Navidad 2016- חלק ב'

בחלק השני של פוסט קולקציות הכריסטמס אכיר לכן 3 קיטים יפים ושימושיים שפשוט לא יכולתי להשאיר בחנות (או בעצם בשלושת החנויות השונות בהן רכשתי כל אחד מהם).

Make up for ever מנפקים כל שנה קולקציה צנועה יחסית אבל האיכות היא תמיד לעילא ולעילא, אני שוב מזכירה שמדובר בחברת האיפור המקצועי הטובה ביותר שיש כיום בשוק לדעתי. לצערי אין אפשרות להשיג את מוצריהם בישראל ואין גם אתרי אינטרנט ששולחים אותם ישירות לארץ, בספרד לעומת זאת הם זמינים בכל סניף של ספורה וחנות הפרו שלהם בה ניתן להשיג את ליין המוצרים המלא ממוקמת ממש במרכז ברצלונה.
בחרתי לרכוש את הקיט המתוק שלפניכן שנקרא Artistic essentials ומכיל 5 מכוכבי המותג בגודל מוקטן ובקופסת פח מעוצבת שכל מכורת איפור תתרגש ממנה.


Artistic essentials



Artistic essentials



Artistic essentials



Artistic essentials


אז מה בקיט?
STEP1 skin equalizer hydrating- למותג יש ליין שלם של פריימרים המותאמים לסוגי ובעיות עור שונות, וזה כבר הפריימר שלישי שאני מנסה ממנו. הוא מיועד להענקת ליחוח ואיזון לעור רגיל ואני מוצאת שהוא נספג במהירות ומהווה בסיס מצוין לכל מייק אפ שאני מניחה מעליו. אידאלי לעור המעורב שלי בעונת החורף המייבשת.
HD powder היא הפודרה השקופה והאלמותית של MUFE, ניסיתי לאורך השנים פודרות רבות אחרות ותמיד בסוף אני חוזרת אליה. לכן אני שמחה לצרף אותה לאוסף שלי בגודל מוקטן ומתאים לנסיעות, בטח ובטח כשמדובר בפודרה בתפזורת שבדרך כלל מגיעה במיכל גדול ולא פרקטי להוצאה אל מחוץ לבית.
Excessive lash mascara היא המסקרה האחרונה שהמותג השיק, ומיועדת למתן אורך ודרמה לריסים. ובכן נתחיל מהמברשת הייחודית הדואו פייברית שלה שמאפשרת העמסת חומר על הריסים ללא יצירת גושים ונמשיך במראה הדרמטי והמרשים שמתקבל איתה. בדיוק ככה אני אוהבת את המסקרה שלי!
Aqua XL eye pencil black, עיפרון שחור מסדרת העפרונות החדשה ש- MUFE השיקו לא מזמן ותקשיבו, מדובר בעפרונות נהדרים, פיגמנטים ועמידים. אם אתן מאפרות מקצועיות העפרונות הללו הן מוצר חובה בתיק שלכן לטעמי.
Artist plexi gloss הוא גלוס מהסדרה החדשה של המותג, כאשר הגוון שבקיט הזה, מספר 400, הוא אדום ורוד עם גימור מבריק ורטוב מהמם ביותר- אבל כמו עם כל גלוס אחר צפו לתחושת דביקות ולעמידות לא גבוהה.


Artistic essentials





NARS עשו לעצמם הרגל בשנים האחרונות ליצור בתקופת החגים שיתופי פעולה מרהיבים עם אמנים שונים, והשנה הם עשו זאת עם Sarah Moon הצרפתייה, שבכלל נולדה למשפחה יהודית בעיר וישי בשנת 1941 בשם Marielle Warin. היא החלה את דרכה כדוגמנית ועם השנים הפכה לצלמת אופנה ולאחר מכן התמקדה בצילומי גלריות וסרטים.


Get real


מכל הקולקציה המשגעת שהיא השיקה ביחד עם NARS בחרתי בקיט שנקרא Get real. בתוך קופסת פרספקס חלבית עם הטבעה יפהפייה, שללא ספק תהפוך למוצר אספנות, נמצאים שני שפתונים מסדרת Audacious lipstick המוצלחת, בגוונים Leslie ו- Bette, והמסקרה Audacious בגודל מלא.


