Perfection

ישנם מותגים שעצם אמירת שמם גורמת לחשבון הבנק שלנו להתחיל לרעוד. 4 שאני יכולה לחשוב עליהם לדוגמה הם NARS ,Burberry, Yves Saint Laurent, Chanel. ארבעתם מופיעים מעת לעת בבלוג, לצערי הרב לא בתדירות שהייתי רוצה פשוט עקב הדאגה שחשבון הבנק שלי יעבור מרעידות לזעקות שבר.
לאחרונה מצאו את דרכם אלי 4 מוצרי איפור, אחד מכל מותג, שיהיה נכון יותר לקרוא להם מוצרי "פינוק". משמע כל אחד יפהפה בדרכו, אבל ממש לא הכרחי. אבל יפהפה. גם מבחוץ וגם מבפנים.
שלושה מהם מגיעים בנרתיק תואם, לארבעתם מצורפת מברשת איכותית ואריזה קלאסית ומרשימה, כזאת שגורמת לי לעתים לסגור ולפתוח אותה רק לשם ההנאה מהאסתטיות שלה. ותסלחו לי מראש על ההשתפכות אבל אי אפשר אחרת עם כזאת שלמות, ועוד כפול 4!


הכי Perfection!


Tahiti bronzer laguna
Bronzing powder palette
NARS


Tahiti bronzer laguna



Tahiti bronzer laguna


NARS הוא אחד המותגים שמהווה תעלומה בעיניי. ולמה? כי הוא מותג איפור שבמהות שלו נחשב מקצועי לחלוטין, אבל בשנים האחרונות הופך והולך ליותר מסחרי ועם תמחור כשל מותגי היוקרה הנוספים שמופיעים בפוסט זה. יחסית למותגים אחרים לא רכשתי ממנו לאורך השנים הרבה מוצרים, ולמרות שאני יודעת שהוא איכותי מאוד לרוב כשאני נכנסת לספורה אני לא מתעכבת ליד הסטנד. מה שאני מנסה לומר הוא שצריך לצוץ מוצר מאוד מאוד אטרקטיבי מנארס כדי שאעצור לידם.
וזה בדיוק מה שקרה עם הברונזר שלפניכן.
האריזה מלבנית גדולה ומרשימה עם הלוגו של נארס, וכשפותחים אותה מגלים את הברונזר האייקוני של המותג, laguna, אותו כבר סקרתי בעבר הרחוק בבלוג ואני עדיין מחזיקה בדעה שזהו אחד הברונזרים הטובים שקיימים - חום אפרפר עם מעט שימר מוזהב שמחמיא למרבית גווני העור, ואת המברשת עם ידית בגודל מוקטן. 


Tahiti bronzer laguna


אני חייבת לציין שבהתחשב בגודל האריזה התאכזבתי כשהבנתי שהכמות של הברונזר, 10 גרם, היא בעצם ממוצעת לחלוטין, והמברשת היא שתופסת נפח מכובד מהפלטה המאסיבית- כשליש ממנה. 
על המברשתIta Kabuki Brush, שמעתי דעות חלוקות לכאן ולכאן ועדיין היה לה משקל עיקרי בהחלטה לבצע את הרכישה הזאת. אישית ולאחר התנסות איתה אהבתי את ה- Ita שמאפשרת ביצוע הצללות מדויקות בקלות, והיא מהווה תוספת נאה לאוסף מברשות הברונזרים שלי.



Ita Kabuki Brush




Lumiere D'ete
Illuminating powder
Chanel

Lumiere D'ete



Lumiere D'ete



Lumiere D'ete


תסמכו על שאנל שתמיד יגישו לכן את המוצר שלהם בתוך נרתיק מרשים בצירוף מברשת איכותית, ואין ספק שבמקרה הזה מדובר על מוצר עוצר נשימה.
ל- Lumiere D'ete יש הטבעה יפהפייה של פרח הקמליה , טקסטורה שכואב הלב לפגום בה עם המברשת ואפקט הארה זהוב אפרסקי עדין מאוד, כזה שעל גוון עור כהה לא ייתן כל אפקט כך שהמוצר הזה מתאים לבהירות יותר. אגב למרות שהמרקם שלו במבט ראשון נראה ממש קרמי, מדובר במוצר פודרתי לגמרי שלמרבה השמחה אינו מייצר כלל fall-out כשמשתמשים בו.
הוא הושק במהדורה מוגבלת במסגרת קולקציית הקיץ של שאנל ולטעמי זהו מוצר אספנות, לכן אני משתמשת בו מאוד בקמצנות ובעיקר נהנית מהידיעה שהוא מהווה חלק מהאוסף שלי.


