!I'm all about the base

בחודשים האחרונים התנסיתי בכמה וכמה מייק אפים שונים, והגיע הזמן לסקור אותם.
ולא סתם הפוסט הזה נקרא I'm all about the base. אני אוהבת מאוד מוצרי בסיס, קרי מייק אפים (Foundation באנגלית או Base de maquillaje בספרדית, ושמתן אגב לב שרק בעברית כשאנחנו אומרות מייק אפ הכוונה היא לבסיס של האיפור? בשאר השפות המילה Make up משמעותה כל מוצרי האיפור השונים. סתם הערת ביניים שכזו), ולדעתי אין טעם להשקיע בכל שאר המוצרים, כולל ההיילייטרים שהם האהובים עלי ביותר, אם המייק אפ שלכן לא טוב.
ולא טוב יכול להתבטא בכמה וכמה היבטים- גוון לא מתאים, הנחה לא נכונה שבתורה תוביל לדהיות באזורים שונים בפנים, שימוש ביותר מדי חומר, שימוש בפחות מדי וחומר ואני יכולה להמשיך עוד.
אחרי הרבה מאוד ניסוי ותעיה גיליתי שההנחה הטובה ביותר של מייק אפים נוזליים מתקבלת אצלי בעזרת אותה ספוגית קסם שדי זלזלתי בה בהתחלה, הרי היא ה- Beauty Blender. אם אני צריכה לחשוב על מוצר אחד ויחיד שהשפיע לי על כל שיגרת האיפור, זו תהיה היא. הגימור שכל מייק אפ מקבל איתה הוא מושלם, פשוט אי אפשר לטעות, ואני ממליצה בחום לכל מי שמתאפרת לרכוש לעצמה אחת כזאת.


Beauty Blender




ואחרי שהבנו שיש מוצר קסום להנחת המייק אפים, בואו נדבר על המייק אפים עצמם.


הנבחרת




הראשון ואחד שההשקה שלו עשתה הרבה רעש, הוא של Too faced שנקרא Born this way- Absolute perfection foundation.


Born this way


הוא מגיע באריזת משאבה ובלא פחות מ- 18 גוונים שונים ומתיימר להעניק כיסוי מלא שעדיין ייראה טבעי. ובכן, כל מי שהשתמשה במייק אפ בעל כיסוי מלא יודעת שקשה מאוד להתחמק מאפקט ה"מסיכה", במסגרתו כולם יודעים ששמת מייק אפ כי, מה לעשות, כיסוי מלא כשמו כן הוא- מלא. הכיסוי של Born this way אכן מלא, קרי הוא מכסה לחלוטין כל פגם בעור (במקרה שלי מדובר בעיקר על נמשים ומעט אדמומיות), ומה שבעיקר הפתיע אותי הייתה העובדה שהוא לא סמיך מאוד כמו מייק אפים נוזליים אחרים בעלי כיסוי מלא. אבל משך הזמן שלוקח לו להיטמע בעור הוא ארוך יחסית ונדרשת עבודת "עיבוד" עם הביוטי בלנדר או מברשת, עבודה שלא מתאימה כשממהרים לצאת מהבית, כמו גם הכתמה של צווארון החולצה במידה והיא נוגעת בעור לפני שהמייק אפ נטמע בה.
ייאמר לזכותו שמהרגע שהוא התייבש אכן מתקבל מראה יפה, והטבעי ביותר שנתקלתי בו עד כה עם מייק אפ בעל כיסוי מלא, ועם פריימר מתחת ופודרה וספריי מקבע מעל הוא החזיק עלי מעמד במשך 12 שעות.
זה לא מייק אפ שיהיה לי שימושי בתקופת הקיץ או בבקרים שאני נדרשת לאיפור מהיר, אבל בחורף וכשיש לי זמן הוא משתלב היטב בשגרת האיפור שלי.


Born this way



המייק אפ הבא מדובר לא פחות מקודמו, של L'Oreal, שנקרא Infaillible 24H-Mat.


Infaillible 24H-Mat


הביקורות ברשת מהללות, ובצדק. נתחיל מאריזת השפופרת הנוחה מאוד לשימוש שלו וההופכת אותו לאידאלי לנסיעות. נמשיך עם המרקם הנעים של Cream to powder שנטמע בעור בזריזות ובקלילות, ונסיים עם הגימור המאט והמחמיא שמתקבל איתו.
זהו ללא ספק אחד המייק אפים המוצלחים ביותר שניסיתי והוא מומלץ בחום. על העור המעורב שלי הוא עמיד למשך שעות ארוכות (הגעתי איתו ל- 10 שעות ברציפות) ללא דהיות ותזוזות, ואני חושבת שלא תמצאו היום בגזרת הדראגסטור מייק אפ טוב ממנו.


Infaillible 24H-Mat





מייק אפ חדש נוסף הוא זה של Bourjois, ה- Air mat.