Get real



Get real



Get real


אני חייבת לומר שבמקרה הזה היו יכולים להיות בתוך הקופסה גם חלוקי נחל מצידי. כי בכל שנותיי כמכורת איפור לא נתקלתי באריזה ייחודית ומהממת ביופייה כמו זאת שכאן, כך שהעובדה ששמו בתוך הקופסה 3 מוצרים מעולים של NARS זה לחלוטין הדובדבן שבקצפת.





אוי Too Faced. אני מרגישה שהחברה הזאת מתחילה ללקות במחלת המיחזור של MAC. 
ולמה? כי קולקציית החגים שהם השיקו היא מקסימה ומתוקה כמו שהם יודעים לעשות היטב, אבל היא אחד לאחד העתק של הקולקציה שלהם משנה שעברה, רק שבשנה שעברה הם התמקדו בפריז והשנה זו ניו יורק. אז אמרתי לעצמי שממש אין צורך לצרף מוצר מהקולקציה שלהם לאוסף שלי, אבל ההייפ ברשת עשה את שלו, ובשילוב עם העובדה שבשנה שעברה מאוד רציתי את הקיט שלפניכן הנקרא השנה Grande Hotel Café והוא אזל תוך 5 דקות בערך מכל סניפי ספורה בברצלונה, השנה התייצבתי בסניף ביום בו הוא הגיע ועכשיו הוא שלי.


Grande Hotel Café



Grande Hotel Café



Grande Hotel Café



Grande Hotel Café


אז על מה מדובר כאן?
זהו מארז המכיל 3 פלטות קטנות המשלבות צלליות, סמקים וברונזר, והמסקרה Better than sex בגודל מוקטן.
הפלטות מבושמות כל אחת בניחוח שונה ונקראות Gingerbread cookie, Peppermint mocha, ו- Eggnog latte ואני חייבת לפרגן ל- Too Faced על ההקפדה בפרטי עיצוב המוצר, כי הפלטות פשוט מתוקות אחת אחת.


Grande Hotel Café



Grande Hotel Café


כדי בכל זאת טיפה "לקלקל" את המתיקות, אספר שאחת הטענות שחזרה ונשנתה לגבי המארז הייתה חוסר האחידות באיכות הצלליות בפלטות, חלקן פיגמנטיות ורכות וחלקן גיריות וקשות להנחה ולטשטוש.
כמישהי שעוקבת אחרי מוצרי Too Faced כבר שנים לא ממש הופתעתי. הם תמיד הפגינו חוסר אחידות כזאת בקולקציות המוגבלות שלהם, אבל בסופו של דבר מרבית המוצרים בקולקציות הם טובים ואיכותיים ולכן רכשתי את הקיט בכל זאת. 
אני מרוצה מאוד מהפלטות Gingerbread cookie ו- Eggnog latte, היחידה שבאמת מעט מאכזבת באיכות הצלליות שבה היא Peppermint mocha וגם את זה פתרתי על ידי ריסוס FIX+ של MAC על המברשת לפני שאני טובלת אותה בצלליות שבפלטה.


Eggnog latte



Gingerbread cookie



Peppermint mocha




ואם לסכם את שני הפוסטים של קולקציות החגים, אז אני לא חושבת שמישהי אחת צריכה כאלה כמויות של איפור. באמת שלא. בואו נודה בכך שייקח לי עשור לפחות כדי להשתמש עד תומו בכל אחד ואחד ממוצרי האיפור שיש לי כיום.
אבל מבחינתי האיפור שלי הוא גם אוסף. 
יש אנשים שאוספים בולים, יש אנשים שאוספים מכוניות יוקרה, אני אוספת איפור. וזמן החגים, בו מושקות כל הקולקציות המוגבלות והיפהפיות האלה הן חגיגה נהדרת לכל אספניות האיפור באשר הן!







Comments

  1. אוח איזה כיף שהכל כ״כ נגיש!

    ReplyDelete
    Replies
    1. לגמרי! 3 שנים של מגורים בברצלונה ואני עדיין לא מעכלת את כל השפע הזה :)

      Delete

Post a Comment