Love Inglot

הנה התחיל לו אוקטובר, שעבורי הוא החודש בו אני חוגגת יום הולדת, ומי ראויה יותר לככב בפוסט הפתיחה של חודש זה מחברת איפור שאני אוהבת מאוד- Inglot.

ואוי אינגלוט.
היא שברה לרבות מהמכורות לנושא את הלב כשלאחר שפתחה 2 סניפים בארץ בקול תרועה רמה, סגרה אותם בקול דממה דקה. אבל יש הפתעות טובות לפעמים, ולפני זמן לא רב נפתח מחדש סניף הדגל שלהם בדיזינגוף סנטר בתל אביב ולהבנתי תיפתחנה גם נקודות מכירה בתוך סניפי המשביר לצרכן.
אבל אני מתגוררת בברצלונה, וכאן לאינגלוט יש 2 נקודות מכירה קבועות:
הראשונה היא דוכן בקניון דיאגונל מאר,
השנייה היא חנות בקניון לה מקיניסטה.
בוודאי שבהזדמנות הראשונה ביקרתי בהן, נרשמתי עם תעודת המאפרת שלי ואני זכאית ל- 30% הנחה קבועים על הרכישות- והתחלתי לקנות.
אגב זה כמובן לא הפוסט הראשון שלי עליהם, אני מזמינה אתכן ללחוץ כאן כדי לקרוא את מה שכבר כתבתי על החברה המצוינת הזאת, ובואו תראו במה התחדשתי מהם בתקופה האחרונה:


Inglot


זה לא סוד שאני אוהבת מאוד את הפלטות המגנטיות המפורסמות שלהם, בשיטת ה- Freedom system. אני חושבת שהאפשרות להרכיב פלטה שלמה עם מוצרים לפי טעמך וצרכייך היא נהדרת הן למתאפרת הפרטית והן למאפרת המקצועית, ואינגלוט שיכללו את הנושא הזה לדרגת אומנות עם המבחר הרב שיש להם להציע.
אז הרכבתי לי פלטה חדשה מהיסוד, והפעם בחרתי באחת גדולה יחסית שאפשרה לי לשלב מגוון מוצרים.


פלטת אינגלוט



פלטת אינגלוט




Pressed powder #11

Pressed powder #11



בסבב הקודם שלי לפני כשנתיים רכשתי את הפודרה בגוון מספר 14, הפעם רציתי גוון בהיר יותר ולכן היא נרכשה בגוון מספר 11.
מה שרשמתי עליה אז תקף גם היום - מדובר בפודרה אבן טובה מאוד מבחינת התחושה הקלילה והרכה על העור ונטרול הברק לאורך שעות ארוכות. הבעיה איתה ממשיכה להיות שמספיק רפרוף עם המברשת ומתפזרים המון פירורים לכל עבר שגורמים לבזבוז חומר, וחבל.





קונסילרים ושפתונים


קונסילרים ושפתונים


קונסילר Peach
קונסילר #LC200
הקונסילרים הללו קרמיים מאוד, אפילו הייתי בוחרת במילה "נימוחים" כדי לתאר אותם היטב, כאשר גוון Peach הסלמוני מתאים עבורי לנטרול הכהות שיש לי באזור ה-C הפנימי של העין (ולכן מתפקד בעצם כקורקטור) וגוון LC200 הבז'י משמש אותי לנטרול הכהות שמתחת לעין.
בשל מרקמם הרך אני מוצאת שנדרש קיבוע שלהם עם פודרה מתאימה אחרת הם פשוט קורסים ודוהים לתוך העור, אך מלבד חיסרון זה מדובר בקונסילרים טובים וקלים מאוד לשימוש.

שפתון #204 ורוד
שפתון #30 חום
בחרתי בשני גוונים שנראו לי יפים ושימושיים מאוד ואכן לא התאכזבתי- מדובר בשפתונים מחמיאים ובעלי עמידות סבירה (קרי מספר שעות ללא דהיות) וכחובבת גלוסים תמיד אצוות מעליהם גלוס בגוון תואם להוספת ברק.


סווטצ'ים

קונסילרים ושפתונים






צלליות

צלליות


#12 חומה
#10 כתומה
#460 טאופ
#378 אפור מאט
הצלליות של אינגלוט, הן המאטיות והן השימריות, בעלות פיגמנט נהדר שללא כל מאמץ נותן "זריקת צבע" לעפעף, וגם הרביעייה הזאת וגם השתיים הנוספות שתראו מיד מאפשרות מגוון של שילובים ומראות מעניינים. 
לדעתי אם אתן שוקלות הרכבת פלטת צלליות אישית אל תהססו לגשת אליהם ולבחון את ההיצע הרחב שיש אצלם ובמחירים הוגנים מאוד למיטב זכרוני.



סווטצ'ים

צלליות





צלליות וסומק- היילייטר

צלליות וסומק- היילייטר


#452 סגול חציל
#30 לבן פנינה

#203 סומק היילייטר
מיד כשראיתי את השילוב הזה התאהבתי וידעתי שהוא ישתלב לי נהדר בפלטה. גוון ורוד- אפרסקי עדין כאשר ניתן לערבב ביניהם או להשתמש בנפרד ולקבל מראה סמוק עם ברק מחמיא.

