Lipstick is my vice

באמצע שנה שעברה Urbay Decay השיקו את ליין ה- Vice Lipsticks שלהם, שמכיל לא פחות ולא יותר מ- 100 (!) גוונים ב- 6 גימורים שונים. קראתי סקירות עליהם בבלוגים, צפיתי בסרטוני יו טיוב שדיברו עליהם וכמישהי שתמיד אומרת ששפתונים נמצאים אצלה בתחתית רשימת קניות האיפור אמנם הסתקרנתי, אבל לא מספיק כדי לרכוש אחד מהם- גם כשהם סוף סוף נחתו בספורה ספרד.
ואז עשיתי הזמנה של קיטים מספורה ארה"ב שבאחד מהם היה Vice Lipstick בגודל מלא שמצא חן בעיני, ולפני כחודש כשעברתי ליד הדוכן של UD בקורטה אינגלז ראיתי שהגיע אליהם המארז Full frontal reloaded שמכיל 5 שפתוני Vice ואת הפריימר לשפתיים במחיר משתלם ביותר, ועכשיו אני הבעלים הגאים של 6 שפתונים מתוך ה- 100, ותרשו לי לומר לכן שהיד עוד נטויה.. 
למה? תמשיכו לקרוא!



Vice Lipsticks



Vice Lipsticks





714
Mega matte

714



714


ה- 714 הגיע במסגרת הקיט שהזמנתי מספורה. הוא אדום בוהק עם תת גוון כתמתם וכפי שמצוין עליו הוא מאט לחלוטין. כמישהי ששנים העדיפה ליפ גלוסים על פני שפתונים אתן יכולות להבין ששפתונים בגימור מאט, שלא לומר מגה מאט כמו במקרה שכאן, הם הפחות אהובים עלי. 
אבל להבדיל משפתוני מאט אחרים שניסיתי ה- 714 של UD נמרח בקלות על השפתיים (וכמובן שגוון כזה דורש הנחת תוחם קודם כל), לא מייבש אותן ומתקבע עליהן במהירות.
למי מכן שאוהבת גימור מאט אני בהחלט חושבת שכדאי לנסות את שפתוני ה- Mega matte מסדרת ה- Vice. 





Full frontal reloaded

Full frontal reloaded



Full frontal reloaded



Full frontal reloaded

כשראיתי את המארז הזה באתר האינטרנט האמריקאי של UD אני מודה שחשבתי לעצמי שאם הוא יגיע לספרד אני אקנה אותו. כשנתקלתי בו סוף סוף בקורטה אינגלז, עשיתי סווטצ'ים וראיתי את המחיר- לא חשבתי פעמיים.
המארז עלה 53 יורו, ואם מחיר שפתון אחד הוא 18.5 יורו ומחירו של עיפרון השפתיים הוא 18.90 יורו, כך שסך השווי האמיתי של המארז הוא 111.4 יורו, נראה ברור למה לא היססתי לגבי הרכישה הזאת.
הקופסה עצמה יפהפייה, מושקעת וממותגת, ואין לי שום כוונה להעביר את השפתונים, שגם האריזה שלהם נהדרת בעיני, למגירת השפתונים בשידת האיפור שלי. מגיע להם להישאר בתוך הקופסה על שידת האיפור.

Full frontal reloaded



ומה במארז?


1993
Comfort matte

1993



1993


הנה לפניכן גימור שפתון מנצח, כזה שמאפשר להנות מכל העולמות. מצד אחד גימור מאט (אך לא מת) ואטום ומצד שני מרקם קרמי ונעים על השפתיים, כזה שמצליח גם להיות לא דביק או מעיק.
ואמנם שפתונים בגוונים חומים ככלל לא חביבים עלי, אבל החום הזה? וואו! חום ברונזר חי, שיחמיא מאוד לאיפור עיניים טבעי בגווני אדמה עם נגיעות של שימר. שפתון מקסים!





Snitch
Sheer

Snitch



Snitch


גווני שפתונים מהסוג הזה, של כתום-ורוד ניאוני, תמיד מזכירים לי את הקליפים ב- MTV בשנות ה- 80. שיער מוגזם, ביגוד מוגזם ואיפור מוגזם. תוסיפו לזה גם גימור מסוג Sheer, שהוא יחסית שקפקף, וקיבלתם שפתון שהוא בעצם די גלוס. 
לכן אצלי שפתון מסוג זה יבוא תמיד בשילוב עם שפתון אחר, כהה ואטום יותר מתחתיו, כך שהוא יעצים ויחמיא לו בצורה מתונה.





Big bang
Metallized

Big bang




Big bang


זה שפתון שבחיים לא הייתי קונה מיוזמתי. 
שאני אשים שפתון ורוד מטאלי ועמוס בשימר? אז זהו, שכן! 
השפתון הזה פשוט מתקבל יפהפה על השפתיים, מחמיא ביותר ואם חשבתי שאשמור אותו רק לאירועים מיוחדים בשעות הערב המאוחרות, אז בגלל שגיליתי שהוא כל כך לביש הוא משמש אותי גם ביום יום.
בנוסף, מפני שהוא מבריק ועמוס בשימר, הוא מחייה כל שפתון מאט שאני מניחה מתחתיו ובכך מאפשר לי להרחיב ולגוון את אוסף השפתונים הקיים שלי. מומלץ מאוד!