Lumiere D'ete

המברשת המצורפת מתוקה וכיאה למברשת של Chanel היא כמובן שימושית ביותר.

Lumiere D'ete




Fresh Glow
Luminous highlighting powder
Golden radiance No. 02
Burberry


Luminous highlighting powder





Luminous highlighting powder



Luminous highlighting powder


מוצר נוסף מסדרת ה- Fresh Glow, ההיילייטר הנוזלי שנקרא Nude radiance #01, כבר נסקר בבלוג לפני חצי שנה ואני מודה שמאז נשארתי עם תאבון לעוד מוצרים מהסדרה. אני עדיין רוצה מאוד את המייק אפ שעדיין לא הגיע לחנות Burberry המדהימה ברחוב הקניות היקר ביותר בברצלונה, Passeig de Gracia, אבל היי, אני גרה בברצלונה במרחק 10 דקות הליכה מהחנות, אז אין לחץ :)
ה- Luminous highlighting powder שלפניכן הוא היילייטר חום מוזהב יפהפה, שבתקופות שזופות פחות משמש אותי להארות ובתקופות שזופות יותר משמש אותי גם כברונזר לחימום הפנים והמחשוף, עם יד קלה ובזהירות מרבית כמובן- בהתחשב בעובדה שהוא משופע בשימר. הוא אחד היפים שיש לי באוסף ועם ההטבעה האופיינית של המותג בהחלט גורם לי להרגיש יוקרתית כי אם אין באפשרותי לרכוש את אחד התיקים המהממים של Burberry שתג המחיר שלהם מתחיל בכ- 1,500 יורו (זוכרות את חשבון הבנק? כאן הוא כבר יקבל התקף לב), אז לפחות רכשתי את ההיילייטר המוצלח הזה, שעלותו היא 38 יורו.
ושימו גם לב למברשת השטוחה והמעניינת שמצורפת אליו ומהווה סוג של שלמות בפני עצמה.


Luminous highlighting powder





Les Sahariennes
Sun-kissed blur perfector
Healthy glow balm-powder
#3 Epice
Yves Saint Laurent


Les Sahariennes



Les Sahariennes



Les Sahariennes


והנה אנחנו מגיעים ליהלום שבכתר של הפוסט.
המוצר הלא פחות ממדהים הזה צץ לו פה ושם בבלוגים ובסרטוני יו טיוב לא ישראלים, וכל פעם שנתקלתי בו אמרתי לעצמי שאני חייבת אותו. בתוך אריזה באמת מרשימה, סוג של תכשיט אפילו, טמון לו מעין ברונזר במרקם Cream to powder. אז אתן אומרות לעצמכן בטח בשלב זה- ok, כבר נתקלנו עד היום בלא מעט מוצרים בעלי מרקם Cream to powder, ממה היא כל כך מתלהבת? אז זהו. שבמרקם Cream to powder כזה עוד לא נתקלתן.
יש לו, כפי שמצוין בשמו, אפקט של balm, כך שהוא ממש נמס אל תוך העור, מתמזג לתוכו בעדינות מרבית ומצליח לתת אפקט של הצללה מעודנת. קיימים 6 גוונים כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון בשבילה, ואם זה לא היה ברור אז הפוסט שאתן קוראות קיבל את השם Perfection בעיקר בזכות המוצר הזה.


Les Sahariennes


המברשת המיוחדת שמגיעה איתו מומלצת לשימוש בצד הספוגי על מנת להניח את החומר על כל הפנים לקבלת מראה זוהר טבעי ועם צד השיער לביצוע הצללות.
השתמשתי בשני הצדדים וגם במברשת הזאת התאהבתי לחלוטין, נוחה מאוד (אם כי לא פרקטית כל כך לניקוי) ומקיימת את ההבטחות.


Les Sahariennes


אני חושבת שאם אתן מחפשות מוצר פינוק אחד לכבוד ראש השנה הקרב ובא, ה- Les Sahariennes יתאים לכן בדיוק!

ועד כאן פוסט השלמות שלי להפעם, כי כבר מתחילים להיאסף לי מוצרים מושלמים חדשים כך שאני מניחה שפוסט נוסף כזה לא יאחר לבוא.

Comments