סאגת השפתונים- חלק א'

אוסף מוצרי השפתיים שלי גדל באופן ניכר בחודשים האחרונים, ואני בהחלט מרגישה שהוא מכיל עכשיו כמות מכובדת, מגוונת ואיכותית יותר מבעבר. כשניגשתי לכתוב את הפוסט שלפניכן הבנתי שהכמות גדולה מדי עבור פוסט אחד ולכן הפיצול לשני חלקים.
בחלק א' תכירו את השפתונים ואת עפרונות השפתיים החדשים שלי, ואילו חלק ב' יהיה אקלקטי יותר ויורכב מכמה סוגים של מוצרי שפתיים שאני בטוחה שיסקרנו אתכן לא פחות.
אז בואו ונצלול לתוך החלק הראשון, כפי שניתן להבין מהתמונה הבאה- הוא עומד להיות מעניין!




?Lipsticks, anyone





למרבה הצער הפוסט הזה יתחיל עם מוצר מאכזב, דבר שקוראות קבועות של הבלוג יודעות שהוא נדיר ביותר. היות ואני סוקרת מוצרים שקניתי מכספי ולא כאלה שהתקבלו מחברות יח"צ, רכישות הקוסמטיקה שלי נעשות אחרי חקר שווקים מעמיק ותוך ביטחון גבוה מאוד באיכות וביצועי המוצר.
גם המוצר שלפניכן, Agave lip mask של Bite beauty, נחשב למהולל ומקבל אינספור ביקורות חיוביות ברשת.
ובכן, לא ממני.

Agave lip mask


Bite beauty הוא מותג שמתמחה בשפתונים ממוצרים טבעיים, ובארה"ב הוא תפס תאוצה חיובית בפרק זמן קצר מאוד. היות ואני דוגלת בכך שכל שפתון, ובטח ובטח שפתונים נוזליים (אותם תפגשו בחלק ב' של הפוסט), ייראה טוב יותר על שפתיים חלקות ללא יובש, בקיעים וסדקים, שמחתי מאוד על ההזדמנות לרכוש את המוצר המפורסם הזה בביקור שלי בניו יורק באפריל האחרון. 
הוא מועשר בתמצית מצמח האגבה, שמן חוחובה ותמצית וניל, יש לו מרקם וזליני עשיר ובהנחה שלו על השפתיים הוא מלחח אותן מאוד. הנחתי אותו מדי לילה לפני השינה על השפתיים, ובהתחלה אכן התעוררתי בבוקר עם שפתיים חלקות יותר ויותר. אבל לאחר כשבועיים של שימוש התחלתי להרגיש שהשפתיים שלי מיובשות לחלוטין, ושאם אני לא מניחה עליהן באלם כלשהו הן פשוט כואבות.
בהתחלה לא שייכתי את זה ל- Agave lip mask והמשכתי להשתמש בו, עד שלבסוף החלטתי לעשות ניסוי ולהפסיק. תוך 3 ימים השפתיים שלי הפסיקו לחוש מיובשות עד כאב וחזרו למצבן הרגיל, ולי התחיל לכאוב הלב שבזבזתי 26$ על המוצר הזה...




יש שפתונים שפשוט אי אפשר להניח ללא עיפרון שפתיים שיתחום אותם וימנע מהם "לדמם" מעבר לגבולות השפתיים. לרוב אני משתדלת לרכוש שפתונים שלא דורשים עיפרון משום שגם ככה תהליך האיפור שלי ארוך ואין לי סבלנות להוסיף לו עוד ועוד מוצרים. אבל חלק מהשפתונים בהם התחדשתי פשוט מחייבים עיפרון ולכן נרכשו השניים הבאים:

Smoothing lip pencil
RS303
Shiseido

Smoothing lip pencil



Smoothing lip pencil


עיפרון השפתיים של שיסיידו מגיע עם גימיק חביב- בצידו האחד יש מברשת שפתיים. אני מודה שמחדד נשלף היה שימושי יותר לטעמי אבל היי, גם מברשת זה נחמד. בחרתי בגוון ורדרד מאט ורך שמשתלב עם לא מעט גוונים של שפתונים ואני גם אוהבת להשתמש בו בפני עצמו, קרי למלא איתו את כל השפתיים ואולי רק לתת נגיעה של גלוס מעליו.
שיסיידו ידועים באיכות מוצריהם ולא בכדי. מדובר בעיפרון נוח מאוד לשימוש ובעל עמידות מעולה.





Lip cheat
Re-shape & re-size lip liner
Pillow talk
Charlotte Tillbury

Lip cheat



Lip cheat


עיפרון השפתיים הזה בגוון הספציפי הזה, Pillow talk, הוא מוצר שהיו טיובריות הבריטיות מוכנות להישבע בו, ובצדק. 
מדובר בגוון חום ניודי טבעי שישתלב עם כל גוון שפתיים ועם כל שפתון שתעלו על דעתכן, והקלות בה ניתן לתחום עימו את השפתיים היא לא פחות ממושלמת. 
נזכיר ש- Charlotte Tillbury היא מאפרת בריטית שהפכה למעצמת איפור ומוצריה מתומחרים בשורה אחת עם מותגי היוקרה, את פלטת ה- Filmstar bronze & glow המהממת שלה כבר סקרתי לפני כחצי שנה ואין לי ספק שעוד ארכוש מהמותג הזה מוצרים נוספים בעתיד.



