שיגרת טיפוח- חורף 2014

אז חזרתי לפני כמה ימים מארגנטינה. שם, למקרה שלא ידעתן, העונות הפוכות- משמע אצלם מתחיל ממש עכשיו הקיץ. הקונספט של קיץ שמתחיל בדצמבר וחורף שמתחיל ביוני הוא בהחלט מוזר בעיניי ואף הצליח לבלבל קצת את העור שלי, ואני מקווה שהחזרה לברצלונה ישר לתוך החורף הקר תסייע לו להסתגל שוב לעונות השנה בצד שלנו על כדור הארץ.

גילוי נאות: מוצרי סבוקלם, קרליין ונטורל פורמולה התקבלו לסקירה מהחברות.



מה שסייע במיוחד לעור שלי בחודשיים האחרונים, הן בברצלונה והן בבואנוס איירס, היה מכשיר הקסם הבא:
Clarisonic mia 2


clarisonic mia 2


רציתי אותו במשך זמן רב אבל המחשבה של לגהץ 149 יורו בבת אחת קצת הרתיעה אותי ותמיד היו מוצרים אחרים שהעדפתי לרכוש (אם כי ברכישה מצטברת של המוצרים הללו עברתי בקלות את ה- 149 יורו, אבל הפסיכולוגיה חזקה כנראה יותר מהכל...). ואז בתחילת אוקטובר קיבלתי SMS מספורה שהזמין אותי לנצל 20% הנחה, להזכירכן באוקטובר גם חל יום הולדתי, והצירוף של 2 הדברים הללו יחד הוביל אותי לסניף הסמוך לביתי והפלא סוף סוף נרכש.
ישנם כמה סוגים של קלריסוניק, אני בחרתי לרכוש את ה- Mia 2 שמגיע בגודל קומפקטי יחסית, מכיל 2 מהירויות וקיים במגוון צבעים.

למי שלא מכירה מדובר במכשיר חשמלי המתיימר לנקות את העור פי 6 טוב יותר מניקוי רגיל עם הידיים בזכות המברשת שזזה 300 פעמים בדקה בטכנולוגיה שנקראת Sonicare, ומעבירים אותו על הפנים עם סבון הניקוי הרגיל שלכן בתנועות סיבוביות במשך דקה בסך הכל-
20 שניות על הסנטר והאף,
20 שניות על המצח,
10 שניות על כל לחי.
למכשיר יש טיימר פנימי שמתזמן ומסמן לכן מתי לצריך לעבור מאזור לאזור.


clarisonic mia 2




clarisonic mia 2


ניתן להשתמש בו מתחת למים זורמים ובתוך המקלחת ללא כל חשש- המכשיר אטום לחלוטין למים, ואז עולה השאלה המתבקשת- איך הוא נטען?
ובכן- יש לו מטען שמתמגנט לתחתית הזרוע ומטעין את הסוללה הפנימית שלו, מגניב ביותר:


clarisonic mia 2


ההתרעה המרכזית ששמעתי לגביו היא שבשל העובדה שהוא עושה ניקוי עמוק לעור, בתקופת השימוש הראשונה העור עובר שלב של "טיהור", במסגרתו מוצא ממנו כל הלכלוך שהסתתר בשכבות העור העמוקות וזה מתבטא בפצעונים. במקרה שלי בשבועיים הראשונים של השימוש אכן צצו להם כמה פצעונים באזור הלחי והמצח, אבל חרקתי שיניים ועברתי את התקופה הזאת כדי לגלות שכל השמועות החיוביות נכונות.
העור שלי חלק ומבריק יותר, נראה טוב מבעבר והקרמים והאיפור שאני מניחה פשוט נספגים ומתקבלים יפה יותר.
התרעה נוספת ששמעתי לגביו היא להקפיד ולהשתמש בסוג מברשת Sensitive שמגיע עם המכשיר ובעיקר בתקופת השימוש הראשונה, וכל יו טיובר/ית שסקר/ה את המכשיר הזהיר/ה בשום פנים ואופן לא לרכוש את הסוג Deep Pore Cleansing שעלול ממש לגרום נזק לעור- ראו למשל את הסרטון הבא של גוס:





חשוב לציין שיש הוצאות תחזוקה שוטפת של החלפת ראש מברשת כל 3 חודשים (בדיוק כמו עם מברשת שיניים :)), בספורה ספרד המשמעות היא עלות של 25 יורו.

