Lookfantastic Beauty Box- August 2015

שירות קופסאות היופי הוא נושא מעניין, ולו רק בשל ההיצע הרב שקיים בשוק בתחום זה. דבר שהתחיל מחברות דוגמת Glossybox ו- Birchbox, הולך והופך למנת חלקם של אתרי אינטרנט קיימים שמציעים אותו כשירות נוסף ללקוחותיהם, כמו במקרה של Lookfantastic כאן או של Sephora שיושק בקרוב, ואפילו מגזין את הצטרף בזמנו לחגיגה עם קופסת ביוטי משלו.
וכריבוי ההיצע כך גם ריבוי הווריאציות. החל מקופסאות חודשיות בעלות הרכב של 5-6 מוצרי איפור וטיפוח, לרוב בגודל נסיעות, וכלה בקופסאות תקופתיות- זה יכול להיות רבעוני, חצי שנתי וכדומה, דוגמת GlamGuru המכילות אפילו מספר גדול יותר של מוצרים.
כמישהי שהתנסתה בכמה סוגים של קופסאות יופי, אני חושבת שזה יכול להתאים בעיקר:
למי שאוהבת לנסות מוצרים בגודל מוקטן לפני שהיא רוכשת אותם בגודל מלא,
למי שמעוניינת להיחשף למותגים פחות מוכרים,
למי שאוהבת יותר טיפוח מאשר איפור.

אישית למרות הכיף הגדול שיש בלקבל קופסה אסתטית המכילה בתוכה מספר מוצרים חביבים, אני עדיין אעדיף לגשת לחנות ולבחור את המוצרים שמעניינים אותי, אבל דווקא הקופסה של Lookfantastic עוררה את סקרנותי היות ומדובר באתר מצוין שכאשר גרתי בארץ הייתי מזמינה ממנו קוסמטיקה באופן שוטף.

גילוי נאות: הקופסה התקבלה לסקירה מאתר Lookfantastic 

המוצרים הגיעו בקופסה בדיוק בפורמט כמו של Glossybox בזמנו, ואני מודה שדי התאכזבתי. בהיבט הזה אהבתי יותר את הקופסה של Birchbox, בה המוצרים מגיעים ארוזים בתוך שקיק בד מקסים ושימושי.


Lookfantastic Beauty Box



בתוך קופסת אוגוסט גיליתי 6 מוצרים, 4 מתחום הטיפוח ו-2 מתחום האיפור:

Lookfantastic Beauty Box- August 2015



Lookfantastic Beauty Box- August 2015



Lookfantastic Beauty Box- August 2015



Miracle spray
Beauty Works

Miracle spray


ספריי מזין ומלחח לשיער, לשימוש על שיער רטוב לאחר שיובש במגבת או על שיער יבש כקרם מעצב. הוא מכיל 3 שמנים- ארגן, זרעי פשתן ומקדמיה שביחד מספקים 10 תועלות שונות במוצר אחד.
כמו מרבית המותגים בקופסה הזאת, גם את Beauty Works אני לא מכירה, ולכן הופתעתי לטובה מהתוצאה. החומר שניתז מהמשאבה קליל מאוד ונספג בשיער במהירות מבלי להכביד עליו, יש לו ניחוח נהדר והשיער החלק והמלא מטיבעו שלי נראה טוב יותר לאחר השימוש בו- מבריק ומסודר כמו שאני אוהבת. מוצר ששמחתי מאוד להכיר ולאמץ וסביר להניח שזה לא היה קורה ללא הקופסה.



Caviar CC Cream
Alterna Haircare

Caviar CC Cream


כאן המקום לגעת באחת הנקודות הבעייתיות שצצה לעתים בקופסאות היופי למיניהן- חזרה על אותו סגנון מוצרים, הן בקופסאות נפרדות, או כמו שקרה כאן, באותה הקופסה. שוב מוצר טיפוח לשיער, נכון בקרם ולא בספריי ואפילו הוסיפו לו את אותיות ה"קסם" CC, אבל בסופו של דבר זו אותה גברת בשינוי אדרת.
גם לו יש 10 תועלות שונות, גם בו ניתן להשתמש לאחר המקלחת או מאוחר יותר, על שיער יבש. אבל במקרה שלי התוצאה הייתה שונה לגמרי והוא פשוט לא היטיב עם השיער שלי. למרות שהנחתי כמות נדיבה ופעלתי לפי ההוראות, השיער נראה מיובש וקופצני. את הניחוח שלו אגב אהבתי, אבל זה כמובן לא מספיק.



