץ.
העיפרון של אנטונים, שמחירו 80 ש"ח, רך ומתאים לשימוש הזה, אם כי הוא מתקבע יחסית מהר לכן אני מניחה אותו על עפעף אחד, מטשטשת בזריזות ואז עוברת להנחה שלו על העפעף השני. ההתקבעות המהירה הזאת הופכת לאחר ההנחה ליתרון כמובן, כי הוא לא דוהה ולא זז לאורך שעות ארוכות.
בנוסף הוא מגיע עם מחדד חביב ושימושי ה"מולבש" על חלקו העליון, כך שבמידה וזה הופך אותו לארוך מדי עבור תיק האיפור שלכן ניתן להפריד בין העיפרון למחדד ולהחזיר אותו לגודלו הסטנדרטי.






Lip attitude #Koral

Lip attitude #Koral




Lip attitude #Koral


יש לי רתיעה בסיסית מעפרונות המתיימרים להיות שפתונים לכל דבר ועניין, מתוך החשש שהם לא יהיו מספיק לחותיים וייבשו לי את השפתיים. ובכן במקרה הזה מדובר על עיפרון שפתון שמנמן ואסתטי למראה, שנמרח בקלות על השפתיים ונותן להן גוון קורלי עדין שמשתלב עם כל מראה איפור. והפלוס המשמעותי מבחינתי- לא מייבש כלל וכלל.
מבחינת עמידות אל תצפו לגדולות- לאחר ארוחה קלה הוא נעלם לחלוטין משפתיי אך לפחות מבלי להשאיר סימני דהייה מכוערים, וכאשר נמנעתי מלאכול במשך מספר שעות הוא החזיק מעמד יפה. בשל גודלו הקומפקטי אימצתי אותו בשמחה לתיק היומיומי שלי ואני נהנית לשלוף אותו משם ולחדש מפעם לפעם.
המחיר שלו הוא 90 ש"ח.



סווטצ'ים:

למעלה: עיפרון שפתיים, למטה: עיפרון עיניים




אני חושבת שמוצרי האיפור של אנטונים מסמנים הבטחה מרעננת בשוק הקוסמטיקה בישראל, הן בשל העיצובים אסתטיים והן בשל היותם טבעיים ואורגניים. 
אתן יכולות להתרשם ממוצריהם באתר האינטרנט של החברה ובנקודות מכירה ברחבי הארץ, ושימו לב שלמאפרות יש הנחה של 30% על מוצרי האיפור ו- 40% על המברשות.
עכשיו רק נותר לראות מי ירים את הכפפה ויביא אותם לספרד, כדי שיהיו נגישים גם עבורי!






אל תשכחו להירשם להגרלת יום ההולדת שלי
שנסגרת בעוד ימים ספורים,

Comments

  1. אחלה סקירה! אני כבר כמה רוצה להזמין מברשת או שתיים שלהם.. העלת לי שוב את החשק ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה,
      ואם את רוצה להתחיל ממברשת אחת של אנטונים אז אני ממליצה בחום קודם כל על הקבוקי, סקרתי אותה בזמנו-
      http://mor-e-beauty.blogspot.co.il/2012/09/antonym.html
      והיא נהדרת :)

      Delete

Post a Comment