!Gimme some brow

כשזה מגיע לאיפור, תחום הגבות תמיד היה פחות מרגש עבורי. לא הבנתי למה צריך בכלל להשקיע זמן וכסף בעיצוב ואיפור של הגבות- מבחינתי סידור מקצועי שלהן פעם בשבועיים אצל הקוסמטיקאית היה די והותר.
בעבר הרחוק פרסמתי פוסט בו התנסיתי באיפור הגבות במסגרת סדנה של MAC ואהבתי מאוד את התוצאה ואת ההבדל שזה עשה במראה האיפור השלם, אבל זה עדיין לא הצליח לגרום לי להכניס איפור גבות לשיגרה היומיומית שלי.
ואז, לפני כשנה וחצי, הכרתי מוצר אחד קטן וקסום שקלילות השימוש בו והתוצאה היפה שהוא נותן גרמה לי סוף כל סוף לשלב מוצר גבות באיפור שלי באופן קבוע. והמוצר הזה נקרא Gimme brow של Benefit.
לפני כחודשיים Benefit החליטו לקחת ברצינות את נושא הגבות, עשו "מתיחת פנים" לליין הקיים שלהם והוסיפו לו כמה וכמה מוצרים חדשים. בספורה ברצלונה עשו מההשקה עניין גדול, ובסניף הדגל בכיכר קטלוניה פתחו בר גבות ענק שבמהלך כל חודש יולי הציג את המוצרים החדשים ואיפשר התנסות בהם תוך מעבר הדרכות וקבלת טיפים.
התלבטתי רבות מה לרכוש מהליין המשודרג, בעיקר משום שהתמחור של המוצרים רחוק מלהיות עממי, והבחירה נפלה בסוף על מה שלפניכן:



gimme some brow






BROWVO! conditioning eyebrow primer


BROWVO! conditioning eyebrow primer



BROWVO! conditioning eyebrow primer



BROWVO! conditioning eyebrow primer


חשבתי שכבר ראיתי הכל. ואז ראיתי את המוצר הזה. פריימר. לגבות. כן כן קראתן נכון- פריימר לגבות.
בואו נתייג את זה תחת "המוצר המיותר ביותר עלי אדמות", ואז נרכוש אותו. 
אז על מה מדובר? BROWVO הוא מוצר בעל טקסטורה קרמית ושקופה המועשר בקראטין ופרוטאין סויה שאמורים, מעבר לייעול עבודת מוצרי הגבות שיונחו מעליו, לסייע בזירוז צמיחת שיער הגבות ולכן ההמלצה היא גם להשתמש בו לפני השינה.
היות ויש לי גבות "שעירות" מטבען שדאגתי לשמר לאורך השנים אז גם אם יש פה ושם קרחות קטנטנות אני לא מרגישה שיש לי צורך בהצמחה של שערות נוספות, ובכל מקרה כדי לאמת את ההבטחה של צמיחת השיער נדרשת תקופה של שימוש במוצר- כך שלגבי ההצלחה שלו בנושא הזה אני לא יכולה להעיד בשלב זה.
מה שכן, אני מרגישה שכפריימר הוא למרבה ההפתעה אכן מממש את ההבטחה, ומוצרי גבות שמונחים מעליו נראים טוב יותר ומחזיקים מעמד זמן ממושך יותר מבלעדיו.
אז כמו שאמרתי בהתחלה- לא מוצר חובה, אבל מבחינתי בהחלט מוצר שנחמד שהצטרף לי לאוסף.




Bigger & bolder brows

Bigger & bolder brows



Bigger & bolder brows


במסגרת השקת קולקציית הגבות המחודשת לא יכולתי להתעלם מהעובדה שהושקה גם סדרת קיטים המאגדת בתוכה את המוצרים השונים, במחיר משתלם בהרבה מזה שהיה מצטבר לו הייתי קונה כל אחד מהם לחוד.
היו כמה וכמה ורסיות של קיטים, שההבדל ביניהם היה בהרכב המוצרים ובגוונים שלהם. לגבות השחורות שלי הגוון המתאים ביותר הוא 5, ולכן נרכש הקיט המקסים שלפניכן המגיע עם עלון הסבר מפורט לגבי השימוש בכל מוצר ומוצר בו.