Gash
Cream

Gash



Gash


Gash הוא מסוג השפתונים שדורשים הרבה עבודה. הרבה. ולמה הכוונה? 
יש שפתונים שדורשים אפס מאמץ - אלה שניתן להניח מבלי להסתכל אפילו במראה. ויש שפתונים שדורשים מינימום מאמץ, קרי מחייבים הנחה תוך הסתכלות במראה אבל מתיישבים היטב על השפתיים לאחר פחות מדקה של עבודה. 
ואז יש שפתונים כמו Gash. שמחייבים הנחת תוחם. ואז הנחה הדרגתית וזהירה שלהם. ואז תיקונים. ואז עוד קצת תיקונים. ויישורים, וסידורים. ובסוף מתקבלת תוצאה מהממת אבל אז את מחייכת ורואה שבשל הגימור המאוד קרמי שלהם גם כל השיניים הקדמיות שלך זכו לטעימה מהשפתון.. אז כן, הרבה עבודה.
יש לו גוון דובדבן הורס והוא נעים מאוד על השפתיים, אבל בשל העבודה שהוא דורש (ובכנות? אחרי ההשקעה בהנחת בסיס מושלם, טשטוש צלליות עד המקסימום, שרטוט האייליינר וביצוע הצללות והארות, למי יש כוח גם לעבודה על השפתיים?) הוא נשמר אצלי לאירועים מיוחדים בלבד.





Seismic
Sheer shimmer

Seismic



Seismic


הגוון של השפתון, סגול עמוק, נראה לי מאיים במבט ראשון, אבל גם כאן הגימור שלו Sheer shimmer משחק תפקיד מכריע. כי בסופו של דבר על השפתיים מתקבל גוון סגול עדין ומחמיא עם טיפ טיפה נצנוץ, ולהבדיל מ- Snitch שהגוון שלו בגימור Sheer הופך אותו לשקוף מדי, את Seismic ניתן "ללבוש" לבד, בלי שום תוספות, כאשר מתחשק מראה קליל ויפה. זוכרות את השפתונים שניתן להניח מבלי להסתכל אפילו במראה? אז זה בדיוק Seismic.



סווטצ'ים:
מלמעלה למטה, לפי סדר הופעת השפתונים בפוסט

סווטצ'ים





Ultimate ozone

Multipurpose Primer Pencil
Ultimate ozone


אני מודה ומתוודה שעד לרכישת המארז הזה כלל לא ידעתי של- UD יש עיפרון פריימר לשפתיים. היחיד שהכרתי וניסיתי עד היום היה ה- Prep+prime של MAC. 
ההמלצה היא להשתמש בו בתחילה כתוחם כדי למנוע "דימום" של השפתון ואז למלא איתו את כל השפתיים כדי שישמש כ"דבק" שיחזיק ויאריך את עמידות השפתון שמניחים מעליו לעד 8 שעות ברציפות.
בנוסף הוא משמש כ"קיסם אוזניים", משמע מנקה ומחדד קצוות, ממלא קמטוטים ואפילו מנקה כתמי מסקרה לאחר הנחתה.
אני אוהבת מוצרים באיפור שהם "קוסמים", וה- Ultimate ozone הוא בדיוק כזה. 
התחושה שלו על השפתיים היא כאילו הוא בכלל לא שם, כבר פלוס ענק למוצר שהוא פריימר, ומצאתי שכשאני מניחה אותו כל השפתונים שלי, לא רק אלה של UD, יושבים טוב יותר ונראים טוב יותר. 
בשנה האחרונה הפכתי לחובבת שפתונים נוזליים מושבעת, שהרעה החולה של כולם, ללא יוצא מן הכלל, היא שהם מדגישים כל קמטוט וכל יובש שקיים בשפתיים ברמה המיקרוסקופית. 
אבל גם הם לא יכולים לעמוד נגד ה- Ultimate ozone, שפשוט מאלץ אותם "לשבת בשקט" על השפתיים ולהראות מושלמים. רק בשביל לגלות אותו היה לי שווה לרכוש את המארז הזה, בחיי. 
חמשת שפתוני ה- Vice הם הדובדבן שבקצפת!


Ultimate ozone




ואחרי ההתנסות החיובית הזאת עם ליין שפתוני ה- Vice אתן רק יכולות לנחש כמה שמחתי לשמוע ש- UD משיקים עכשיו את ה- Vice liquid lipsticks, אני מחכה כבר לנסות גם אותם!

בינתיים אתן מוזמנות לצפות בסרטון שכולו סווטצ'ים של 100 שפתוני ה- Vice:

Comments