שיגרת טיפוח- קיץ 2015

השנה הקיץ הגיע לברצלונה מוקדם מבשנה שעברה וכבר במהלך חודש מאי נחוו כאן ימים חמים מ-א-ו-ד, שבשבוע האחרון הגיעו לטמפרטורת רתיחה ולפי התחזית התקררות לא נראית באופק. בעוד שבישראל קיץ חם ולח הוא דבר שבשיגרה ובכל מקום ימצא מזגן שייקל על כך, באירופה לא הפנימו לחלוטין את העובדה שמשנה לשנה נהיה יותר ויותר חם, ולכן למרבה האימה עדיין לא בכל מקום מזגן הוא סטנדרט.
בהתאמה החשק שלי להתאפר הלך ופחת מאז שהתחמם מאוד, וחשבתי שהגיע הזמן לשתף אתכן בשיגרת הטיפוח המרועננת שלי בחודשיים האחרונים שעליה אני דווקא מקפידה באדיקות ואפילו נהנית ממנה יותר בחום הזה.



הנבחרת:

טיפוח קיץ 2015





Radiance cleansing foam
Sephora

Radiance cleansing foam





Radiance cleansing foam


כשמדובר על ניקוי הפנים בקיץ הדגש עבורי הוא על מוצרים מרעננים, דבר שאצלי אוטומטית מתחבר עם מוצרים מקציפים. משהו בלעסות את הפנים עם קצף קליל וריחני פשוט מעניק לי הרגשה של רעננות וניקיון, וה- Radiance cleansing foam הוא בדיוק כזה.
ניתן להשתמש בו בשתי דרכים:
האחת היא ליומיום- מעסים את הקצף על עור יבש ושוטפים.
השנייה, שמעניקה פעולת פילינג משמעותית ומומלצת לביצוע מקסימום פעמיים בשבוע, היא להניח את הקצף על עור יבש ולהמתין 30 שניות לפני הסרתו בתנועות סיבוביות.

הוא מצליח להסיר את האיפור ואת הלכלוך מהפנים בקלות ומבלי לייבש את העור, ועיניכן הרואות שאני נמצאת בטיפה האחרונה שלו בשלב זה כך שכנראה "אאלץ" לקפוץ לסניף ספורה הסמוך לביתי כדי לרוכשו מחדש. לא קל בחום הזה אבל שווה את המאמץ.





Instant refreshing toner
Sephora

Instant refreshing toner


אני לא יודעת מה איתכן, אבל מבחינתי פעולת ניקוי אינה שלמה ללא שימוש במי פנים, ואלה שלפניכן נהדרים. הם ניתנים לשימוש הן על הפנים והן על העיניים, משלימים את פעולות הסרת האיפור והניקוי, מתאימים לכל סוגי העור, כולל לעור עדין, והמרכיב העיקרי בהם הוא מים כך שמובטחת אותה תחושת רעננות שכה חשובה לי בקיץ.
בנוסף אני חייבת לציין לטובה את הפומית הלחיצה שלו, כך שאני מניחה את צמר הגפן עליה, לוחצת והוא מיד נספג בחומר- כל כך יעיל ונוח!

Instant refreshing toner





ואחרי הניקוי מגיע שלב הטיפוח.

בבוקר אני משתמשת בסרום הבא:
Clinique smart custom-repair serum
Clinique

clinique smart custom-repair serum


הסרום הזה הושק לפני תקופה ברעש גדול ועם הבטחות מפליגות. סרום "חכם" לכל הגילאים, שמבין את צרכי העור הייחודיים של כל אחת ומספק תיקון מותאם אישית לנזקים שכבר נראים לעין ולנזקים שעדיין לא נחשפו.
המיקודים העיקריים שלו הם:
  • טיפול בקמטים וקמטוטים
  • מיצוק
  • הפחתת פיגמנטציה והאחדת גוון העור
  • שיפור מרקם העור.

הקוראות הוותיקות של הבלוג ודאי זוכרות שאני נמנית על האסכולה הסקפטית כשזה מגיע למוצרי טיפוח ואיפור עם הבטחות מפליגות, כי למרבה הצער ישנם גורמים בעלי משקל לא מבוטל כשזה מגיע למראה העור שלנו, ובראשם הגנטיקה האישית וההיסטוריה של העור שלנו, משמע איך התייחסנו אליו לאורך השנים, החל מגיל ההתבגרות ועד לגיל שבו התחלנו להשתמש במוצר.
לכן רכשתי אותו בגודל נסיעות, המכיל כמות לתקופת התנסות מספקת, ועל אף העובדה שמדובר בסרום נעים לשימוש לא ראיתי בזכותו שינוי דרמטי במראה העור שלי בחודשיים האחרונים, אבל לא איבדתי תקווה ואני מקפידה להמשיך ולהשתמש בו. בהתחשב בעובדה שמדובר בסרום יקר מאוד אני לא בטוחה בשלב זה שלכשהמיכל שלי יסתיים ארכוש אותו בגודלו המלא.





