Makeup Geek

ברוכות הבאות לפוסט הראשון בבלוג לשנת 2015!!!

ואין דרך יותר טובה מבחינתי לפתוח אותו מאשר עם פוסט שסוקר מוצרים של חברת איפור מיוחדת מאוד. אני מעריצה אנשים שמסמנים לעצמם מטרות ויעדים ומשיגים אותם, ועוד יותר אם במסגרת זאת הם גם מגשימים את חלום חייהם. וזה הסיפור שעומד מאחורי Makeup Geek. מרלנה הייתה מורה בבית ספר ומאפרת שפתחה ערוץ יוטיוב במטרה לחלוק עם אחרות את אהבתה לאיפור. ככל שהערוץ הלך והתפתח כך גם קרה לה- היא השילה עשרות קילוגרמים ממשקלה, הקימה חברת איפור, התגרשה ומצאה זוגיות חדשה. אימפריה של אישה אחת.
כתבתי על הערוץ שלה בפוסט Hola amores ושם ציינתי שאמנם היא שנויה במחלוקת עבורי, אבל אי אפשר להתעלם מכך שבתחילת שנות ה- 30 לחייה היא כבר השיגה דברים שמרביתנו לא נשיג במהלך כל חיינו, ועל כך היא ראויה לכל הפרגון שבעולם.

זמן רב מאוד רציתי להתנסות במוצרי החברה שלה, ולפני כחודש וחצי ביצעתי סוף סוף הזמנה מאתר האינטרנט, שאגב שולח לכל העולם- עוד מהלך חכם של אשת עסקים ממולחת שזיהתה צורך וענתה עליו. למשלוח לקח אבל כמעט 3 שבועות להגיע, מתברר שהמכס הספרדי לא טוב בהרבה מהישראלי...

בחרתי להזמין את המוצרים הבאים:
Starter Kit and Z-Palette 
BundleFace Brush Bundle
והכל הגיע ארוז יפה והיטב!

Makeup Geek





Starter Kit and Z-Palette Bundle

Starter Kit and Z-Palette Bundle

הצלליות של Makeup Geek הן שם דבר בעולם האיפור. מרלנה מתגאה, ובצדק, בכך שהיא מייצרת צלליות איכותיות בדיוק כמו של מאק, אבל במחירים שווים לכל נפש. ואכן מחיר של צללית בודדת בפן הוא 5.99$, ועכשיו אני גם יכולה להעיד ממקור ראשון על הרמה הגבוהה שלהן בהיבט של פיגמנט ועמידות.
ה- Starter Kit כשמה כן היא, "ערכת מתחילים", עם גוונים בסיסיים ושימושיים מאוד המגיעים בתוך Z-Palette מקסימה וייחודית בעיצובה.



Starter Kit and Z-Palette Bundle


כפי שראיתן בתמונה שבתחילת הפוסט, הצלליות מגיעות בנפרד מהפלטה, כך שנשמר התענוג שבלפתוח ולסדר אותן אחת אחת, ואני לא יכולה לתאר כמה הפלטה הזאת נוחה לשימוש, הן מבחינת הרכב המוצרים והן מבחינת הקומפקטיות שלה. למרות שיש לי אינספור פלטות, מאז שהיא אצלי היד נשלחת אליה שוב ושוב ואני מרגישה שאני רחוקה מלמצות אותה.
הגוונים בקיט הם:

Cocoa Bear – חום אדמדם בגימור מאט 
Mocha – חום עמוק בגימור מאט 
Glamorous –  ברונזה מוזהב בגימור מנצנץ
Creme Brulee – חום בהיר בגימור מאט 
Shimma Shimma – שמפניה בגימור מטאלי 
Drama Queen – סגול עמוק בגימור מנצנץ 
Prom Night – סגול אפרפר חיוור בגימור מנצנץ
Unexpected – ורוד חום חיוור בגימור מאט
Corrupt – שחור עמוק עם מעט ברק


סווטצ'ים של הצלליות (*התמונה מאתר Makeup Geek):


סווטצ'ים של הצלליות (*התמונה מאתר Makeup Geek)

הצללית האהובה עלי מכולן היא Shimma Shimma, המושלמת לביצוע הארות ומשתלבת בכל מראה איפור שאני עושה.


בחודש שעבר מרלנה השיקה גרסה חדשה של צלליות Makeup Geek, הנקראות foiled, והרעיון הוא של צלליות אבקה מבריקות המגיעות דחוסות בפן.
המחיר שלהן גבוה משל הצלליות הרגילות, 9.99$, הביקורות ביוטיוב מהללות אותן ואני חייבת לציין שהצלחתי להסתקרן.






