מועדפי פברואר 2015

חודש מרץ הגיע!
אני לא חושבת שהופיע בעבר בבלוג פוסט מועדפים חודשי, לדעתי זה נובע מהעובדה שאני מפרסמת פוסטים באופן שוטף והמועדפים שלי משתלבים בהם בטבעיות.
אבל מתחשק לי לגוון קצת ולרכז בפוסט אחד כמה מוצרים מעולים שגיליתי לאו דווקא ספציפית בפברואר, אבל השתמשתי בהם באדיקות במהלך החודש החולף ולכן מגיע להם לקבל את הכותרת "מועדפים" ולהיכנס לפוסט.

נתחיל מתחום הטיפוח.
בביקור האחרון שלי בישראל לפני כחודשיים נכנסתי לסופר פארם ביום שישי בצהריים בחיפוש אחרי סרום וקרם לחות. טעות. טעות. טעות. מה שחוויתי שם היה דומה לסרטון המעולה של ארץ נהדרת.
דיילות אגרסיביות צצות מכל פינה, ושום ניסיון הדיפה מנומסת שלהן לא עזר. לבסוף הגעתי לסטנד של SoftTouch וכשהדיילת שלהם פצחה במתקפה ממוקדת עלי התערבה הדיילת של פופה מהסטנד הסמוך בניסיון בוטה למשוך אותי אליה. מי שלא ראה קרב חתולות של דיילות יופי כמו שהתנהל שם לא ראה קרב חתולות מימיו. גועל נפש.
בסופו של דבר נמלטתי עם 2 המוצרים הבאים (כשהדיילת עוד רודפת אחרי עד לקופה וממשיכה לנסות ולדחוף מוצרים נוספים) ועם חווית קניה מזעזעת, אבל מזל שלא התייאשתי כי הקרמים מצוינים ובחודש האחרון השתמשתי בהם בהנאה רבה:

Vitalist 24
Soothing serum
Sensitive and dry skin

Soothing serum




Soothing serum




Soothing serum


סרום מרגיע לעור רגיש ויבש שבו בעת מתיימר לסייע במניעת הופעת סימני הגיל "בעזרת קומפלקס מונע הזדקנות". אחזור כהרגלי על המנטרה שלי כשזה מגיע למוצרי טיפוח- אין קסמים. מתי ואיך העור שלנו יתחיל להתקמט תלוי בראש ובראשונה בגנטיקה האישית של כל אחת ואחת מאיתנו. אחר כך נכנסים משתנים כמו אקלים (במדינות חמות ומוכות שמש, מה לעשות, העור יתקמט ויזדקן מהר ורע יותר), השמירה והטיפוח האישי שלנו את העור שלנו ועוד.
מדובר בסרום שומני, עובדה מתבקשת היות ואחד המרכיבים העיקריים שלו הוא שמן חוחובה, אבל היות ומדובר בשמן יבש הספיגה שלו בעור אורכת שניות בודדות בלבד ואני מוצאת שבתקופה הזאת של השנה בה העור המעורב שלי מרגיש יותר לכיוון היבש והרגיש, הוא מרווה אותו בדיוק ברמה הנדרשת.





Vitalist 24
Day cream
Sensitive skin


Day cream






Day cream




Day cream


קרם יום קליל בעל SPF15 שהדבר הראשון שהבחנתי כשפתחתי אותו לראשונה היה הניחוח. פרשי, נעים, כזה שעושה לי טוב על הלב, ויותר חשוב מזה, על העור, לפתוח איתו את היום. הוא מהווה בסיס מצוין לאיפור היות והוא מלחח את העור היטב ונספג בו בזריזות, ואני ממליצה עליו בחום.

אגב המחיר המקורי של המוצרים היה לא הגיוני בעליל עבור מותג קוסמטיקה עממי כמו SoftTouch,
302 ש"ח לסרום ו- 201 ש"ח לקרם הלחות, אבל במסגרת "מבצע" הם עלו לי ביחד כ- 150 ש"ח וזה כבר היה מחיר יותר מסביר מבחינתי לשלם עבורם.






