On the run

אנחנו חיים בעולם שמקדש יעילות. להספיק לעשות כמה שיותר דברים בכמה שפחות זמן.
נכון אמנם שהמנטליות הספרדית מקדשת קודם כל את ה- Siesta, אותה מנוחת צהריים ידועה (לשימצה?), אבל ממה שאני רואה בברצלונה גם כאן הם מתחילים "ליישר קו" ולהתייעל. בדרכם.
ואם נחבר את היעילות לעולם האיפור, אז מדובר למשל במוצר אחד שניתן להשתמש בו במספר דרכים (כמו סומק שהוא גם שפתון וגם צללית), מוצרים מולטי טאסקרים או במה שהפוסט שלפניכן יעסוק- פלטה אחת שמאגדת בתוכה (כמעט) את כל מה שנדרש לאיפור מלא, כך שלא נדרשים יותר מדי מאמץ ומחשבה כדי להרכיב את המראה הסופי.



יעילות. זה שם המשחק.




מאק מוציאים מפעם לפעם במסגרת הקולקציות שלהם פלטות מסוג זה, אחת מהן כבר נסקרה בבלוג בעבר, לחצו כאן כדי להיזכר בה, אבל פלטת ה- Look in a box שיצאה לפני מספר חודשים מוצלחת בעיניי יותר.
רכשתי אותה בגוון All about beige והיא דוגמה מושלמת לפלטה שאליה צריך רק לצרף מייק אפ, קונסילר ומסקרה (אייליינר תמיד אופציונלי גם כמובן) ואני מוכנה לצאת לדרך.


Look in a box 


נתחיל מהאריזה המהממת. שחורה עם הטבעת המילה MAC לכל רוחבה בעלת סגירה מתמגנטת. נמשיך עם הגודל הכל כך נוח, המראה הגדולה והפרקטית ונסיים כמובן עם התכולה.
מבחינתי יש כאן פלטה אידאלית לשימוש יום יומי, כזה שמצריך איפור לא מורכב בגוונים שגרתיים, ושלא ישתמע מכאן שיש לי משהו נגד שגרה- הרי במרבית הימים לא תמצאו אותי מתהלכת עם הפקות איפור גרנדיוזיות על פניי, כי כמה שזה הסוג הכי כייפי ומאתגר של איפור, כך הוא גם הכי פחות שימושי ליום יום. אז פלטה שגרתית שכזאת היא בעצם הכי יעילה.


Look in a box





Look in a box





Look in a box


יש בה:
2 סמקים- אחד ורדרד ועדין מאוד, על גבול ההיילייטר אפילו, שנקרא Love&Laughter והשני חום בהיר בשם Liberating שבמבט ראשון חשבתי שהוא ברונזר, אבל הגוון שלו בהיר מדי והוא עמוס נצנצים כך שאצלי ממלא את ייעודו המקורי, כסומק.

6 צלליות בגוונים Light study, Rocket girl, Honesty, Plum ember, Sable riche, Cocktail black.
בכולן למעט Light study הלבנבנה יש רמה מסוימת של שימריות, כך שלמי שמחפשת צלליות מאט לחלוטין הפלטה הזאת לא מתאימה.
אותי לעומת זאת, כחובבת צלליות מנצנצות ולא משנה באיזו רמה, השילובים של השישייה הזאת משמחים מאוד, אבל חשוב שוב לקחת בחשבון שמדובר בגוונים "שמרניים" יחסית כך שאם אני משתמשת בפלטה בבית, בו יש לי עוד מגוון של צלליות צבעוניות לרשותי, אני תמיד מרגישה צורך להוסיף לפחות אחת מהן כדי "להקפיץ" את איפור העיניים.

2 שפתונים- בגוון חום What's Haute ובגוון אדמדם Modern Wow. 
What's Haute מתקבל על השפתיים שלי ככמעט ניודי, כזה שאין לי הרבה מרחב תמרון איתו ולכן השימוש בו מועט מאוד. לעומת זאת Modern Wow מקבל על השפתיים שלי גוון ורדרד אדמדם מקסים, שעושה לי חשק להשתמש בו שוב ושוב. שני השפתונים הם בגימור Amplified שהעמידות שלו אינה גבוהה (3-4 שעות מקסימום) וגם בקיט הזה הם מוגנים על ידי חלונית שקופה המונעת מהצלליות לבוא איתם במגע.

מברשת דו צדדית- בצידה האחד מספר 275 לצלליות ובצידה השני מספר 316 לשפתון.
יחסית למברשת שמצורפת לפלטה מדובר באחת שאינה רעה בכלל, המבנה הזוויתי של 275 מאפשר הנחה מגוונת ונוחה של הצלליות לפי מבנה העפעף, ומהצד של מברשת השפתיים היא עושה עבודה טובה מאוד ונוח לשרטט איתה את השפתון.

Look in a box


כפי שציינתי למעלה מדובר בפלטה במהדורה מוגבלת, כך שכיום כבר לא ניתן להשיגה, אבל במאק כמו במאק יש נטייה לשחזר קולקציות מוצלחות כך שאם פלטה דוגמת זו מעניינת אתכן אני ממליצה לעקוב אחרי הפרסומים של החברה, ואין לי ספק שבמוקדם או במאוחר היא תצוץ שוב, אולי לא בדיוק באותם הגוונים אבל בהחלט באותה המתכונת.






