(Straight in your face(d

איפור המגיע באריזה מתקתקה קונה אותי. מזמן כבר החלטתי להפסיק להילחם בזה ופשוט להנות מכך. ויש 2 חברות שמצטיינות בהנפקת איפור מתקתק כמו שאני אוהבת. האחת היא Benefit שפוסט על מוצרי הגבות החדשים שלהם ממשמש ובא, והשנייה שעליה נדבר בפוסט שלפניכן היא Too Faced המצוינת.


כשלפני מספר חודשים ספורה הזמינו אותי ל- Master class עם המאפרת Patricia Cuesta שהיא Head of artistry training ב- Too Faced, ברור שלא סירבתי והגעתי לאירוע חביב בו היא איפרה דוגמנית ואנחנו התאפרנו במקביל, לפי השלבים והטיפים שהיא נתנה. 
אני חייבת לציין שעם הטייטל והניסיון שלה ציפיתי מ- Patricia להפגין אישיות כריזמטית ומעניינת ודי התאכזבתי לגלות שהיא לא מאוד כזאת, אבל בשורה התחתונה הייתה חוויה כייפית שהחלק שהכי נהניתי ממנו בה היה הבנות שהשתתפו איתי בסדנה -חבורה של אוהבות איפור שהתרגשו מכל מוצר ומוצר בדיוק כמוני.



 Too Faced master class  






 Too Faced master class





 Too Faced master class





 Too Faced master class




כמובן שניצלתי את ההזדמנות לרכוש כמה מוצרים ובחודשים שעברו מאז הוספתי עוד כמה, וזה כבר דרש פוסט בפני עצמו- אז הנה כל הרכישות שלי לפניכן והן רבות.


ממתקים!!!








Shadow insurance
24+ hour anti-crease eyeshadow primer


Shadow insurance



Shadow insurance


וואו, בואו נדבר על A walk down memory lain! 
פריימר העיניים הזה הופיע בפוסט השני שפירסמתי בבלוג, ב- 18.5.2012 אם נהייה מדויקים, ליחצו כאן כדי לבקר בו.
אז חלפו להן למעלה מ- 4 שנים, דעתי על המוצר המצוין הזה לא השתנתה ולכן רכשתי אותו שוב. 
פריימר באופן כללי הוא מוצר חמקמק, מסוג המוצרים שקשה לומר באופן חד ערכי מה התועלת שלהם, פשוט מפני שאי אפשר לראות אותם. הרי יהיה לכן קל מאוד לומר לי אם מייק אפ\סומק\שפתון עובדים עבורכן- פשוט כי אתן רואות אותם. 
פריימרים, הן לפנים והן לעפעפיים מטרתם להיטמע היטב בעור וליצור "קנבס חלק" שעליו שאר המוצרים יתפקדו טוב יותר. ומה שמתפקד טוב יותר עבורי לא בהכרח יעמוד בקריטריונים של מישהי אחרת לתפקוד שכזה. 
בכל אופן במקרה של Shadow Insurance הוא עושה עבורי בדיוק את מה שאני מצפה מפריימר עינים מוצלח. הצלליות שאני מניחה עליו נראות פיגמנטיות יותר ומחזיקות מעמד מבלי לדהות לאורך שעות ארוכות. מוצר מנצח.







Hangover rx replenishing face primer


Hangover rx replenishing face primer



Hangover rx replenishing face primer



Hangover rx replenishing face primer



על הפריימר הזה שמעתי לא מעט והייתי סקרנית מאוד לנסותו. להבדיל ממרבית הפריימרים שאני מכירה, ה- Hangover הוא פריימר על בסיס מים (נטול סיליקון), ומועשר במי קוקוס שאמורים לחולל קסמים קרי להחיות את העור, ללחח אותו, להעניק לו זוהר ואלסטיות ואם כל זה לא מספיק אז גם להאריך את עמידות המייק אפ המונחת מעליו.
ובכן, כבר הרבה זמן לא נתקלתי בפריימר שאני כל כך אוהבת.
העובדה שהוא לא סיליקוני, תכונה שכבר כל כך התרגלנו שהכרחית לפריימרים, ועם זאת עדיין מבצע עבודתו נאמנה, היא נהדרת בעיניי. עיצוב השפופרת בעלת המשאבה הנוחה מהווה עוד נקודה לזכותו, וכמובן העובדה שהמייק אפ נראה טוב יותר מעליו ומחזיק מעמד לאורך היום בלי תזוזות ודהיות נותנת לו את החותמת האולטימטיבית מבחינתי כפריימר ששווה את ההשקעה ותפס אצלי בטבעיות מקום מועדף על שידת האיפור.