Caudalie
Beauty elixir


Beauty elixir


את Caudalie, חברת קוסמטיקה צרפתית יוקרתית ביותר הכרתי דרך יו טיובריות ביוטי שהפרוטה מצויה בכיסן (בלשון המעטה..), דוגמת אמיליה ליאנה המקסימה. כולן ללא יוצא מהכלל המליצו על המוצר הזה כמוצר הדגל של החברה, אז כשנתקלתי ב"מיני" חנות שלהם בתוך סניף של הכל בו קורטה אינגלז הסמוך לביתי, קניתי את הגרסה המוקטנת שלו כדי להבין על מה מדובר.
ה- Beauty elixir הוא בעצם תרסיס שמיועד לשימוש לפני הנחת קרם הלחות, וניתן גם להשתמש בו לרענון הפנים במהלך היום. הוא מתיימר (שימו לב!):
להחליק קמטוטים
לצמצם נקבוביות פעורות
לתת ברק וחיות לעור.
הוא מכיל מספר מרכיבים שהמרכזיים בהם- ענבים, תפוז מריר או חושחש בעברית (Citrus aurantium), ורדים, מנטה ורוזמרין, כולם ביחד מרכיבים ניחוח עז וייחודי שאני אוהבת מאוד.
להגיד לכן שהוא עשה שינוי משמעותי במראה העור שלי? לא ממש. אבל זה מוצר פינוק מרענן ואני חושבת שאמשיך לרכוש אותו בגודל המוקטן שלפניכן (30 מ"ל) ולא בגודל המלא של 100 מ"ל משום שכך אני יכולה לקחת אותי איתי בתיק ולהשתמש בו במשך היום, כמו גם לעלות איתו לטיסות ללא בעיה (מזכירה שבאירופה וארה"ב אסור להעלות למטוס נוזלים, קרמים ואבקות בכמות של מעל 100 מ"ל פר מוצר).



ונעבור לתחום האיפור:

Make up for ever
HD Pressed powder


HD Pressed powder


אחח חנות Make up for ever שנמצאת ברחוב שלי. כ-מ-ה קשה להימנע מלהיכנס אליה בתדירות יומיומית ולקנות בה. אני משתדלת מאוד להגביל את עצמי ולהיכנס אליה אחת לחודש בלבד ואז לבצע רכישה קטנה/גדולה בהתאם לצורך ולהיצע המתחדש שלהם.
את הפודרה הדחוסה שלפניכן כבר קניתי לפני כמה חודשים אבל השארתי אותה בצד ורק בשבועות האחרונים היא הוכנסה לשימוש שוטף.
היא אמנם לבנה בפן, אבל על העור מתקבלת כשקופה ולא מבהירה לי את גוון המייק אפ חלילה, וכשאני איתה אני רגועה. המגע שלה על העור משיי, מתקבל מראה מאט ואני פשוט לא מבריקה איתה, גם לאחר שעות ארוכות מבלי לחדש אותה. אם יש לכן הזדמנות להשיג אותה אני ממליצה בחום, ואגב יש לה גם גרסה בתפזורת, ברכישה האחרונה בחנות קיבלתי גרסה מוקטנת שלה להתנסות ואחזור אליכן עם עדכון לגביה בפוסט עתידי.


HD Pressed powder





theBalm
Schwing black liquid eyeliner


Schwing black liquid eyeliner


שנים התעקשתי להשתמש באייליינר ג'ל עם מברשת מתאימה, אבל כששמעתי המלצות על האייליינר הנוזלי שלפניכן החלטתי שהגיע הזמן לגוון את צורת השימוש שלי באייליינר, ואני ממש לא מתחרטת.
ה"גזרה" שלו מאורכת ודקיקה, ידית האחיזה נוחה מאוד ואני מוצאת ששרטוט הקו והכנף בעזרת החוד המאורך הופך למשימה קלה בהרבה מעם אייליינר ג'ל ומברשת.
הטענה היחידה שלי כלפיו, וזו הרעה החולה לרוב באייליינרים הנוזליים, היא שאם לא עובדים בזריזות ובזהירות יש לו נטייה להימרח בדקות הראשונות להנחתו. עם זאת לאחר כמה דקות הוא מתקבע לחלוטין ולא זז עד שאני מורידה אותו עם מסיר איפור עיניים. מוצלח ביותר!

Schwing black liquid eyeliner






Too Faced
Better than sex mascara


Better than sex mascara


על המסקרה הזאת היה באזז גדול ברשת לכשהושקה. באחת הרכישות האחרונות שלי בספורה קיבלתי במתנה את הגרסה המוקטנת שלה, ומדובר על מסקרה שאמורה לתת לריסים מראה מלא, מובחן ומוארך במשיחה הראשונה, כשמשיחה נוספת תוסיף להם עוד נפח למראה דרמטי.
אני גיליתי שלמראה הדרמטי אני מגיעה רק לאחר 3-4 משיחות, אבל מקבלת תוצאה יוצאת דופן, הריסים נראים נהדר, ההבדל בין עם ללכת בלעדיה או ללכת איתה הוא מדהים ואני מתפתה או-טו-טו לרכוש אותה בגודלה המלא. אגב אבל השמועה אומרת שדווקא הגרסה המוקטנת נותנת ביצועים טובים בהרבה מהגרסה הרגילה, אני בהחלט מקווה שזו שמועה לא נכונה.