Cleanser
Eve Lom
+
Muslin cioth

Cleanser


קרם לניקוי הפנים שהשימוש בו הוא אחד המתישים שנתקלתי בהם. שימו לב:
מחממים כמות קטנה מהחומר בין האצבעות ומניחים על עור פנים יבש בתנועות סיבוביות. משרים את המטלית הייעודית במים חמים, סוחטים אותה ואז מצמידים אותה לפנים במשך 5 שניות. הפעולה הזאת אמורה לפתוח את הנקבוביות. חוזרים על כך 3 פעמים. אז שוטפים את המטלית במים חמים ומסירים איתה מהפנים את כל שאריות החומר בתנועות סיבוביות שמבצעות פעולת פילינג לעור. שוטפים את המטלית במים קרים ומצמידים אותה לפנים לחמש שניות נוספות כדי לסגור את הנקבוביות.
התעייפתן? גם אני.
אבל אגרתי את כל כוחותיי לטובת ניסוי המוצר, והדבר הראשון שהבחנתי בו הוא הריח. מכירות את המשחות האלה שמורחים על אזורים כואבים או תפוסים בגוף? אז זה בדיוק זה. ואם אתן כמוני אז סביר להניח שיש לכן דחייה טבעית מהריח הזה, כי הוא ריח מאוד לא נעים.
וגם על כך התגברתי והמשכתי בהנחת החומר שמרקמו מעין משחתי לפי ההוראות, וייאמר לזכותו שהוא עשה עבודה מוצלחת בהסרת האיפור וניקוי הפנים. אבל לא היה כאן שום דבר חריג שהשמן האהוב שלי, Camomile silky cleansing oil מ- The body shop, לא עושה בשליש מהזמן ועם ניחוח מעולה.
מעבר לכך הוא השאיר את העור שלי מיובש, בסגנון של "אני חייבת לרוץ ולהניח על הפנים קרם לחות ועכשיו", כך שזה לא מוצר שהייתי רוכשת מיוזמתי.



Queen of Hungary mist
Omorovicza Budapest

Queen of Hungary mist



Queen of Hungary mist



Queen of Hungary mist


מיסט לפנים שמכיל נרולי וניחוח ורדים המחטא ומלחח את העור. ניתן להשתמש בו הן כטונר המשלים את ניקוי העור או כמרענן במהלך היום.
נתחיל מכך שהמוצר הזה בגודלו המלא עולה 58 יורו לכמות של 100 מ"ל. נמשיך בלציין ש- Omorovicza הוא מותג הונגרי עתיק יומין שנמצא בבעלות משפחתית כבר דורות ותבינו למה ישנם אנשים שמוכנים להישבע במותג הזה ולשלם את תג המחיר של מוצריו מבלי להניד עפעף.
לאור זאת פתאום העובדה שבקופסה הגיעה כמות מזערית של המוצר, בדוגמית ששמורה בדרך כלל לבשמים, נראתה לי הגיונית...
ובכן ריססתי אותו על פני לאחר הניקוי שלהם והניחוח נעים, ייאמר לזכותו, אבל לא הרגשתי שהוא עושה פעולה שונה או טובה יותר מטונרים אחרים וזולים בהרבה שניסיתי. חשוב לסייג ולומר שבכמות המזערית שהוא מגיע בה בקופסה ומספיקה לשלושה שימושים בערך, אי אפשר באמת לגבש דיעה נחרצת עליו לכאן או לכאן.



וסוף סוף אנחנו מגיעות לחלק האהוב עלי ביותר, האיפור.
הקופסה הכילה שניים כאלה בלבד, תמהיל שעבורי הוא מאכזב. טוב היה אם במקום 2 מוצרי טיפוח לשיער היו מחליפים אחד מהם במוצר איפור.

Cosmetics shimmer powder
SP001 Snow Flake
bellapierre cosmetics

Cosmetics shimmer powder



Cosmetics shimmer powder



סווטצ':


SP001 Snow Flake


צללית אבקה ממותג שאני לא מכירה. התגובה הראשונית הייתה זלזול, אבל אז נכנסתי לאתר החברה ובואו נגיד שהזלזול התחלף בהתפעלות. זוכרות שאמרתי שאחד היתרונות הגדולים של הקופסאות הללו הוא החשיפה למותגים חדשים? אז זה בדיוק המקרה.
מסתבר ש- bellapierre הוא מותג איפור מינרלי הקיים כבר עשור ומחזיק ליין מוצרים מגוון (למשל מסוג הצללית שלפניכם קיימים 56!!! גוונים שונים) במחירים לא מאוד עממיים. שווי הצללית שהגיעה בקופסה הוא 12.99 יורו. מחקר קצת יותר מעמיק עליה גילה לי כמה דברים מעניינים:
היא ניתנת לשימוש, בהתאם לגוון כמובן, לא רק כצללית אלא גם כסומק, אייליינר, שפתון, מסקרה וברונזר!