Lip insurance 


Lip insurance



Lip insurance



Lip insurance


אם מקודם אמרתי שפריימר עינים הוא חמקמק אז מה נאמר על פריימר שפתיים?...
מוצר לבן ובעל מרקם שמנוני שעל השפתיים הופך מיידית לשקוף ונספג תוך שניות כך שלא נשאר מהשמנוניות שלו כלום- כבר נקודה לזכותו. 
כמישהי שסובלת רוב הזמן מיובש בשפתיים המתבטא בכך ששפתוני מאט מיד מדגישים כל קמטוט בעור העדין הזה, שמחתי מאוד לגלות שה- Lip insurance עושה עבודתו נאמנה ואכן "מחליק" את השפתיים וכל שפתון שאני מניחה מעליו נראה טוב יותר ודוהה לאט יותר מהרגיל. כיף לגלות שמוצר שחשבתי שיהיה גימיק בלבד התגלה כמוצר מצוין שאחזור לרכוש שוב!







Mr. Right perfect powder brush


Mr. Right perfect powder brush



Mr. Right perfect powder brush


המברשת הזאת נקנתה לחלוטין משום שיש לה קטע בעיניי. איך אף אחד לא חשב קודם על לשים פפיון על מברשת? זה פשוט מתבקש!
אבל אם נדבר ברצינות, למרבה המזל זו גם מברשת טובה.
אצלי היא מתפקדת כרב שימושית- פודרה, סומק, ברונזר, כולם מונחים בעזרתה ואני מרוצה מאוד מהתוצאה שמתקבלת. הטענה היחידה שיש לי כלפיה היא שבשל גודלה היא אינה פרקטית לנסיעות ונאלצת בשל כך להישאר בבית כשאני נוסעת.







Sweet peach palette


Sweet peach palette




Sweet peach palette



לפני מספר חודשים עשיתי "ניקיון פסח" במסגרתו מכרתי חלק מאוסף האיפור שלי ב- Blog sale כדי לפנות מקום לדברים חדשים, בו גם נפרדתי גם משתי הפלטות הקודמות בסדרת השוקולד, Semi sweet chocolate palette וה- Bon bon palette.
ואז רכשתי את הדבר המהמם שלפניכן, שהוגדר כמהדורה מוגבלת אבל השמועות אומרות שיחזור לקראת החגים של סוף שנת 2016.
ה- Sweet peach palette היא מסוג הפלטות שמי שאוהבת איפור בכל ליבה לא יכולה לדלג עליה. פשוט אי אפשר. רק תראו אותה:

Sweet peach palette


היא כל כך יפה, מבחוץ ומבפנים, בעלת ניחוח מתקתק שאני אוהבת מאוד, קשת הצבעים בה מוצלחת ומאפשרת שילובים מגוונים - יש בה תמהיל גוונים שימושי ובאותה נשימה גם מעניין. זו פלטה שצידה השמאלי מאפשר יצירת לוקים טבעיים ויומיומיים וצידה הימני מאפשר שדרוג ללוק ערב מודגש.
לכן בואו נאמר שבמקרה שלה יצטרך להיות תחליף מאוד מוצלח כדי שהיא בכל זאת תמצא את דרכה בעתיד ל- Blog sale שלי.

סווטצ'ים וחוות דעת של טארה עליה תוכלו לראות בסרטון הבא:









Sweethearts perfect flush blush
Sparkling bellini


Sweethearts perfect flush blush



Sweethearts perfect flush blush



Sweethearts perfect flush blush


ביחד עם פלטת הצלליות האפרסקית הושק גם הסומק המהמם שלפניכן, Sparkling bellini. 
אני מבקשת לא להיבהל מכמות השימר, כי הפורמולה האפויה שלו מאפשרת בנייה הדרגתית על הלחיים, תוך שימוש בשניים או בכל שלושת הגוונים יחד, וההעדפה האישית שלי היא להניח אותו מעל סומק קרמי או נוזלי כדי לקבל טאצ' סופי זוהר.
לחצו כאן כדי לראות סווטצ'ים שלו, ולמי שבכל זאת סומק כזה שימרי לא מדבר אליה, הפלטה הבאה שתראו תתאים בדיוק.






Love flush
Long-lasting 16-hour blush wardrobe


Love flush



Love flush


הפלטה הזאת קסמה לי מהרגע הראשון שראיתי אותה, אבל עדיין לקח לי זמן להחליט לרכוש אותה. ואז היא אזלה מהמלאי בספורה בברצלונה, כך שההזדמנות חלפה כי מדובר בפלטה שגם היא, כן כן, מהדורה מוגבלת.
לפני כמה שבועות נכנסתי לביקור בספורה ולמרבה ההפתעה היא עמדה שם מחדש, למען האמת כמויות מכובדות ממנה, והפעם כבר לא היססתי, חטפתי אחת וניגשתי לקופה. מאז למקרה שתהיתן, היא שוב אזלה מהמלאי...