Better than sex mascara





Benefit
Gimme brow
Medium/deep


Gimme brow




Gimme brow


הרבה מאוד זמן רציתי לנסות את המוצר הזה, שמעתי עליו דעות לכאן ולכאן כאשר בעיקרון מדובר על פייבר (סיבים)- ג'ל לגבות.
אז וואו. המוצר הזה הוא כמו קסם עבור הגבות השחורות שלי, שהן כיום עבות מטבען ורק נזקקות למילוי עדין כדי להשלים את הקרחות שנותרו משנים עברו של התעקשות לדקק אותן. האפליקטור הקטן והמדויק נותן בדיוק את הטאצ' הנדרש, לא יותר ולא פחות, והגבות שלי נשארות לאורך כל היום עם מראה מלא ויפה ללא דהיות או חלילה "נזילות" עד שאני מסירה את האיפור.
עבור בעלות גבות דקות שזקוקה למוצרים שיסייעו בעיבויי, המוצר הזה יכול להיות רק משלים ולא יספק את הסחורה בפני עצמו. אבל למי שכמוני מחפשת את אותה נגיעה קטנה בלבד שחסרה כדי שהגבות תיראנה מושלמות- זה מוצר מנצח.





Flormar
Radiant pink
Skin highlighter


Radiant pink


כבר אמרנו שאני חובבת היילייטרים מושבעת? אז הנה לכן עוד אחד. הוא נקנה ביחד עם ה- Smooth'n blush cream cheek color שסקרתי בחלק הראשון של פוסט הסמקים וכאן מדובר בהיילייטר נוזלי בגוון ורוד פנינה יפהפה (ואני ממש לא מבינה למה Flormar החליטו לבלבל ולשים על השפופרת גוון סגול ואף לכתוב את המילים Radiant pink בגוון זה...) שערבוב טיפה שלו עם מייק אפ נוזלי מוסיף לו ברק או הנחה שלו על עצמות הלחיים נותנת מראה מואר וחי. בכלל אני חושבת שהיילייטרים נוזליים זה אחד מהמוצרים היעילים והשימושיים ביותר שיש ואני בהחלט בכיוון של להגדיל את האוסף שלי בתחום הזה-
רק מכינה אתכן לכך שבפוסט הבא שאפרסם תכירו היילייטר נוזלי יוקרתי ומשגע במיוחד...

Radiant pink





MAC
Mineralize rich lipstick
Style surge


Mineralize rich lipstick


רכישה  נוספת ואחרונה מהקולקציה המוצלחת Lightness of being, הפעם מדובר בשפתון מינרלי בגוון קורלי מקסים שנמרח על השפתיים ממש כמו חמאה ומרגיש נעים ולחותי במידה הנכונה. האריזה יפה וקלאסית בעיניי- מדובר בסוג המתמגנט הכייפי לפתיחה ולסגירה, ואגב לא ציינתי את זה בעבר אבל השפתונים של מאק תמיד מגיעים עם ניחוח וניל שאהוב עלי מאוד.

Mineralize rich lipstick



סווטצ':

Mineralize rich lipstick





ומוצר אחד אחרון לגוף, שבחורף הקר והיבש שעובר על ברצלונה אני "שותה" אותו כמו מים:
The body shop
Body butter


Body butter


חמאות הגוף של The body shop. שלמות בקופסה עגלגלה.
כאן יש 3 מתוכן, העליונה היא בניחוח WILD ARGAN OIL ומאז שהם השיקו את ליין מוצרי הסדרה התמכרתי אליו בענק, הריח מעולה וכשזה מגיע לחמאה המרקם הוא הכי חמאתי שאתן יכולות לדמיין, בדיוק מה שעור הגוף דורש בחורף אירופאי.
2 הניחוחות האחרים, GLAZED APPLE ו- FROSTED CRANBERRY הושקו לכבוד חג המולד של 2014 ולמיטב ידיעתי ברגע שיגמרו המלאים הריחות הללו ייעלמו וכשמדובר ב- GLAZED APPLE מדובר בהפסד אמיתי, כי הניחוח הזה הוא באמת כל כך טוב! דמיינו תפוח מזוגג בסוכר וזה הריח.
אמנם הצטיידתי במלאים מהסדרה שלו (כולל באלם לשפתיים, ג'ל רחצה, פילינג, סבון וקרם גוף נוזלי) אבל אני מקווה שהם ישקלו להחזיר אותו, לפחות לקראת חג המולד הבא.


אני אוהבת לקרוא פוסטים של מועדפים, כמו גם לצפות בסרטוני יו טיוב כאלה, כי תמיד כיף לראות מה אחרות קנו ואהבו, ואני מקווה שעניין אתכן לקרוא על המועדפים שלי.
אשמח לשמוע בתגובות על מוצרים מועדפים שלכן, כמו גם אם היה מעניין אתכן להמשיך ולראות פוסטים מסוג זה אצלי בבלוג?


חג פורים שמח!

Comments