...To boldly go where no man has gone before

התמזל מזלי לגדול בבית עם אבא חכם ומעניין שאהב מאוד גם מדע בדיוני. לכן לא מפתיע שסדרת הטלוויזיה החביבה עליו הייתה Star trek או בתרגום לעברית- מסע בין כוכבים.
הצפייה המשותפת שלנו בהרפתקאות של ספינת האנטרפרייז מדי שבוע הייתה מהנה ביותר, ואישית התמכרתי דווקא לחידוש של הסדרה, Star trek- the next generation, שנעשה בכיכובו של פטריק סטיוארט כקפטן ז'אן-לוק פיקארד. האפשרויות של לבקר בכוכבים אחרים, להכיר צורות חיים חדשות (מישהו אמר קלינגונים?) והכל באמצעות ספינת חלל עצומה ומשוכללת קסמו לי מאוד, ואני חייבת לציין שהעובדה שהגענו לשנת 2016 ועדיין לא התממש שבריר ממה שסדרות וסרטי המדע הבדיוני הציגו לנו בעשורים האחרונים היא מאכזבת ביותר.
למרבה השמחה עולם האיפור לעומת זאת ממשיך להשתכלל ולהנפיק מוצרים חדשים ונפלאים, וכשראיתי את קולקציית Star trek של MAC חשתי התרגשות ושמחה רבה. 
כל דבר שמזכיר לי את האבא היקר שהיה לי מהווה מבחינתי מתנה, ואם זה משולב באיפור אז ברור לכן שזאת קולקציה בעלת מימד סנטימנטלי עבורי ולא יכולתי לדלג עליה.


דגמתי ממנה 4 פריטים למרות שרציתי כמובן את כולה, והנה הם לפניכן:


Star trek collection



אגב אם החלק החיצוני של האריזות נראה לכן די משעמם כמו שנראה לי, תבינו כמה הופתעתי כשפתחתי אותן וגיליתי שהיופי שלהן בעצם מסתתר בפנים!


Star trek collection





בחודשים האחרונים אני מוצאת את עצמי נכנסת יותר ויותר לעולם הלקים ומפתיעה את עצמי ברכישות של גוונים לא שגרתיים ומאוד בולטים. כך שהגוון Skin of evil, ירוק צהבהב מטאלי עם חתיכות שחורות קטנטנות, הגיע בדיוק בזמן. וואו, וואו, וואו. אם אתן גם בעניין של לקים כאלה, אל תוותרו עליו.
הוא מתייבש ומתקבע על הציפורניים במהירות שיא ואחד היתרונות הבולטים של לקים כאלה, המכילים חתיכות של גליטר, הוא הגברת העמידות שלהם, דבר שהוא תמיד חיובי עבור כל מי ששואפת להישרדות הלק שעל ציפורניה ליותר מיום... אצלי הוא החזיק מעמד בשלמותו 4 ימים לפני שהתחילו קילופים קטנים, בהחלט מכובד.


Skin of evil



Skin of evil



התוצאה לאחר הנחת 2 שכבות:

Skin of evil





השפתונים בקולקציה מיוחדים מאוד, ולהבדיל מבלקים כשזה מגיע לשפתיים שלי הנועזות היא ממני והלאה, כך שבחרתי את השפתון המתון ביותר מבין ה-4 שהושקו ששמו Where no man has gone before. גוון ורדרד זהוב בגימור פנינתי מקסים ששכבה אחת ממנו נותנת רק נגיעה קלה של גוון על גבול השקפקף, כך שנדרשות מספר חזרות ממנו כדי לקבל גוון בולט ומחמיא מאוד.
בגזרת העמידות אין הרבה מה להרחיב כי היא לא קיימת, כל מגע עם שתייה ואוכל מחרב את השפתון הזה אבל הוא כל כך יפה ונוח לשימוש שלא אכפת לי לחדש אותו במידת הצורך.


Where no man has gone before



Where no man has gone before



אם שמתן לב, בכל קולקציה של MAC יש מוצר אחד שהוא הכוכב, זה שמרבית הסיכויים שיאזל ראשון מהמלאי, לרוב אלו היילייטרים או פודרות מיוחדות, וגם כאן ללא ספק הכוכבת היא Trip to the light fantastic powder. 
פודרה מאירה יפהפייה המגיעה ב- 3 גרסאות, כשאני בחרתי את Highly illogical, גוון שזיף מוזהב מדהים, שלטעמי לוקח בקלילות את שני הגוונים האחרים. אני משתמשת בפודרה הזאת להארה עדינה על כל הפנים והיא גם משמשת אותי כתוספת להדגשה והארה של סמקי קרם בגוונים דומים.


Highly illogical



Highly illogical



סווטצ'ים:


למעלהHighly illogical, למטה: Where no man has gone before





בקולקציה יש גם 2 מברשות שלמרבה הצער נראות גנריות לחלוטין, קרי ללא כל סממן של הקולקציה, אבל היות וממילא רציתי מברשת מניפה רכשתי את מספר 184 הדואו פייברית. 
מברשות מסוג זה הן מצוינות עבור מי שרוצה להניח היילייטר וחוששת להגזים, כי בשל מבנה המניפה הצר שלה היא מאפשרת מצד אחד הנחה ממוקדת מאוד של החומר בדיוק באזור עצם הלחי ומצד שני אוספת כמות חומר מעטה ומדודה כך שתצטרכו ממש להתאמץ כדי להגזים עם ההארה.


184#




מבדיקה שעשיתי באתר MAC ישראל הקולקציה לא מופיעה שם, כולי תקווה שהיא בכל זאת בדרך אליכן- כפי שכבר ציינתי בעבר MAC לא מפסיקים "להפגיז" עם קולקציות כך שצריך לדעת לדלות מתוכן את הטובות באמת, וקולקציית Star trek היא בהחלט אחת כזאת!



Comments