Air mat


ניסיתי בעבר מייק אפים של המותג והם היו טובים אבל לא הותירו עלי רושם יוצא דופן, וזה המקרה גם כאן. לזכותו אציין, גם במקרה הזה, את האריזה המאוד פרקטית ונוחה- אני אוהבת מאוד מוצרים שבעת הרכישה שלהם ברור לי שאוכל להכניס אותם לתיק האיפור ולצאת איתם אל מחוץ לבית.


Air mat


המייק אפ הזה הצליח אבל לתעתע בי. ולמה? האריזה הנאה והמילים Air ו- Light גרמו לי לחשוב שמדובר בעוד מייק אפ נוזלי וקליל. אבל לא, לא, לא.
מדובר במייק אפ בעל כיסוי בינוני עד מלא, כזה שמזכיר יותר את של Too faced. יחד עם זאת הוא נטמע בעור במהירות גבוהה יחסית וגם אצלו הפורמולה מרגישה מאוד כ- Cream to powder. חסרונו המרכזי הוא בקשת הגוונים המצומצמת שלו- אני נתקלתי ב- 6 בלבד, מה שעלול להקשות על מציאת התאמה לגווני עור שונים.





מייק אפ שגיליתי ממש במקרה, שייך למותג הקוסמטיקה הספרדי Etnia. הוא נקרא Balance foundation והוא נהדר.


Balance foundation





Balance foundation


יש לו גימור מאט קטיפתי ועלי הוא הופך ממש ל"עור שני" מבלי להכביד או ליצור מראה לא טבעי. העמידות שלו עם פריימר ופודרה ממושכת להפליא ואני חושבת שאם לא הייתי מכורה לאיפור ובעלת תאווה לנסות כל הזמן מוצרים חדשים, הוא היה הופך להיות המייק אפ היומיומי שלי ללא כל היסוס.
לא סתם בחרתי בתמונות שלי מאופרת איתו כתמונות הפרופיל שלי, הן בפייסבוק הפרטי והן בדף הפייסבוק של הבלוג.




אני ממליצה לכן, כפי שהמלצתי בעבר, לא לוותר על ביקור בחנויות הנהדרות של Etnia, אם וכאשר אתן מגיעות לספרד. תמצאו מותג שבשקט בשקט הולך ומתפתח ויש לו ליין מוצרים עשיר במחירים שווים לכל נפש, שלא נופל מאלה של מותגים גדולים ומפורסמים.





את המייק אפ האחרון הייתי סקרנית מאוד לנסות, למרות שכמו שקורה בדרך כלל עם מוצרי המותג המקצועי המעולה הזה, גם המייק אפ הזה נכנס לשוק בשקט, בלי רעש וצלצולים. אני מדברת על ה- Ultra HD stick foundation של Make up for ever.


Ultra HD


כפי ששמתן לב לפי ארבעת המייק אפים הקודמים, אני אוהבת את המייק אפ שלי נוזלי. זה המרקם הנוח ביותר לשימוש לעניות דעתי, ולכן הייתי סקפטית מאוד לגבי ה- Ultra HD שעיניכן הרואות, מגיע בסטיק. אז קניתי אותו, והוא שכב במגירה תקופה וחיכה לראות אור יום. אבל אז ראיתי סרטון של ג'קלין היל שבו היא משלבת שימוש בו והאסימון נפל!
הנחה שלו בעזרת מברשת מייק אפ מלוחחת עם +Fix של MAC עובדת כמו קסם, ומחומר "כבד" לכאורה המעניק כיסוי מלא מאוד, מקבלים מרקם נעים המעניק כיסוי דק, יפהפה ולא מסכתי כלל וכלל.
מאז הוא אחד החביבים עלי והשימוש בו הוא פשוט תענוג.


Ultra HD



אחת המברשות האהובות עלי להנחה שלו היא זו:


מברשת מייק אפ מספר 56 של Sephora


הנה הסרטון המדובר, קצרות הרוח מביניכן מוזמנות להעביר לדקה 6:30 -

 


זה גם המקום לזרוק מילה על ה- +Fix. קודם כל חשוב להדגיש שלא מדובר בספריי מקבע. זהו תרסיס לרענון האיפור ולהענקת מראה וגימור חי, ואני לא בטוחה איזה מרכיבים הם רוקחים לתוכו אבל כשמרססים אותו על הפנים התחושה המרעננת והעור שכאילו "מתעורר לחיים" אינם נתונים לוויכוח.


+Fix




+Fix


אני מרוצה מאוד מנבחרת המייק אפים הנוכחית שלי, והמייק אפ היחיד שמסקרן אותי ואני מחכה להזדמנות להניח עליו את ידיי, כי משום מה לספרד הוא עדיין מסרב להגיע, הוא זה של Burberry שנקרא Fresh glow foundation
גם זה עוד יקרה :)

Comments

  1. תודה על הסקירה! בזכותך אתן צ'אנס למייקאפ של לוריאל :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. בשמחה, ומקווה שתיהני ממנו לפחות כמוני!

      Delete

Post a Comment