Love flush


Love flush היא סדרת סמקי לב שטוחים ובגימור סמי מאט\מאט המתיימרים להחזיק מעמד על העור במשך 16 שעות. הרעיון בריכוז שלהם בפלטה אחת הוא פשוט נהדר בעיניי: בתוך אריזת קרטון אסתטית, מלבנית ודקיקה, בעלת סגירה מגנטית, טמונים 6 סמקים בגוונים לבישים שיתאימו כולם כמעט לכל גוון עור. 
היא אידאלית לנסיעות בדיוק מהסיבות שציינתי ואם הייתי חייבת להמליץ לכן רק על מוצר אחד מהפוסט אז זו תהיה הפלטה הזאת. כלומר- אם תצליחו להניח עליה את ידיכן... לחצו כאן לסווטצ'ים.


ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולומר שלא מעט פעמים אני סוקרת בבלוג מוצרים שלא ניתן להשיגם, בין אם מפני שהם לא נמכרים בארץ או כי הם במהדורה מוגבלת.
חשוב לי להדגיש שאין כאן רצון לתסכל אף אחת, אני חווה את אותו הדבר כשאני קוראת סקירות של בלוגריות אמריקאיות על מוצרים שאין ביכולתי לרכוש בספרד. יחד עם זאת אנחנו חיות ב"כפר גלובלי" בו יש אפשרות להזמין את חלקם באינטרנט, וגם אם לא- אותי תמיד מסקרן לדעת מה עוד קיים בעולם הקוסמטיקה, אפילו אם אין לי אפשרות להשיגו. 

מקווה שנהניתן מהפוסט!




Comments

  1. מור, תודה על עוד פוסט אינפורמטיבי וקסום כתמיד! אשמח לשמוע מה דעתך על הפריימר האנג אובר לעור שומני? מאסתי בפריימרים הסיליקוניים ואשמח לאלטרנטיבה ראויה:) תודה רבה

    ReplyDelete
    Replies
    1. בשמחה, נהניתי מאוד לכתוב אותו!
      לשאלתך, בעיקרון ה- Hangover rx replenishing face primer (לפי הביקורות שקראתי) מחולל קסמים עבור עור יבש בשל היותו לחותי ועל בסיס מיימי. על העור המעורב שלי הוא גם מתפקד נהדר, אבל אני לא יכולה להבטיח לך שכך הוא גם יהיה עבור עור שמן...
      לכן הייתי ממליצה לך לנסות ולהשיג דוגמית כדי לבחון אותו ספציפית עליך, באתר של Too Faced הוא קיים גם בגודל נסיעות- אבל למרבה הצער הם לא שולחים ישירות לישראל. https://www.toofaced.com/p/travel-size-make-up/travel-size-hangover-primer/

      Delete
  2. אוף אני מפנטזת קשות על הפלטת פיץ של טו פייסד אחרי שיש לי את השוקולד המקורית והיא אחת האהובות עלי.. מקווה שאצליח להשיג אותה. סקירה מהממת

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על הפרגון :) והפלטה הזאת כל כך יפה! כדאי לך לעקוב אחרי האינסטגרם של Too Faced, אני מאמינה שברגע שהם ישיקו את ה- Sweet peach palette מחדש האינסטגרם שלהם יהיה המקום הראשון בו זה יתפרסם.

      Delete
  3. פוסט נפלא!!!!
    אבל אני לא מאמינה שויתרת על הפלטת בון בון😱

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה, כיף לדעת שאהבת את הפוסט!
      וכן, כן, אני מאמינה בלשחרר כדי לפנות מקום לדברים חדשים וה- Bon bon palette לא שרדה את הניפוי האחרון. אבל במקרה שלה היות והיא נכנסה לליין הקבוע של Too Faced והיות ויש לי סניף של ספורה ליד הבית תמיד שמורה לי האופציה להתחרט ולרכוש אותה מחדש בעתיד, אם ארצה ;)

      Delete
  4. באמת פוסט נפלא! תודה🙏🏼❤️

    ReplyDelete
  5. הרגת אותי עם המברשת המתוקה הזו! פריט אספנות ממש(: אגב יצא לך להתנסות עם הבסיס born this way? אם כן, איך הוא לדעתך?
    אני דווקא אוהבת פוסטים שסוקרים מוצרים שלאו דווקא יש בארץ (ככה מכינים ווישליסטס בין היתר).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr. Right היא הכי פריט אספנות!
      ולא רק שהתנסיתי במייק אפ Born this way, גם העליתי עליו סקירה בסוף שנה שעברה, את יכולה לקרוא אותה כאן:
      http://mor-e-beauty.blogspot.com.es/2015/12/im-all-about-base_6.html
      ואני שמחה שאת מבינה את הראש שלי לגבי סקירת מוצרים שהם לא בהכרח "ברי השגה", אכן תמיד טוב שיש עוד איפור מושך להכניס ל- Wish list ;)

      Delete

Post a Comment