Bits from Burberry

כשמדובר על האיפור של ברברי, לא צריך הרבה כדי לשכנע אותי. ליין האיפור שלהם מוקפד, מדויק ואסתטי בדיוק כפי שהייתן מצפות ממותג High end שכזה.
כבר כתבתי על כך בעבר- מעת לעת אני מוצאת את עצמי נכנסת לחנות שלהם ברחוב הקניות היוקרתי של ברצלונהPaseo de Gracia, תמיד ביראת כבוד, ותמיד מופתעת מחדש לגלות כמה הצוות שם נעים ולא יומרני. 
סצנת אישה יפה? לא בברברי ברצלונה.
כל לקוחה מתקבלת אצלם בברכה, לא משנה אם היא רק תסתכל, תבזבז 50 יורו, 500 יורו או 5000 יורו.
בפעם האחרונה יצאתי משם עם 3 פריטים בלבד, אבל כל אחד מהם נבחר בקפידה והפך להיות חלק אהוב מהאוסף שלי.



Bits from Burberry





Face contour
Effortless contouring pen
Face & eyes
Dark no. 02

Effortless contouring pen


גם ברברי לא נותרו אדישים לטירוף ההארות וההצללות שפשט ברחבי עולם הביוטי בשנה האחרונה, והם השיקו במסגרת הליין הקבוע שלהם 2 עטי הצללה ועט הארה. האריזה, הן החיצונית מקרטון והן של העט עצמו, יפה ואיכותית, לא פחות ממה שהייתי מצפה ממוצר שלהם.
בחרתי דווקא את גוון 02 הכהה כי רציתי עט שיבצע הצללות חדות הפעם, דבר שאני משיגה בקלות עם המוצר הזה. הוא מכני, קרי אין צורך בחידוד, החומר קרמי ומיטשטש בקלות בעזרת ביוטי בלנדר ונוח לי לשאת אותו איתי בתיק האיפור לביצוע תיקונים במידת הצורך. הדבר היחיד שקצת פחות נוח הוא המחיר- 34 יורו עבור מוצר במשקל של 1.6 גרם, ולמרות זאת אני לא יכולה להבטיח שאמנע מלרכוש אותו בשנית לכשיסתיים.

Effortless contouring pen





Gold glow
Fragranced luminising powder
Gold no. 01

Fragranced luminising powder



Fragranced luminising powder



Fragranced luminising powder


ברברי השיקו במהדורה מוגבלת לחג המולד של 2015 את הפודרה המאירה המוזהבת, הן מבפנים והן מבחוץ, ולא יכולתי להתנגד. היא מגיעה מבושמת קלות בניחוח הבושם הפרחוני המצוין שלהם, My Burberry, והאפקט שלה כל כך עדין שאני אוהבת לתת איתה את הטאצ' הסופי בסיום האיפור, אותו טאצ' שמעניק למראה גימור זוהר עדין All over.

Fragranced luminising powder



Fragranced luminising powder





My Burberry 
Solid perfume

My Burberry



My Burberry


יש לי אוסף בשמים מצומצם, בדיוק כמו לקים, והדבר נובע מכך שאני פשוט לא מוצאת את המוצרים האלה מעניינים מספיק כדי לרכוש מהם בכמויות שאני רוכשת מוצרי איפור וטיפוח פנים.
אבל כשהמוכרת בחנות הציגה בפני את הבושם My Burberry בגרסה המוצקה שלו, גם הוא השקה במהדורה מוגבלת לרגל חג המולד 2015, לא היססתי לרגע.
בתוך קופסת זכוכית קטנטנה עם מכסה זהוב טמון הבושם בטקסטורה קרמית ומנצנצת, ומספיקה נגיעה ממנו על נקודות הדופק כדי לקבל את הניחוח הפרחוני המעולה שלו, המורכב מתווים של אפונה ריחנית עם גרניום בשילוב ורדים, פצ'ולי ופרחי פרזיה. ובהזדמנויות חגיגיות במיוחד אני גם אוהבת להניח ממנו על עצמות הבריח, בשל אותו אפקט מנצנץ.

My Burberry



My Burberry




אני מרגישה שהרכישות האלה מפעם לפעם בבית ברברי מסבות לי הנאה שרכישה ממותג עממי, מוצלח ככל שיהיה, לעולם לא תעניק לי. לכן אני כבר מתכננת את הביקור הבא אצלם שיקרה בקרוב מאוד, היות וממש עכשיו הם משיקים קולקציה חדשה!





Comments

  1. כרגיל, מעניין וממצה. שאפו אחותי, אלופה!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על הפרגון, השתדלתי הפעם ללכת על קצר וקולע!

      Delete

Post a Comment