הקלריסוניק נמכר באתר האמריקאי של ספורה שם יש מבחר גדול ויפהפה אבל הם אינם שולחים לארץ אלא רק דרך חברת שילוח, וניתן למצוא אותו גם באתרים הבאים ששולחים לישראל:






Lush Ocean Salt


Ocean Salt


חברת Lush נוסדה באנגליה, היא מתמחה בייצור מוצרי טיפוח טבעיים לגוף וחרטה על דגלה נושאים כמו מודעות חברתית, אקולוגית והתנגדות לניסויים בבעלי חיים.
מהזווית הישראלית עלתה הטענה שהחברה תורמת חלק מרווחיה לארגוני טרור, אני לא מצאתי לכך עדות באתר שלהם. עם זאת הם תומכים במוצהר בין השאר גם בארגוני זכויות אדם- אני מניחה שאם יש אמת בטענה אז זה קורה בעקיפין דרך התמיכה הזאת. לדעתי יש משקל רב למחויבות החברה לדברים כמו שמירה על סביבה נקייה יותר וזכויות החיות, ואני מקווה מאוד שבסופו של דבר למטרות חיוביות כאלה התרומות שלהם מגיעות.

יש ל-Lush מוצרים מעולים ואיכותיים מאוד וה- Ocean Salt שהוא פילינג לפנים ולגוף עומד בסטנדרטים. מדובר בפילינג גרגרים גס יחסית המועשר במלח ים שמנקה את העור היטב. בהתחלה נרתעתי מהמחשבה של להשתמש באותו פילינג הן לעור הפנים העדין והן לעור הגוף שמטבעו עבה יותר, ולכן קרצפתי איתו את הפנים "לאט ובזהירות". התוצאה הכללית הייתה נהדרת - עור צח ונקי עד מאוד, כזה שסופג טוב יותר את הקרמים המונחים מעליו, ואני משתמשת בו באופן קבוע לפנים ולגוף פעמיים בשבוע.


Ocean Salt





GlamGlow Supermud clearing treatment


Supermud clearing treatment





Supermud clearing treatment


עוד מוצר שחשקתי בו זמן רב וכל חודש הרכישה שלו נדחתה, עד שלבסוף גם הוא נקנה בספורה. GlamGlow היא חברה אמריקאית שהתמחותה היא מסכות לפנים במחירים לא שווים לכל נפש, לראייה המסכה הזאת עולה באתר האינטרנט שלהם 69$ ואני שילמתי עליה כאן בספרד 49 יורו.
בעיקרון זוהי מסיכת בוץ שמניחים על כל הפנים או נקודתית על אזורים בעייתיים, משאירים כרבע שעה ומורידים עם מים.
ייעודה הוא ניקוי עמוק לפנים בדגש על צמצום נקבוביות וטיפול בפצעונים, ואני חושבת שהיא ממלאת את תפקידה בהצלחה והעור שלי נראה טוב יותר לאחר השימוש בה אבל קשה לי שלא לחוש שמדובר בסוג של "גימיק", כזה שבא להצדיק את העלות הגבוהה שלה ולכן אני בספק אם ארכוש אותה בשנית.


Supermud clearing treatment





SeboCalm Cleansing mousse 


Cleansing mousse


זה לא סוד שההעדפה שלי כשזה מגיע לניקוי הפנים היא מרקם מוס שבמגע עם מים הופך לקצף, ומוס ניקוי הפנים של סבוקלם עושה בדיוק את זה.
לפי החברה "מוס הניקוי מכיל רכיבים המותאמים לניקוי האזורים העדינים של עור הפנים:
  • דרדר כחול אשר בו זמנית מנקה, מרכך ומעניק לעור לחות
  • תמציות שיבולת שועל להרגעת העור
  • אלוה-ברבדנסיס המרענן ומרגיע את העור"

Cleansing mousse



במגע עם מים המוס מקציף היטב על העור תוך מתן תחושת ניקוי מרעננת מאוד, והעור אכן נותר לאחר השימוש בו נקי ונעים והוא לא מרגיש מגורה או מיובש במידה כלשהי.