Face Brush Bundle
מברשות ואני זה סיפור אהבה מתמשך. לא משנה כמה יש לי, אני תמיד רוצה עוד, והיה לי ברור שאם אני מבצעת הזמנה מהאתר חייבת להיכלל בה גם מברשת אחת לפחות.
ואז ראיתי את ה- Bundle, משמע צרור, והמחיר שלו כל כך משתלם שמיד הזמנתי (למרות שאני כמובן ממש לא צריכה, אבל אנחנו כבר יודעות שזה לא רלוונטי :))

Face Brush Bundle




הקיט מורכב מהמברשות הבאות, כולן משיער סינתטי:

Angled Stippling Brush 

Angled Stippling Brush


מיועדת להנחת מייק אפ נוזלי או בקרם והיא פשוט נהדרת! ההנחה של המייק אפ הופכת איתה לנוחה וקלה, ובשל המבנה האלכסוני שלה היא מצליחה להגיע לכל החלקים בפנים ולפזר את החומר בצורה אחידה ושווה.




Face Buffer Brush

Face Buffer Brush


מברשת להטמעת מוצרי אבקה או מייק אפ, אני אוהבת להשתמש בה כדי לגימור של המייק אפ שהנחתי על הפנים, כי היא נותנת לו מעין טאצ' סופי ויפה בסיום תהליך ההנחה שלו.
אחת מתקלות האיפור המכוערות ביותר בעיניי היא לצאת מהבית עם מייק אפ שמשאיר כמו "פסים" על העור או שבולט בחלקים מסוימים של הפנים בהם לא הונח היטב, ובשימוש במברשת הזאת הבעיה נפתרת.




Rounded Blush Brush

Rounded Blush Brush


מברשת סומק עגלגלה עם ראש כל כך קטן שלא הייתי בטוחה בהתחלה מה לעשות איתה. אבל אז גיליתי שלקיטים בהם יש סומק קטן היא מושלמת! ולמה הכוונה? יש לי לא מעט קיטים לנסיעות המכילים בקופסה אחת גם צלליות, גם סומק, גם ברונזר וגם היילייטר. כדי לחסוך במקום מטבע הדברים שטח הפנים של כל אחד מהם קטן וצפוף יותר, ומברשות בעלות ראש רחב פשוט מערבבות בין המוצרים. עם מברשת הסומק הזאת הבעיה נפתרה כי הראש שלה מתאים בדיוק לגודל של הסומק ואוסף חומר רק ממנו. נפלא. בנוסף אני גם משתמשת בה לפידור עדין של הפנים ומתחת לעיניים.
הטענה היחידה שיש לי לגביה היא שהשיער מעט מתפצל לאחר חפיפה, אם כי למרבה השמחה לא נצפתה נשירה כלל וכלל.




Angled Contour Brush

Angled Contour Brush


מברשת אלכסונית לביצוע הצללות מדויקות, בעצם אחותה התאומה אך הלא זהה של ה- Rounded Blush. היא באותן מידות בדיוק רק עם חיתוך אלכסוני ולכן מה שאמרתי על ה- Rounded Blush בהקשר של נוחות ואופן השימוש תקף גם כאן.




Cheek Highlighter Brush

Cheek Highlighter Brush


מברשת קיפודית להנחת מוצרי נוזליים, אבקתיים או בקרם, ואני ממליצה בחום לכל מי שיש לה סומק/ברונזר/היילייטר בקרם להצטייד במברשת מסוג זה, רק בשל העובדה שהיא תפתור לכן את סוגיית ה-"איך בדיוק אני מניחה את המוצר הזה על הפנים שלי מבלי להיראות כמו ליצן"?
עם מברשות כאלה, בהנחה שהן איכותיות כמו זאת של Makeup Geek, אי אפשר לטעות. ההנחה וההטמעה בעור של מוצרי הקרם הופכת קלה להפליא, ומתקבל מראה מחמיא ולא מוגזם. 



שתהיה לכן שנה אזרחית נהדרת ושמחה,
ואם עדיין לא הכרתן את ערוץ היוטיוב של מרלנה, הנה סרטון טוב להתחיל ממנו, בו היא סוקרת את צלליות ה- Foiled החדשות שלה!


Comments

  1. נהדרת את מור ! מתה על מייקאפגיק ואני ממש רוצה כבר לבצע הזמנה של המון צלליות פאן וסמקים מהם :) פוסט נהדר, לחלוטין אציץ במברשות הפנים שלהם עוד קצת, אם כי הבאנדל הזה של הניטרליות נראה לי די משעמם.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה מותק :)
      אני חושבת שלאט אבל בטוח Makeup Geek הולכים ומבססים להם ליין מוצרים מוצלח ומגוון, ככה שיש עוד הרבה למה לצפות.
      ומבחינתי ה- Face Brush Bundle היווה הזדמנות מעולה להתנסות בכמה מהמברשות שלהן במכה אחת ובמחיר משתלם, אבל אני בטוחה שתצליחי למצוא בליין שלהם מברשות אחרות שאולי תיראנה לך מעניינות יותר ? ;)

      Delete
  2. פוסט מאוד מעניין, סיקרנת אותי לגבי הצלליות של מייקאפ גיק ואני בטוח אנסה אותן בהמשך! (:
    שבוע טוב ומבורך...
    פולינה
    *Polina's Beauty Blog*

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה, אני שמחה שמצאת את הפוסט מעניין, זו בדיוק הייתה המטרה ;)
      ושבוע טוב גם לך, אני כבר קופצת לביקור אצלך בבלוג!

      Delete

Post a Comment