למעלה- צלליות, למטה- סומק היילייטר


אני חושבת שהחיסרון היחיד של הפלטה הוא שהיא כבדה, מה שהופך אותה לדיירת קבועה על שולחן האיפור שלי והיא לא תזכה להתארח בתיק או ללוות אותי בנסיעות. חשוב לקחת את זה בחשבון אם אתן לא מאפרות מקצועיות בעלות מזוודה ייעודית ורק מחפשות פלטה מתאימה לנסיעות, ואז לבחור מראש באחת מהפלטות המגנטיות הקטנות יותר שיש לאינגלוט להציע.





בנוסף לא עמדתי בפיתוי ורכשתי גם קייס אישי לסומק שמגיע עם מברשת מפתיעה באיכותה, כשלתוך הקייס הזה אני יכולה להכניס כל פן של סומק מתמגנט שלהם ולקחת איתי בתיק. נוח ושימושי ועם הסומק-היילייטר 203 פשוט אידאלי.

קייס לסומק



קייס לסומק







Duraline

Duraline


זהו אחד ממוצרי ה"קסם" הנחשקים של המותג, וכשנכנסתי לחנות אני מודה שביקשתי אותו מהמאפרת בחשש מסוים כי בחנויות בישראל הוא אף פעם לא היה במלאי. ובכן, כאן הוא נמצא ובשפע.
אז מה הקסם?
בתוך צנצנת קטנטנה ושקופה שוכן לו לבטח נוזל שכאשר מטפטפים מעט ממנו בעזרת הפיפטה על צלליות אבקה ומערבבים הוא הופך אותן לנוזליות וכך אפשר להשתמש בהן כאייליינר, ויש לו גם את היכולת לרענן צלליות קרם ואייליינר ג'ל שהתייבשו במשך הזמן. 



אשמח שתשתפו בתגובות מה דעתכן על אינגלוט,
וכאן גם המקום לרמוז ולומר שהקוראות הוותיקות של הבלוג כבר יודעות מה קרה בשנים הקודמות ביום ההולדת שלי, אז... צפו לכך גם השנה!


Comments

  1. יואו איזה כיף! מתה על אינגלוט, יש לי את הפלטה האהובה עלי שהרכבתי בעצמי מצלליות ריינבו - http://makeupbyeliyna24.blogspot.co.il/2014/06/my-rainbow-inglot-eyeshadows.html כתבתי עליהן בבלוג :D
    אני מתה לדגום עוד מוצרים שלהם והפלטה הענקית נראית מדהימה ועשית לי חשק גם ;-) את האיילינר ג'ל ניסית? כולן משבחות ומהללות אותו תמיד.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אינגלוט נהדרים ואני מוצאת שעם ליין המוצרים הקבוע, הרחב והיציב שלהם נוח לי יותר אפילו מעם מאק, שתמיד גורמים לי להרגיש שאני במרדף אינסופי אחרי הקולקציות הבלתי פוסקות שלהם.
      בוודאי שניסיתי את האייליינר ג'ל המהולל שלהם והוא מושלם לדעתי, סקרתי אותו בבלוג לפני יותר מחצי שנה, תראי כאן:
      http://mor-e-beauty.blogspot.com.es/2014/03/blog-post.html
      ואני כבר קופצת לקרוא את הפוסט שלך על אינגלוט!

      Delete
  2. הווו ואווו איזה פוסט כייפי!

    ReplyDelete
  3. אחת החברות שאני הכיייי אוהבת בעולם זו אינגלוט ! תתחדשי ותהנייי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה:) והם בהחלט אהובים בצדק!

      Delete
  4. אני ממש אוהבת את אינגלוט ואני חייבת למצוא מאפרת עם הנחה כאן בניו יורק שתאפשר לי להתחרפן כמו שאני אוהבת... פוסט מקסים ואני מחכה לשמוע על חגיגות ספרדיות נוספות! לא תמיד אני מגיבה אבל תמיד קוראת :) ודש למתוקתקת

    ReplyDelete
    Replies
    1. וואי וואי וואי, להיות עם הנחת מאפרת ולהיכנס לסניף של אינגלוט בארה"ב. אלוהים אדירים מה שהייתי עושה שם!!!
      תודה על הפרגון קוראת סמויה שכמותך, ואני אמסור את הד"ש שלך- שלא יהיה לך ספק שהיא מתקתקת בברצלונה חנות אחרי חנות ;)

      Delete
  5. המון מזל טוב! מאחלת לך המוו אושר, אשמח להשתתף בהגרלה

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה אושרת!
      אבל השארת את התגובה בפוסט הלא נכון, יש להשאיר אותה בפוסט של הגרלת היום הולדת עצמה, הנה הקישור:
      http://mor-e-beauty.blogspot.com.es/2014/10/blog-post.html

      Delete
  6. מוצרים של אינגלוט הם האהובים עליי, החל מצלליות ופיגמנטים ועד בדורליין המהולל שלהם!
    אני מאוד אוהבת את האייליינר ג'ל שלהם, מתעלה מעל לכל אחד אחר בשוק.

    ReplyDelete
    Replies
    1. מסכימה איתך לחלוטין, וגם אני לא מצאתי עדיין אייליינר ג'ל שמצליח להתעלות על זה של אינגלוט :)

      Delete

Post a Comment