Naked Smoky by Urban Decay

לקראת אמצע שנה שעברה נתבשרנו שאחות חדשה ורביעית במספר מצטרפת למשפחת פלטות ה- Naked של Urban Decay, ושמה יהיה הפעם Naked Smoky. לא מעט גבות הורמו למשמע השם- הרי יש כאן סוג של אוקסימורון. Naked משמע ערום, בסיסי. Smoky משמעו מעושן.
ואיפור מעושן הוא ממש לא בסיסי אלא בדיוק להפך, הרעיון באיפור מעושן הוא עומס צבע (שאגב לא חייב להיות רק שחור או אפור) שמטושטש היטב. אבל כפי שכבר ציינתי בפוסט שפרסמתי על פלטת ה- Naked 3, ממש לא נראה ש- Urban Decay יפסיקו לחלוב את הפרה המניבה הזו שנקראת Naked על שלל מוצריה ולצורך כך כל שם קליט הינו כשר, אז אין טעם להתעכב על קטנות מסוג זה.

כמו רבים אחרים הסתקרנתי מאוד לגבי הפלטה, העיצוב שלה, הגוונים שהיא תכלול והאיכות שלהם, וכשצצו האימג'ים הראשונים ברשת היה לי ברור לחלוטין שגם הפעם לא אעמוד בפיתוי.
ברגע שקיבלתי מספורה את המייל המבשר על המכירה המוקדמת לחברות הזהב שלהם (שיטת הדירוג במועדון הלקוחות של ספורה בספרד שונה מזה שבספורה ארה"ב, אבל בעיקרון להיות לקוחת Sephora Gold בספרד זה שווה ערך ללהיות לקוחת Sephora VIB Rouge בארה"ב, רק שכמובן שבארה"ב הטבות המועדון גדולות, מתגמלות ומפנקות יותר מבספרד) הגעתי לחנות כדי לרכוש את הפלטה.



Naked Smoky




Naked Smoky


קודם כל תנו לי לומר שממש רואים את האבולוציה של הפלטות הללו.
מאריזה דמוית קטיפה של הראשונה שממגנטת אבק (ובמקרה שלי גם שערות של חתולה פרסית) לאריזות פח מכוערת של השנייה ויפה של השלישית, ועד לאריזה הנוכחית שהיא פלסטיקית קשיחה ואיכותית בסגירה מתמגנטת ועם מראה דמוי עשן ואותיות מובלטות כסופות בחלקה העליון החיצוני. יפה, יפה, יפה.



Naked Smoky




Naked Smoky




Naked Smoky


בפנים נמצאות 12 צלליות ומברשת דו צדדית, מראה גדולה ונוחה וכל המארז משדר השקעה ומחשבה שכל כך היו חסרים לי בשתי הפלטות הראשונות ושהניצנים לכך החלו לצוץ בפלטה השלישית.
הצלליות בפלטה נאמנות לשמה, Smoky, והן בהחלט מיועדות בראש ובראשונה ליצירת מראות מעושנים, כאשר בצידה הימני של הפלטה 4 הצלליות הימניות ביותר הינן מאט לחלוטין, ו- 8 הצלליות האחרות הן שימריות עד גליטריות, כך שיש כאן איזון טוב ויעיל מאוד.
הצללית המוצלחת ביותר בעיני בפלטה היא Slanted הכסופה כחולה- גוון מהמם ביופיו שמתאים ליצירת מראה מעושן ייחודי ביותר.



סווטצ'ים:


6 צלליות שמאליות




Naked Smoky



6 צלליות ימניות





גם הפלטה הזאת מגיעה עם מברשת דו צדדית, צד אחד לטשטושים לכל רוחב העפעף וצד שני לטשטושים של תיחומים ממוקדים יותר דוגמת אלה של הצלליות שמניחים בתיחום תחתון של העין. למרות שאני לא מחבבת במיוחד מברשות דו צדדיות, במקרה הזה שמחתי לגלות מברשת טובה ונוחה מאוד לשימוש ומבחינתי היא חלק בלתי נפרד מהפלטה.

מברשת דו צדדית




אין לי מה לומר מלבד העובדה שאיכשהו, לא ברור לי איך, Urban Decay שיחקו אותו שוב עם פלטה מוצלחת מבחוץ ומבפנים, ואני משאירה אתכן עם סרטון של Kathleen Lights בו היא מדגימה אופן אחד מיני רבים בו ניתן להשתמש בפלטה:




Comments