Urban Decay & Gwen Stefani

באוסף האיפור שלי אפשר למצוא הרבה סוגים של פלטות. אני חושבת שהקונספט של איגוד מספר מוצרים שונים לתוך אותה אריזה הוא נוח מאוד, ותמיד הפלטות שלי מקבלות יחס מועדף על פני מוצרים בודדים.
בפוסט שלפניכן, שאני מודה שהיה צריך להתפרסם מזמן, מופיעות שתי פלטות יפות במיוחד.
Urban Decay האהובים יצרו בסוף שנה שעברה שיתוף פעולה עם גוון סטפני שהניב פלטת צלליות, פלטת סמקים, ערכת גבות, עפרונות ושפתונים.
רכשתי את פלטת הצלליות ואת פלטת הסמקים, ואני מתריעה מראש שמכיוון שזו הייתה מהדורה מוגבלת אי אפשר להשיג אותן יותר אלא רק ב- ebay.




Urban Decay & Gwen Stefani


העיצוב החיצוני של שתי הפלטות הוא ייחודי ומרשים, משחק גרפי של שחור, לבן וזהב, ו- UD סיפרו שהאוסף הזה נוצר ספציפית עבור גוון סטפני, היא הייתה מעורבת בכל שלב ושלב של יצירת הקולקציה, והגוונים שנבחרו הם כאלה שהיא משתמשת בהם בתהליך האיפור האישי שלה. אתן יכולות להסיק מכך שמכיוון שגוון סטפני היא בלונדינית ובהירה מאוד, האוסף הזה היה פחות מתאים לכהות עור.




פלטת הצלליות הושקה ראשונה והרעש שהיא יצרה בזמנו ברשת היה עצום. כולם רצו לשים את ידיהם עליה, היא אזלה במהירות שיא מהמלאי וחודשה שוב וכשהיא הגיעה לספורה בברצלונה רכשתי אותה מיד ואני מודה שחלק נכבד מההחלטה לקנות אותה היה אותו רעש.
אבל בואו נפרגן כשמגיע. UD יודעים לעשות צלליות, ולעניות דעתי נכון להיום הם עושים את זה הכי טוב בשוק. הצלליות שלהם פיגמנטיות, קלות לטשטוש, עמידות ומגיעות במגוון עצום של צבעים, והפלטה שלפניכן עומדת בכל הסטנדרטים הללו.


eyeshadow palette



eyeshadow palette


eyeshadow palette


היא מכילה 15 צלליות, כאשר שתי השורות העליונות מורכבות מגוונים שימושיים מאוד שהם לבדם יוצרים פלטה ניטרלית מושלמת. השורה התחתונה לעומת זאת מורכבת מגוונים עזים שמשדרגים מיידית כל מראה ניטרלי, וזו לטעמי גדולתה של הפלטה הזאת. 
תוסיפו לכך את העובדה שהאריזה שלה יציבה ובעלת סגירה מגנטית נוחה ותבינו למה היא הבחירה הטבעית שלי לקחת איתי כאשר אני נוסעת.


eyeshadow palette


eyeshadow palette


בתור מישהי שהיו ברשותה כל פלטות ה- Naked אני חייבת לציין שהפלטה הזאת מתעלה מבחינתי על כולן, שלא לומר מייתרת אותן. כן, היא עד כדי כך מוצלחת וחבל ש- UD לא הכניסו אותה לליין הקבוע שלהם.





פלטת הסמקים הושקה מספר חודשים מאוחר יותר ולדעתי מהווה את מוצר הדגל של שיתוף הפעולה הזה. 


Blush palette



Blush palette


Blush palette


בתוך אריזה מעוצבת לעילא ולעילא ברוח הקולקציה יש 6 סמקים במשקל של 2.8 גרם כל אחד כאשר 4 מהם הם גווני סמקים "קלאסים", אחד הוא ברונזר ואחד הוא היילייטר.


Blush palette


הסומק המוצלח והאהוב עלי מביניהם הוא Easy, גון ורוד אדמדם שימרי מהמם ביופיו, Lo-fi הוא ברונזר מאט עדין ומחמיא להצללות ו- Angel התגלה כהיילייטר מוזהב מוצלח ביותר.


Blush palette


בדיוק כמו פלטת הצלליות גם פלטת הסמקים היא אידאלית לנסיעות, מאפשרת שילובים שונים וחוסכת לי את הצורך לקחת איתי גם ברונזר והיילייטר. ואני באמת לא מבינה איך גם היא לא הפכה למוצר בליין הקבוע, זה היה לחלוטין מתבקש.



בסרטון הבא תוכלו לראות את כל הקולקציה שהושקה וסווטצ'ים של המוצרים, ואני מבקשת לא לכעוס עלי שהתמהמתי כל כך בהעלאת הפוסט הזה, כפי שציינתי למעלה- למרבה המזל תמיד יש את ebay :)

Comments