Jo Malone

בספטמבר של שנה שעברה פרסמתי פוסט על 3 בשמים חדשים שהצטרפו לאוסף שלי. 
אחד מהם היה הבושם Wood Sage & Sea Salt של Jo Malone, מותג בישום בריטי יוקרתי. כחלק מאותו מיתוג יוקרתי הליין שלהם, הכולל מלבד בישום גם מוצרי טיפוח לגוף, לשיער ולבית, נמכר אך ורק בבוטיקים ייעודים שלפחות בברצלונה מעניקים חווית קנייה מפנקת ביותר.
לפני זמן לא רב המותג פתח גם חנות בישראל, ובהמשך למה שכתבתי לא מפתיע שהיא נפתחה דווקא בקניון רמת אביב.
אזכיר רק שהמותג מחלק את הבשמים שהוא מנפק לפי הניחוח הדומיננטי שלהם- פרי הדר, פרחוני, פירותי, מתובל, פרחוני קליל, ועצי, ועל Wood Sage & Sea Salt העצי תוכלו לקרוא בפוסט משנה שעברה- חשוב לציין שלמרות העמידות הלא ארוכה שלו הוא הפך לניחוח האהוב עלי מכל הבשמים שברשותי.





Jo Malone




בסוף הפוסט ההוא ציינתי שהגימיק המרכזי של Jo Malone הוא ההצעה לשלב בין הניחוחות שלהם כדי ליצור ניחוחות חדשים, וכך הצטרף לאוסף שלי Lime Basil & Mandarin ששייך למשפחת פירות ההדר של המותג ושהשילוב שלו עם Wood Sage & Sea Salt העצי יוצר ניחוח רענן ומיוחד, כמו גם תורם לעמידות ארוכה יותר של הניחוח החדש שנוצר על העור.


Lime Basil & Mandarin



Lime Basil & Mandarin



לאחרונה הרגשתי צורך להתחדש בניחוח נוסף של המותג, ובדיוטי פרי של שדה התעופה בברצלונה נתקלתי בסט שנקרא Fragrance layering collection וגם כאן המטרה היא בעצם להניח ריח על גבי ריח:


Fragrance layering collection




Wood Sage & Sea Salt
Body & hand wash



Wood Sage & Sea Salt
Body & hand wash


אחרי שאמרתי לכן שזה הפך לניחוח האהוב עלי אני בטוחה שזה לא יפתיע אף אחת לשמוע שזאת הייתה הסיבה העיקרית מבחינתי לרכוש את הסט. האפשרות להנות ממקלחות עם ג'ל רחצה בריח הזה היא פינוק מבחינתי, ואני חושבת שכשהוא יסתיים לא תהיה לי ברירה אחרת אלא לרכוש אותו בגודל המלא.




Blackberry & Bay
Body creme


Blackberry & Bay
Body creme


קרם הגוף הזה משתייך למשפחת הפירותיים של המותג ויש לו ניחוח ייחודי מאוד שלא יהיה חביב על כולם. הקרם עצמו נספג במהירות בעור ומותיר אותו מלוחח ונעים, ואני מוצאת שהניחוח בגרסת קרם הגוף לפחות הוא עדין מאוד ולא מעיק בכל צורה שהיא.

מחירם של ג'ל הרחצה ושל קרם הגוף בגודלם המלא הוא לחלוטין שערורייתי- בטח ובטח כשקיים היום בשוק מגוון כל כך רחב של מוצרי טיפוח אחרים בניחוחות מעולים, אזכיר רק מותגים כמו The body shop, Yves Rocher וכמובן Sabon הישראלית, ואין כל הצדקה לשלם את המחירים של Jo Malone, אבל עדיין אי אפשר להתעלם מכך שהמותג מציע ריחות ושילובים מיוחדים שלא תתקלו בהם במקום אחר ולפעמים כיף להתפנק גם ברכישות כאלה.




English Pear & Freesia 
Cologne


English Pear & Freesia 


באתר החברה הניחוח הזה מתואר כ- "The essence of autumn", משמע "תמצית הסתיו". גם הוא שייך למשפחת הפירותיים והוא מורכב מתווים של אגס, פרחי פריסיה, אמבר, פטצ'ולי ועצים, שיחדיו יוצרים ניחוח מדהים שאכן מעורר קונטציות של סתיו- אותה תחושה רעננה ונעימה באוויר שמרגישים כשכבר לא חם, אבל עדיין לא מאוד קר וגשום.

אני לא יכולה לומר לכן בלב שלם שמדובר ב"סט משתלם" כי כמו שציינתי קודם מחירי המותג הזה מראש נמצאים בסקאלה העליונה של התמחור, אבל זה בהחלט סט משתלם עבור התמחור הכללי של Jo Malone.


אני בהחלט מרגישה שהתחלתי לפתח סוג של התמכרות למותג ורעיון השילובים של ניחוחות שונים קורץ לי מאוד וללא ספק יגרום לי להגדיל את אוסף הבישום שלי, ליחצו כאן כדי לעבור לאתר המותג ולראות על איזה שילובי בשמים הם ממליצים, ואם יש לכן כבר ניחוח אהוב מבית Jo Malone אשמח לקרוא על כך בתגובות.



ואם נשארתן עם טעם של עוד אז אתן מוזמנות לצפות בסרטון הבא- לקראת חג המולד האחרון Jo Malone הוציאו Advent calendar מדהים בתכולתו ובמחירו, מסקרן יהיה לראות מה הם יוציאו לרגל חג המולד הקרוב...



Comments

  1. מרהיב! אני מאוד אוהבת את המותג ומשתמשת בו בנאמנות

    ReplyDelete
    Replies
    1. לגמרי שלמות המותג הזה! :)

      Delete

Post a Comment