My current bronzer obsessions

בפוסט קודם סיפרתי לכן על הסמקים שהצטרפו לאוסף שלי בחודשים האחרונים. כעת מן הראוי שתכירו גם את הברונזרים. והברונזרים שכאן, חשוב להדגיש, הם מהסוג המחמם ולא מהסוג המצליל. 
כבר כתבתי רבות בעבר על ההבדלים בין ברונזר לחימום וברונזר להצללה, אתן מוזמנות לחפש ולקרוא בבלוג פוסטים קודמים בעניין. 
אציין רק שההבדל המרכזי ביניהם הוא שהברונזרים המחממים נועדו להעניק את אותו מראה של "נשיקת שמש" שזופה לפנים, ואילו המצלילים נועדו ליצירת אשליה של פנים מחוטבות, עבור כל אחת לפי מבנה הפנים שלה.
שלושת המחממים שלפניכן נבדלים זה מזה בטקסטורה, ומנחם אותי לדעת שאם אני "חייבת" להגדיל את אוסף הברונזרים שלי אז לפחות אני לא רוכשת כל הזמן את אותו הסוג..



My current bronzer obsessions 





Sun glow
Mineral bronzing powder
#10 Golden light
Catrice

Sun glow


חברת Catrice היא האחות הגדולה של חברת essence, כך שלמרות שמצד אחד היא שומרת על רמת תמחור נמוכה עד מגוחכת כמו אחותה הקטנה מצד שני מושקים בה מוצרים שלא תמצאו ב- essence, או שתמצאו דומים אך בעיצוב בוגר מזה שקיים אצל essence הנוטה לעיצובי מוצר מאוד מתקתקים וילדותיים.
בדרך כלל מוצרים מינרליים אפויים כמו ה- Sun glow לא מאוד מדברים אלי, אבל משהו בברונזר הזה הזכיר לי במראה ובמרקם את הפודרות המינרליות של MAC ובמחיר של 5.60 יורו לא יכולתי להתנגד. 
ובכן, שיחוק. 
המוצר הזה מעולה והפך באופן די מיידי לברונזר החביב עלי. המרקם שלו רך אך לא מתפורר מדי (בכל זאת מדובר במוצר אפוי, התפוררות זה בגנים שלו), קל לאסוף אותו על המברשת וקל להניח אותו על הפנים מבלי לטעות ולקבל מראה עמוס. 
מוצרי Catrice לא נמכרים למרבה הצער בישראל, ולכן נותר לי רק להמליץ לכן להכניס את המוצר הזה לרשימה ולנסות אותו בפעם הבאה שאתן מבקרות במדינה שנמכרים בה מוצרי המותג.


Sun glow





Butter bronzer
Bronzer
Physicians formula

Butter bronzer


כאשר Physicians formula השיקו את הברונזר הזה הוא טיפס מיד לטופ ה- Wish list של כל חובבת איפור באשר היא. ובצדק, תראו אותו! 
רק מלהסתכל עליו אני מתחילה לחלום על חופשה בבורה בבורה.
הברונזר הזה מכיל, שימו לב: Murumuru Butter, Cupuacu Butter and Tucuma Butter מהאמזונס, כמו גם חומצות שומן ופרו ויטמינים שכולם יחד מעניקים לו את מרקם ה- Cream to powder הרך והלחותי שלו.
הדבר הראשון שמבחינים בו כשפותחים אותו הוא הריח. ריח קוקוסי מתקתק ודומיננטי עד מאוד שאי אפשר להתעלם ממנו, יותר מכך- או שמתים עליו או שלא סובלים אותו. אין באמצע וחשוב לקחת את זה בחשבון טרם רכישת הברונזר הזה.
אני משתייכת לצד שמת על הניחוח, אבל אין לי ספק שעבור מי שלא אוהבת הניחוח זה יהיה לחלוטין Deal breaker ולא משנה עד כמה המוצר עצמו מוצלח. והוא מוצלח.
הוא קיים בשני גוונים, Light bronzer הבהיר יותר ו- bronzer המעט יותר כהה שבו בחרתי. המרקם שלו אכן חמאתי כמובטח ותענוג להשתמש בו, יש לו גימור טבעי ומחמיא עד מאוד ובדיוק כמו הברונזר של Catrice גם כאן קל להניח אותו ולקבל מראה שזוף עדין ביותר.

Butter bronzer


הברונזר מגיע עם מעין מברשת ספוגית תואמת שלדברי Physicians formula מיועדת במיוחד לשימוש עימו, אבל עם כל הכבוד את הברונזרים שלי אני אוהבת להניח בעזרת מברשות ולא ספוגיות, חוץ מהברונזר השלישי שתכף תכירו.

Butter bronzer





Glam bronze
Cushion de soleil
Fresh glow bronzer
L'Oreal

Fresh glow bronzer



Fresh glow bronzer



אני עוד זוכרת שפרסמתי לפני כשנה וחצי את הפוסט בו הצגתי את CC CREAM CUSHION SYSTEM מבית Kiko, שהיווה את הפעם הראשונה בה נתקלתי במייק אפ בפורמט Cushion. המצאה מעניינת מאסיה שגלשה במהרה למערב שזיהה את פוטנציאל החדשנות החסר כל כך כיום בעולם האיפור השבע משפע של מוצרים דומים זה לזה, ואימץ אותה בחום. 
מאז גם טרנד המייק אפ Cushion נטחן עד דק והשלב הבא היה כמובן להרחיב אותו לסמקים וברונזרים.
ענקית הקוסמטיקה L'Oreal הביאה לאוויר העולם את הברונזר שלפניכן ובואו נציין קודם כל את המובן מאליו- עבור כהות עור זה יכול לשמש כמייק אפ לכל דבר ועניין. קרמי, בעל כיסוי גבוה, גימור מאט אך לא מת ובקיצור, חדשני הוא לא.
אבל עבור מישהי עם גוון עור בהיר כמו שלי זה בהחלט ברונזר, וכאן זה הופך למעניין. 
כי אפשרויות השימוש במוצר הזה כברונזר הן מגוונות, הנחה שלו עם ה- Beauty blender מאפשר בנייה הדרגתית מנגיעת שמש ועד שיזוף של כאילו חזרתי ממש לפני רגע מאותה חופשה נכספת בבורה בורה, תוסיפו לזה אריזה יפה שלא נופלת מאלו של חברות היוקרה עם תג מחיר עממי, ותבינו למה יש כאן מוצר מנצח מבחינתי.

Fresh glow bronzer



בשורה התחתונה ברונזר הוא עבורי מוצר משמח ביותר כל השנה. אז נכון שלכאורה פוסט מסוג זה מתבקש לפרסם עם בוא הקיץ ולא בפתחו של החורף, אבל היופי באיפור הוא שאפילו עונות שנה אפשר "לזייף" איתו, רק צריך ברונזר טוב!

Comments