בערב אני משתמשת בתמצית הבאה:
Midnight Recovery Concentrate
Kiehl's

Midnight Recovery Concentrate





Midnight Recovery Concentrate


על ה- Midnight Recovery Concentrate כבר כתבתי בקצרה לפני שנתיים בדיוק, כאשר התנסיתי בדוגמית שלו והתרשמתי לטובה. אז לקח לי קצת פחות משנתיים כדי לחזור ולרכוש אותו בגודל המלא, ומאז אני מתענגת בכל שימוש בו מחדש.
קודם כל ולמי שלא קראה פוסטים קודמים שלי על מוצרי Kiehl's, חשוב שתדע שמבחינתי הם מקבילים בתחום הטיפוח ל- MAC בעולם האיפור, קרי חברה מובילה מקצועית מאוד בתחומה, בעלת ליין מוצרים מגוון ואיכותי.
גם כאן מדובר במוצר שמגיע עם הרבה הבטחות, אבל להבדיל מהסרום של קליניק, הוא גם מקיים כבר מהשימוש הראשון. זהו שמן עם תמציות בוטניות שמבטיח לחדש, לתקן ולהחיות את העור, והוא עובד עם תהליך ההתחדשות הטבעית שהעור שלנו מבצע במהלך הלילה. מטפטפים 2 טיפות על כף היד, מחממים את השמן בין 2 כפות הידיים והדבר הראשון שאני עושה זה להניח את הידיים על האף ולקחת נשימה עמוקה מהריח הנהדר שלו. לאחר מכן אני מניחה את כפות הידיים בעדינות על כל הפנים בתנועות הידוק והשמן נספג בקלות ובמהירות. מאז שהתחלתי להשתמש בו העור שלי נראה טוב יותר בבוקר והשינוי הוא משמעותי. אני בהחלט יכולה להבין למה זה נחשב מוצר הדגל של Kiehl's.






לאחר הסרום בבוקר והתמצית בערב, אני מניחה את קרם הפנים:
Ultra Facial Oil Free Lotion
Kiehl's

Ultra Facial Oil Free Lotion


קרם לחות קליל ונטול שומן הוא בדיוק מה שהעור שלי מסוגל להתמודד איתו בחום המעיק ומספיקה לי כמות קטנה מאוד ממנו כדי ללחח את כל הפנים והצוואר. הוא מגיע בכמות חריגה עבור קרם לחות- 125 מ"ל שזה המון, הספיגה המהירה שלו בעור מאפשרת לי להמשיך לשיגרת האיפור מבלי להתמהמה , דבר שמבחינתי הוא פלוס ענק לקרם לחות.
החיסרון היחיד שאני יכולה לחשוב עליו הוא עובדת היותו נטול מקדם הגנה, דבר שאני מתמודדת איתו או בעזרת שימוש בקרם הגנה מעליו או על ידי הנחת מייק אפ הכולל מקדם הגנה.





Drops of youth
The body shop

Drops of youth





Drops of youth


כמה שאני אוהבת את מוצרי חברת The body shop. לא היה מוצר אחד שלהם שניסיתי והתאכזבתי ממנו. כל מוצרי טיפוח הגוף שלהם מריחים ומרגישים נהדר, ולכן זה היה אך טבעי עבורי להוסיף לרפרטואר גם מוצרי טיפוח פנים.
המוצר שלפניכן מבטיח לא מעט:
  • החלקת הקמטוטים מתחת לעיניים
  • הפחתת מראה השקיות
  • מראה עיניים פחות עייף
  • רולר חדשני בעל אפקט מקרר.

אני אוהבת להתחיל איתו את טיפוח העיניים בבוקר בשל אותה תחושת רעננות שהרולר אכן מעניק, ומעליו להניח את קרם העיניים שלי, שכבר נסקר בפוסט שיגרת הטיפוח הקודם, ליחצו כאן כדי לקרוא עליו.
השילוב של שניהם יחד מעניק לי בסיס חלק יותר להנחת הקונסילר, כי מה לעשות שפגעי הגיל לא פוסחים גם עלי ובחודשים האחרונים אני שמה לב ליותר ויותר קמטוטים מתחת לעיניים שלא היו שם קודם...





Cup O'Coffee
Lush

Cup O'Coffee





Cup O'Coffee


להבדיל מחברת The body shop, שכפי שציינתי קודם אני אוהבת כל מוצר ומוצר שניסיתי מהם, עם Lush יש לי מערכת יחסים לא עקבית. הכוונה היא שיש להם לא מעט מוצרים שניסיתי ואהבתי, אבל יש להם גם לא מעט מוצרים שניסיתי ולא אהבתי. לחברה הזאת יש התנהלות יפה מאוד בעיניי, לפיה ניתן לקבל דוגמית מכל מוצר שתרצו בחנות, דבר שמאפשר לחוות את המוצרים שלהם ולהחליט מה מתאים לכן ומה לא, וכך אני תמיד קונה מהם בגודל המלא רק את אותם מוצרים שאהבתי מבלי להיכוות מאלה שהיו פחות מוצלחים עבורי.
המסיכה שלפניכן נכנסת לקטגוריית המוצלחים, ואפילו מאוד.
היא מצדיקה את שמה- הדבר הראשון שתתקלו בו כשתפתחו את המיכל הוא ניחוח עז של קפה שחור. עכשיו ההחלטה נתונה בידיכן האם ריח כזה הוא נסבל מבחינתכן להנחה על הפנים למשך 5-10 דקות או לא.
לחומר עצמו יש מרקם מעניין, כי מלבד העובדה שהוא מכיל גרגרים שמייצרים את אפקט הפילינג בהסרת המסיכה, הוא מאוד סמיך וצמיגי. המרקם הזה הופך אותו לנעים להנחה והוא אינו יוצר תחושה מעיקה על העור, דבר שלעתים קורה עם מסיכות מסוג זה.
לאחר ההסרה שלה העור נראה נפלא- נקי, מתוח וקורן. לגמרי קסם בצנצנת!




ואם נחזור למה שכתבתי בפתיח הפוסט לגבי גל החום אז הנה סרטון של Julia Graf שאמנם מתגוררת בשוויץ ולא בספרד, אבל מבינה בדיוק מה עובר עלי :)

Comments