שלב סיום ניקוי הפנים מתבצע עםSeboCalm Toner for sensitive skinמי הפנים של סבוקלם המיועדים לעור רגיש ומכילים תמצית אלוה ברבדנסיס ותמצית מלפפונים, חומצות אמינו וסוכרים שביחד אמורים לבצע פילינג עדין לעור ולרכך אותו. יש להם ניחוח מתוק ונעים, הם מלחחים ומרעננים ואני אוהבת במיוחד את העובדה שהם מתייבשים במהירות (אך תחושת הלחות נותרת בעור- יתרון גדול!) ואני יכולה להמשיך לשגרת הטיפוח שלי מבלי להתמהמה.

Toner for sensitive skin


בעבר אגב ניסיתי גם את סבון הפנים מאותה הסדרה ואהבתי אותו מאוד.






SeboCalm




SeboCalm Phyto Serum

Phyto Serum


הסרום של סבוקלם צורף כדוגמית לקרם הפנים והוא נועד לטיפול אינטנסיבי למניעת קמטים ולהאטת קצב הזדקנות העור. למרות שהדוגמית הגיעה בגודל מכובד לסרום- 10 מ"ל, קשה להתרשם בטווח קצר מאפקטים של מניעת קמטים והאטת קצב הזדקנות העור, ולכן מה שאני כן יכולה להעיד הוא שמדובר על סרום במרקם קליל ונעים מאוד, כזה שנספג בזריזות בעור תוך מתן שכבת לחות ראשונית לפני קרם הלחות, כך שבהחלט מדובר על מוצר שאשמח לרכוש בגודל מלא בביקור הבא שלי בישראל.







SeboCalm Anti-Wrinkle day cream

Anti-Wrinkle day cream


קרם לחות ליום של סבוקלם, והנה קודם כל מה שיש לחברה לומר עליו:
"קרם יום נגד קמטים הפועל להפחתת הקמטים והקמטוטים ולשיפור מיידי במרקם העור.
הקרם מבוסס על קומפלקס מתקדם של רכיבים פעילים, החודרים לשכבות העמוקות של העור ועוזרים במניעת הופעת קמטוטים חדשים ובהפחתה משמעותית של הקמטים הקיימים. הקרם מכיל הגנה אופטימלית מפני קרני השמש המזיקות (UVB (SPF28 ו- UVA (חוסם מעל 90%) ומסייע במניעת נזקים ארוכי טווח ובשמירה על עור בריא וצעיר לאורך זמן.
אפקט מצטבר – מראה חלק ומוצק לאחר שימוש של שבועיים ומעלה. 
תיקון ומניעה – מניעת קמטוטים והפחתה משמעותית בקמטים.

אפקט מיידי – שיפור במרקם ובלחות העור, מילוי ומיצוק העור.
הקרם מועשר בקומפלקס לחותנים מתקדם המורכב מחומצות אמינו, ומסייע בקשירת הלחות בעור וכן בשמן חוחובה, חמאת שיאה, סקוואלן ונגזרת שמן דקלים המרככים את העור ושומרים על מאזן הלחות. מכיל ויטמין E ובטה סיטוסטרול, אנטי-אוקסידנטים, להגנה מפני נזקי הסביבה והרדיקלים החופשיים הגורמים להזדקנות העור".
Anti-Wrinkle day cream הוא בעל מרקם עשיר (כמעט כשל קרם הגנה) וככזה משמש אותי היטב בתקופה הקרה והיבשה של החורף האירופאי, אבל המחיר הוא זמן ספיגה מעט יותר ארוך, כזה שמאלץ אותי לחכות קצת לפני שאני יכולה להתחיל עם תהליך האיפור.
אני אוהבת מאוד את העובדה שהוא מגיע בבקבוק משאבה צר וארוך שהופך אותו לנוח והיגייני לשימוש, ובגילי "המתקדם" אני בהחלט אשמח אם הוא יצליח לדחות את הופעתם של קמטים וקמטוטים :)






