...Here comes the KIKO sun

חזרתי לפני יומיים מחופשה בת שבוע באי האיטלקי סרדיניה, שהמאפיין העיקרי שלו הוא ים וחופים אינסופיים ויפהפים. רק תראו:

Spiaggia di Simius




Spiaggia di Tuerredda


ויחד עם החופים המהממים האלה מגיע דבר אחד שאי אפשר להימנע ממנו והוא: שמש. הרבה מאוד שמש. ולשמש יש חשיבות גדולה עבורנו כי תאי העור מסוגלים לייצר ויטמין D (ההכרחי לספיגת הסידן החיוני לשמירה על רקמת העצם) מכולסטרול עם החשיפה לאור השמש, אבל כולנו גם יודעות מהם הסיכונים הטמונים בחשיפה לא מבוקרת אליה.
ביכולת שלנו להיחשף לשמש עם/בלי להישרף טמונה גם הגנטיקה האישית- במקרה שלי השילוב של אמא ממצרים עם אבא מגרמניה יצר גוון עור בהיר שמשתזף בקלות, אם כי חשיפה מוגזמת לשמש בהחלט תהפוך אותי קודם כל לאדומה ורק אחר כך לשזופה. לכן נערכתי מראש לחופשה הזאת ותכננתי לרכוש מוצרי הגנה מהשמש כשבראשי כבר הנחתי שזו עומדת להיות הוצאה גבוהה, כי ניסיון העבר לימד אותי שהמוצרים הללו אינם זולים כלל וכלל.
ואז נחת בתיבה שלי מייל מקיקו האהובים שהודיע שיש מבצע של 30% הנחה על ליין מוצרי ההגנה מהשמש ובנוסף ברכישה של 3 מוצרים מהסדרה מקבלים גם תיק רחצה בצבע אדום בוהק!
לא נזקקתי ליותר מכך כדי להזדרז ולצאת מהבית לכיוון החנות.
שם גיליתי למרבה השמחה שמדובר בלא מעט מוצרים המקיפים את כל תחום השמש ובמחירים אטרקטיביים ביותר שגרמו לי להתלבטות קשה מה לקנות.
בסופו של דבר נבחרו 3 המוצרים הבאים:

Protectores solares





Protectores solares





Wet & Dry Sunscreen Spray SPF 20

Wet & Dry Sunscreen Spray SPF 20




Wet & Dry Sunscreen Spray SPF 20


תרסיס הגנה לפנים ולגוף, עמיד במים, שניתן לרסס גם על עור רטוב והמספק הגנה בינונית. הוא מיועד לעור שמשתזף אבל נשרף בחשיפה ממושכת מדי לשמש- משמע בדיוק מה שאני מחפשת.
מעבר לעובדה שמדובר במוצר נוח להפליא לשימוש, נספג במהירות רבה ואכן נותן את ההגנה הנדרשת, יש לו גם ריח נהדר שעושה חשק להתמרח בו שוב ושוב, דבר חשוב ומומלץ כשנמצאים בשמש במשך שעות ארוכות כפי שאני הייתי.

בכמות של 150 מ"ל מחירו המלא הוא 15.90 יורו, ולאחר ההנחה שילמתי 11.10 יורו.






After Sun Milk

After Sun Milk




After Sun Milk


מכיוון שאני מכירה את עצמי ידעתי שלא משנה כמה אקפיד, בסופו של דבר אזדקק לתכשיר שייקל על האדמומיות שתופיע באזורים מסוימים בהם אני רגישה יותר, כמו הברכיים, המחשוף והאף. ה- After Sun Milk הוא קרם מלחח לפנים ולגוף למריחה לאחר החשיפה לשמש, כאשר לצד המטרה של ליחוח והרגעת תחושת הבעירה בעור הוא גם מבטיח לשמר ולהאריך את השיזוף שהתקבל. אני מצאתי אותו יעיל ומועיל מאוד להרגעת העור, השתמשתי בו בסוף כל יום לאחר המקלחת ואני ממשיכה להשתמש בו גם עכשיו בתקווה שהוא אכן ישמר את תוצאות השיזוף לאורך זמן.

בכמות של 200 מ"ל מחירו המלא הוא 15.90 יורו, ולאחר ההנחה שילמתי 11.10 יורו.






Dry Oil Hair Sunscreen SPF 6

Dry Oil Hair Sunscreen SPF 6




Dry Oil Hair Sunscreen SPF 6


במסגרת הליין קיקו השיקו 2 סוגי תרסיסים לשיער. האחד הוא סרום לשימוש אחרי החשיפה לשמש, והשני הוא המוצר שלפניכן, Dry Oil Hair Sunscreen, אותו מניחים לפני החשיפה לשמש והוא מגן על השיער מפניה.
אהבתי מאוד את הקונספט של שמן יבש, כזה שאני מרססת על השיער והוא לא מותיר אותו שומני או כבד, ואפשר לרסס אותו הן על שיער יבש והן על שיער רטוב. בשני המקרים מתקבל מראה מבריק ויפה ואם זה משלב גם הגנה מהשמש, ולו מינימלית, עבור השיער שלי- זה הופך אותו למוצר שנכנס לשימוש יומיומי שוטף ולא רק עבור חופשות שמשיות.

בכמות של 100 מ"ל מחירו המלא הוא 12.90 יורו, ולאחר ההנחה שילמתי 9 יורו.



יש בליין ה- Protectores solares של קיקו עוד מוצרים רבים, כולל כאלה לשיזוף עצמי, ושוב הם הוכיחו מבחינתי את היותם שחקן משמעותי בשוק הקוסמטיקה, כזה שמציע איכות, מגוון ותמחור הוגן.
נותרה רק השאלה הנצחית- מתי הם כבר יפתחו סניפים בישראל (או לכל הפחות יאפשרו הזמנת מוצרים באינטרנט לארץ) כדי שגם אתן תוכלנה להנות מכל היופי הזה?


שימו לב שזו ההזדמנות האחרונה להירשם ל- Giveaway שלוש השנים בבלוג
ההרשמה נסגרת מחר- 17.6!

הפרס לזוכה במקום הראשון, לחצו כאן למעבר לפוסט ה- Giveaway 

Comments