EYE SHADOW
Use any of the BELLA PIERRE SHIMMER POWDERS as eye shadow. Simply use a sponge applicator or brush and lightly touch it to the desired colour, then apply it to your eyelid. Choose a lighter colour as a highlighter to apply above. For a matte finish use with Bellapierre Make Up Base.
• CREAM EYE SHADOW
For a more dramatic look, use a damp applicator.
• BLUSH
Use a blush brush and lightly touch the tip into the desired colour and apply along the cheekbone. For a more dramatic and matte look, apply with a damp makeup sponge.
• EYE LINER
Use a thin eyeliner brush, dampen and lightly touch it to the desired colour. Apply under your lower eyelashes and /or over your upper eyelashes.
• LIP COLOUR
first apply BELLAPIERRE Clear Lipstick Base. Then, using a lip brush, dip it into the desired colour and apply to the lips.
• NAIL POLISH
using clear nail polish, dip brush into the polish, then into the desired colour powder, and paint on nails. Polish may also be mixed in a separate container for larger batches. Do the above with existing coloured nail polish to change its shade.
• TINTED MASCARA
Using BellaPierre Clear or Black Mascara Dip Mascara Brush into the desired colour and paint on eyelashes.
• BRONZER
Apply a dab of your favorite lotion (or even suntan lotion) in the palm of your hand. Mix a small amount your own colours in with the lotion. Rub on exposed areas.


פרט מעניין נוסף לגביה הוא שיש לחברה שלל מוצרים שמשתלבים איתה ומאפשרים את המולטי טאסקריות שמפורטת למעלה, כמו לדוגמה ה- Makeup base שהופך את הצללית משימרית למאט.
הצללית עצמה פיגמנטית מאוד ואהבתי אותה לאיפור ערב. ללא ספק מדובר בחברה ששווה בחינה מעמיקה יותר!



Wonder'full Wake me up
Rimmel London

Wonder'full Wake me up



Wonder'full Wake me up


מי שהייתה אמורה להיות הכוכבת של הקופסה בשבילי.
המסקרה מיועדת להעניק לריסים נפח ומראה מובחן, ואני נוטה להאמין שרימל בחרו לעצב אותה בצבע ירוק (מטאלי ובוהק אמנם) בשל העובדה שהיא מכילה תמצית מלפפון, שהוא כידוע- ירוק.
קודם כל זו פעם ראשונה שאני נתקלת במסקרה בעלת ניחוח מעולה! של מלפפונים! תמיד הנחתי שהריח הלא נעים שמלווה מסקרות הוא מעין רע הכרחי, והנה אחת שמוכיחה שזה ממש לא מחייב המציאות. למברשת שלה יש צורת בוטן והיא ארוכה ורחבה יחסית, מבנה שלבעלת עיניים גדולות כמוני הוא מתאים אבל לבעלות מבנה עין קטן יהיה פחות נוח לעבוד איתו. 
ואז שמתי אותה. שכבה אחת, שכבה שנייה, שכבה שלישית ו... מה שאני מקבלת עם מסקרות אחרות בהינף מברשת, כאן פשוט לא קרה. כן, הריסים נראו מופרדים אבל זהו. לא נפח ולא הדגשה.
ואם היה מדובר בחברה שלא ידועה קודם כל בשל המסקרות שלה וששמה הפך שם נרדף למילה מסקרה לא הייתי מתאכזבת כל כך, אבל מ- Rimmel אני מצפה ליותר, מודה.




Lookfantastic מציעים 3 אפשרויות למנוי לקופסאות שלהם:
3 חודשים בעלות של 64$ (21.33$ לחודש)
6 חודשים בעלות של 120$ (20$ לחודש)
שנה בעלות של 216$ (18$ לחודש)
בנוסף אפשר גם לרכוש קופסה אחת באופן חד פעמי בעלות של 24$.
אלו ללא ספק מחירים לא זולים, לשם ההשוואה קופסה חד פעמית של Birchbox עולה בספרד 9.95 יורו (שהם כ- 11.50$), ותמהיל הקופסה של אוגוסט לא מצדיק לדעתי מחיר שכזה.
בספטמבר אגב הם חוגגים יום הולדת שנה ומבטיחים קופסה מפנקת במיוחד, ואני מודה שלמרות ההתנסות הראשונית הלא מאוד מוצלחת שלי איתם- לסקרנית כמוני יהיה קשה להתאפק מלהזמין אותה...
כמובן שכל אחת ושיקוליה עימה, ולמי שאוהבת את קונספט קופסאות היופי אני ממליצה להתנסות לפחות ב- 2-3 כאלה מחברות שונות, לפני התחייבות למנוי ארוך טווח שתמיד ישתלם יותר מרכישת קופסה חד פעמית. 
ואם יש לכן חוות דעת בנושא, אשמח כתמיד לקרוא אותה בתגובות.

Comments