Bigger & bolder brows



Bigger & bolder brows


Stencil me in
colorShaping stencils

Stencil me in



הקיט מגיע עם הכלי המשעשע הזה שבמבט ראשון נראה מיותר לחלוטין, אבל ברגע שמבינים איך להשתמש בו מגלים שהוא פשוט נהדר! 
הוא מיועד לסייע בעיצוב מדוייק של הגבה ומגיע עם סטנסיל של צורת גבה ישרה וסטנסיל של צורת גבה מקושתת, לפי צורת הגבה האישית יש להניח את הסטנסיל המתאים מתחתיה וכמו בעיקרון של שימוש בסרגל- הוא מסייע לכן להיצמד לקו הנכון של הגבה שלכן ולשרטט אותה בהתאם, בעזרת המוצר הבא שתיכף תכירו.
רכישת מיומנות השימוש בכלי הזה לקחה לי זמן בהתחלה, אבל כשהבנתי את העיקרון למדתי להעריך את התועלת הרבה שיש בו במניעת טעויות בעיצוב צורת הגבה.




Ka-BROW! eyebrow cream-gel

Ka-BROW! eyebrow cream-gel



Ka-BROW! הוא ג'ל לגבות במרקם קרמי שעובד על אותו עיקרון של ה- DIPBROW Pomade של Anastasia Beverly Hills ונועד לשרטט גבה מדויקת ומלאה, ללא חורים. 
אישית אני מעדיפה את הגבה שלי במראה כמה שיותר טבעי ולא "עשוי", והבעיה עם מוצרים מסוג זה היא שקל מאוד להגזים איתם ולהגיע למראה גבה מאוד מאוד מלאכותי. 
לכן שמחתי לגלות שה- Ka-BROW ניתן לבנייה הדרגתית, כך שמישהי כמוני יכולה לעשות בו שימוש עדין ולקבל מראה טבעי, בעוד אוהבות הגבות המודגשות יכולות להמשיך ולבנות אותו למראה עשוי כהלכה. בנוסף ייאמר לזכותו שגם בסיטואציות חמות ומיוזעות במיוחד הוא החזיק מעמד יפה ולא החל לנזול או לזוז.
אבל מבחינתי היתרון הגדול שלו הוא אותה מברשת מובנית במוצר עצמו (החוסכת את הצורך במברשת נפרדת) שבהפיכתה ניתן להבריגה למכסה ובכך לקבל ידית ארוכה ונוחה לעבודה. בהחלט משמח לראות את ההשקעה בעיצוב המוצר הזה. 



Ka-BROW! eyebrow cream-gel







High brow eyebrow highlighter  

High brow eyebrow highlighter  



כאן מדובר במוצר המקורי שעבר "מתיחת פנים", קרי קיבל עיצוב חדש ומותאם לליין ובנוסף הפורמולה שלו שופרה והיא קרמית ונימוחה בהרבה. 
High brow eyebrow highlighter הוא עיפרון הארות לעצם הגבה ול- C הפנימי של העין, כאשר הגוון הורדרד העדין שלו מאפשר לעשות זאת בקלילות. 
אני סקרנית לנסות גם את ה- High Brow Glow Luminous Highlight & Lift Pencil שהוא "אותה גברת בשינוי אדרת"- עיפרון הארות בגוון שמפניה שהביקורות מהללות ואומרות שהוא אפילו מוצלח יותר מהמקור.


High brow eyebrow highlighter  






Ready, set, BROW! clear brow gel


Ready, set, BROW! clear brow gel



ג'ל שקוף לקיבוע שיער הגבה, שהייחודית שלי היא במברשת- יש לה סיבים שונים משני צידיה וסיבים קטנטנים בקצה שלה המאפשרים סירוק יסודי וממוקד גם של השערות הקצרות ביותר בגבה. 
אני אוהבת להשתמש בו בסוף איפור הגבות כדי לקבל את הטאצ' הסופי והמעוצב אך טבעי, שכמובטח מחזיק מעמד לאורך שעות ארוכות (ההבטחה היא ל- 24 שעות, אבל תסלחו לי אם לא אשאר עם איפור על פני כל כך הרבה שעות ברצף).

Ready, set, BROW! clear brow gel


Benefit השיקו קולקציית גבות שאין לי מילה טובה יותר לתאר אותה מ"מתוקתקת"- כזאת שכל אחת תמצא בה לפחות מוצר אחד שיענה על דרישותיה ועם עיצוב שתמיד כיף לשלוף מתיק האיפור ולהשוויץ בו.


ובסרטון הבא טאטי סקרה את כל המוצרים בקולקציה, אתן מוזמנות לצפות ולהתרשם ורק אזהרת ספוילר- לא על הכל אנחנו תמימות דעים :)



Comments