סווטצ'ים:
למעלה- Shiseido
למטה- Charlotte Tillbury

סווטצ'ים





Creamy lipstick
Gossamer emotion
#108 Desert rose
Kiko

Gossamer emotion



Gossamer emotion


Kiko אהוביי השיקו ליין רחב של שפתונים שנקרא Gossamer emotion creamy lipstick, יש בו 30 (!) גוונים, כאשר בנוסף הושקו גם Glossy dream sheer lipstick בו יש 15 גוונים ו- Velvet passion matte lipstick בו יש 20 גוונים.
האריזה של שלושת הליינים הנ"ל היא לא פחות מיוקרתית. מטאלית, ייחודית, בעלת נוכחות וסטייל, בקלות הייתי יכולה להתבלבל ולשייך את השפתון הזה לגרלן או לדיור. בפנים מסתתר שפתון בגוון ורוד שימרי מקסים, שכפי שמשתמע משם הליין הוא קרמי ונעים על השפתיים. העמידות שלו נמוכה ונדרש חידוש שלו לעתים תכופות, אבל במחיר של 8.90 יורו לא תשמעו אותי מתלוננת על כך.






Luminous creme lipstick
Bite beauty lip lab

כל הטיול שלי לניו יורק היה כייפי, אבל היו בו נקודות כיפיות במיוחד, הודות לתכנון המוקדם והמוקפד שעשתה שירי המקסימה מהבלוג Beauty in bloom. אחת מאותן נקודות כיפיות במיוחד היה הביקור ב- Bite beauty lip lab, מעין חנות מפעל של המותג בה מכינים עבורך שפתון בדיוק לפי טעמך האישי, מהאריזה ועד הניחוח. 
מה שאומר שאת גוון השפתון שלפניכן לא תוכלו להשיג באף מקום בעולם כי הוא שלי בלבד! (ולא, אני לא רכושנית בכלל ;))

 Bite beauty lip lab NYC



Bite beauty lip lab NYC




Luminous creme lipstick


אז התלבטתי והתחבטתי, וביחד עם המאפרת רקחתי וניסיתי עד שהגעתי לגוון שלפניכן, ורדרד חום, בעל מרקם קרמי ועשיר שהוא לחלוטין אני. העמידות סטנדרטית לחלוטין, משמע לא מדובר כאן בשפתון ששורד יותר מדי שעות על השפתיים ובטח ובטח לא כשמערבים אוכל ושתייה בעניין, אבל היי, כבר אמרתי שזה גוון ייחודי שאני בחרתי?
אם אתן מתכננות ביקור במנהטן אל תחמיצו את החוויה הזאת- עבור מי שאוהבת איפור היא פשוט חובה!

Luminous creme lipstick






Artist rouge creme
C406#
Make up for ever

Artist rouge creme




Artist rouge creme



Make up for ever השיקו ממש לאחרונה את ליין השפתונים החדש שלהם, Artist rouge creme. קיימים בו 45, כן קראתן נכון, 45 גוונים שונים, רובם בגימור סאטני כמו זה שאני רכשתי והשאר בגימור מאט. האריזה של השפתונים האלה היא כל כך Make up for ever! שילוב של שחור וכסוף, אלגנטית מאוד, אמנם לא מתמגנטת אבל אני מוכנה למחול להם על זה כי הקנקן כולו כל כך מרשים.
עמדתי בחנות ה- Pro שלהם לא מעט זמן והסווטצ'תי לא מעט גוונים עד שבסוף בחרתי בגוון C406 שהוא חום אדמדם עז ויפהפה. אם את שני השפתונים הקודמים אני יכולה להניח בקלות אז הגוון הזה דורש השקעה, הוא לא סלחן וכל אי דיוק מיד יבלוט לעין. ייאמר לזכותם שעיצוב קצה השפתון הוא דק ומחודד, מה שמאפשר "להשחיז" את הקצוות ולשרטט מעין קו תוחם בעזרתו.
כשלמדתי איפור מקצועי בקריולן, בשיעור שדיבר על שפתיים, המדריכה הדגישה שהנחה נכונה של שפתון היא אומנות שלעתים קשה יותר מציור של אייליינר. אז השפתון הזה הוא בדיוק דוגמה טובה לכך, אבל התוצאה שווה את המאמץ.





Rouge rouge
#RD306
Liaison
Shiseido

Liaison




Liaison


Shiseido השיקו גם הם לא מזמן את ליין השפתונים הזה, שנקרא Rouge rouge, ויש בו 16 גוונים. כולם, כפי שהשם מסגיר, הן וריאציות שונות של הצבע האדום, כולן בגימור קרמי ולחותי עד מאוד. 
האדום שאני בחרתי הוא בעל תת גוון ורוד, גם כאן יש אריזה אלגנטית עד מאוד (לא הייתי מצפה לפחות מכך מהמותג הזה) והיא מתמגנטת ונסגרת בקלות. אני אוהבת מאוד את השפתון הזה, הן מבחינת הקלות שהוא נמרח על השפתיים והתחושה הנעימה שלו עליהן, והן בשל העובדה שמדובר בגוון אדום "לביש" לחלוטין.



סווטצ'ים:
מלמעלה למטה-
Kiko
Bite beauty
Make up for ever
Shiseido

סווטצ'ים


עד כאן חלק א' של סאגת השפתונים שלי, נתראה שוב בחלק השני!


Comments