Face & Neck Remodeling Night Cream של קרליין


Face & Neck Remodeling Night Cream







Face & Neck Remodeling Night Cream


קרליין יצאו עם סדרת טיפוח חדשה שנקראת  Anti Gravity  במסגרתה הושק גם קרם הלילה הזה.
הסדרה מיועדת לנשים בנות 40 ומעלה, והיות ואני מתקרבת לשם (36 זה כבר יותר קרוב ל- 40 מאשר ל- 30, מה לעשות...) שמחתי להתנסות בו. אני מניחה אותו על הפנים והצוואר מדי ערב בתום שיגרת הניקוי והדבר הראשון שהבחנתי בו היה הניחוח. יש לו ניחוח עדין ומרענן, כזה שנעים לי להריח על העור שלי. הוא עשיר ויחד עם זאת נספג במהירות, אינו מכביד או מעיק בשום צורה.
כשאני קמה בבוקר העור שלי נראה טוב יותר, ואני זוקפת את זה לגמרי לזכות הקרם הזה.
בקרליין טוענים שזה בזכות 2 מרכיבים ביו-טכנולוגיים פעילים שהוא מכיל:
Progelineפפטיד הממצק/
Adipofill'in (חומצת אמינו ממקור צמחי)
ואני אומרת- העיקר שאני מרוצה!






Lush Enchanted eye cream


Enchanted eye cream


עוד רכישה מ- Lush הוא קרם העיניים Enchanted eye cream המגיע בבקבוקון משאבה נוח והוא בעל מרקם קליל שמלחח מצוין את האזור היבש שסביב העיניים. בנוסף מצאתי שהוא עוזר מאוד בשיפור התוצאות שאני מקבלת בהנחת קונסילר מעליו- הקונסילר מתקבל אחיד יותר, כמעט ואינו נכנס לקמטוטים ומחזיק מעמד זמן ממושך יותר מהרגיל.
גם הכמות שהוא מכיל, 45 גרם, היא מכובדת ביותר עבור קרם עיניים ואני ממליצה עליו בחום.
בברצלונה תמצאו 3 סניפים של Lush-
  • בקניון Arenas שבPlaca Espanya
  • בקניון L'illa הממוקם ב- Av Diagonal 557 (צמוד לתחנת טראם באותו השם, L'illa, או באמצעות קו אוטובוס 67 מכיכר קטלוניה)
  • בקניון Gran Via 2 שניתן להגיע אליו באמצעות קווי האוטובוס 46 או 65 שיוצאים מ- Placa Espanya






Keratin intense cream של נטורל פורמולה

Keratin intense cream


זהו קרם הגנה לשיער המיועד לנשים שמבצעות החלקה באמצעות פן או מחליק, בין אם הן עברו החלקה קבועה מכל סוג שהוא וממשיכות לתחזק את ההחלקה עם פן או מחליק, או שנוהגות לעשות החלקה רק באמצעות פן או מחליק.
משתמשים בו על שיער לח או יבש לפני פעולת הפן או המחליק, מורחים מהקרם לאורך כל השיער ואז מחליקים.
כשקיבלתי את המוצר הזה בהיתי בו ובוא בהה בי בחזרה. מהסיבה הפשוטה- יש לי שיער חלק באופן טבעי. מעולם לא ביצעתי החלקה קבועה, ופן אני עושה פעם בחצי שנה, סתם בשביל הכיף במסגרת הביקור החצי שנתי אצל הספר שכולל גם צבע וגזירת קצוות.
כך שאתן יכולות להבין שהמוצר הזה היה מבחינתי מיותר, והנחתי אותו בצד.
אבל החל להתקרר בברצלונה, השיער שלי הפך יבש יותר ויותר לאחר כל חפיפה, ניסחתי להזין אותו עם שמנים וקרמים וכלום לא עזר. ואז נתקלתי בקרם הזה וחשבתי לעצמי שאין לי מה להפסיד, ולאחר חפיפה הנחתי אותו על הקצוות. ומה אגיד ומה אומר? השיער נראה טוב יותר! מבריק, רך, נעים למגע. ההוכחה המושלמת שלפעמים כדאי לתת עוד הזדמנות.



עד כאן שיגרת הטיפוח שלי להפעם, ואתן מוזמנות לשתף אותי גם בשלכן!


Comments

  1. לגבי LUSH אני מנסה לצרף קישור לנושא של אנטי-ישראל מקווה שיעזור:
    http://www.alondon.net/index.php?action=show&type=news&id=5164

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על הקישור, אבל זה גם סגנון המידע שאני מצאתי לגביהם ותשימי לב שהכתבה היא מיולי 2011, משמע לפני כמעט 3.5 שנים, הרבה דברים יכלו להשתנות מאז (לטוב וגם לרע כמובן...)
      בכל מקרה, מציעה לכל אחת לבדוק ולהחליט בעצמה בנושא.

      Delete

Post a Comment