להבדיל מהפלטה הקודמת, שהצטיינה בגודל יעיל ונוח, הפלטה Naked On the run מתאפיינת במשקל כבד.
Urban Decay היא אחת החברות המוצלחות כיום בשוק האיפור כשזה מגיע לתחום הצלליות. הם הפכו ויראליים כאשר השיקו לפני מספר שנים את פלטת הצלליות Naked הראשונה, ומאז הם פשוט לא מפסיקים. סדרת ה- Naked התפשטה לכל סוגי מוצרי האיפור שהם מציעים, וכיום חובבות הסדרה יכולות בהחלט לבנות להן "מלתחת" איפור שתתבסס בלעדית על Naked. עד כדי כך.
לכן אני חושבת שאף אחת לא באמת הופתעה כשהחלו לצוץ ברשת התמונות של הפלטה הבאה:


Naked On the run





Naked On the run



היא מכילה:
Perversion mascara בגודל נסיעות.
זוהי המסקרה ש- Urban Decay השיקו בשנה שעברה, ואני חייבת לציין שהיו לי ציפיות גבוהות ממנה. היא מתיימרת להאריך ולהעניק נפח לריסים ו... ממש לא. הייתי צריכה להניח כמה שכבות ממנה כדי לקבל איזשהו אפקט, דבר שבדרך כלל ממש פשוט לביצוע עם הריסים הארוכים והצפופים שלי. 
הם ממליצים להניח לפניה את Subversion שהוא פריימר לריסים שהושק ביחד עם Perversion, אבל היות ויש מספיק מסקרות בשוק שנותנות את האפקט הרצוי בכוחות עצמן אני ממש לא מוצאת את זה הכרחי, וזו מסקרה שלא תירכש מחדש בפני עצמה.


Perversion mascara




STAG 24/7 Glide-on eye pencil בגודל נסיעות.
סדרת עפרונות העיניים 24/7 נחשבת טובה מאוד, ואני יכולה להבין למה. העיפרון כל כך נוח לשימוש! יש בו מעט נצנצים שעל העפעף כמעט בלתי נראים, קל מאוד לעבוד איתו וכמעט לא מדרש ממני מאמץ ליצור קו אייליינר עם כנף עדינה, ומהרגע שהוא מתקבע- אין תזוזות או דהיות. אחד המוצלחים לדעתי.


STAG 24/7 Glide-on eye pencil




Sesso Naked lipgloss בגודל מלא.
הגוון שלו הוא ורוד על גבול הסגול, מתקבל יפהפה על השפתיים, אבל... העמידות שלו אפסית, ויש לו ריח! משהו שנורא מנסה להיות מנטה אבל ממש לא מצליח.
אנסח זאת ככה - בשל הגוון המהמם אשתמש בו עד תומו, אבל גלוסים נוספים מסדרת ה- Naked לא יירכשו.


STAG 24/7 Glide-on eye pencil




5 צלליות בגוונים Dive, Fix, Resist, Dare, Stun, 5050.
כפי שכבר ציינתי, כשזה מגיע לצלליות אני לא ממש מוצאת מתחרים לאלה של Urban Decay (אולי רק Makeup Geek נמצאים בכיוון הנכון) ולמה הכוונה?
פעמים רבות מדי ראיתי צלליות שנראו מהממות בפן, אבל הצבע פשוט לא הצליח לעבור כמו שצריך לעפעף. עם Urban Decay מעולם לא נתקלתי בבעיה הזאת. מה שראיתי בפן הוא גם מה שהופיע לי במדויק על העפעף. המקרה כאן לא שונה ומתוך 6 הצלליות (3 מאט ו- 3 שימריות) אני חייבת לציין את Dive המשגעת - גוון ורוד סגול מוזהב שפשוט אי אפשר לטעות איתו.


Naked On the run

סומק בגוון ורוד קר שנותן הסמקה בובתית ויפה, רק חשוב להיזהר שלא להתפרע ולהעמיס ממנו יותר מדי על הלחיים, כי הדרך ממראה בובתי למראה ליצני עם הגוון הזה, שרק נראה עדין, תהיה קצרה.

ברונזר חום מאט שאהוב עלי לביצוע הצללות שמצליחות מצד אחד להיראות טבעיות ומצד שני לחטב את המראה הכללי של הפנים. גם העמידות שלו טובה מאוד וכשאני מניחה אותו בבוקר אני יודעת שהוא יישאר בדיוק באותו המצב עד להסרתו בסוף היום.


בשורה התחתונה האריזה של הקיט מהממת לטעמי. אם אני שמה בצד את המשקל, מדובר במארז שמשדר השקעה ויוקרה עם סגירה מתמגנטת, והכולל מראה ענקית שמותקנת בתוכו ונוחה ביותר לשימוש.
מה שמטריד אותי, כי הרי דיברנו על יעילות, שהקיט הזה הוא יעיל מבחינת ההרכב שלו עכשיו אך לא יעיל לטווח הארוך.
כי מה קורה כשמסתיימים המסקרה, העיפרון והגלוס? המחשבה של לדפט את הצלליות, הסומק והברונזר מתוך הפלטה היפה הזאת היא בלתי נסבלת מבחינתי, כך שבעצם אשאר בסופו של דבר עם "חצי" פלטה (אלא אם אמצא מסקרה, עיפרון וגלוס חלופיים, שיתאימו בדיוק למקום שמוקצה להם בפלטה)...
אבל אני דוגלת במקרה הזה לאמץ את הגישה של דיה לצרה בשעתה, ובינתיים פשוט אמשיך להנות ממנה!


Comments