Becca X Jaclyn Hill Champagne Pop collection face palette

באפריל של שנה שעברה ביליתי שבוע מהנה ביותר בניו יורק. ונכון שהמטרה הרשמית של הנסיעה הייתה יריד האיפור, ה- IMATS, אבל בואו ונודה באמת: שפע של חנויות ספורה עמוסות בכל טוב ברחבי מנהטן היו המטרה האמיתית.
והדבר הראשון שלקחתי מהמדף כשנכנסתי לספורה הראשונה שנקלעה בדרכי היה ההיילייטר, פרי שיתוף הפעולה של חברת הקוסמטיקה האוסטרלית Becca עם היו טיוברית Jaclyn Hill, שנקרא Champagne Pop.
היות ו- Becca קיבעו את עצמם בשוק האיפור כמלכים הבלתי מעורערים של ההיילייטרים, ו- Jaclyn Hill, אם נשים בצד את כל השערוריות והאש שהבחורה הזאת מייצרת, היא מאפרת מוכשרת ביותר לטעמי, הרגשתי בהחלט כמנצחת בשל העובדה שסוף שסוף שמתי את ידיי על ההיילייטר שלהם.

עד שכחודש לאחר מכן התחילו לצוץ באינסטגרם התמונות של שיתוף הפעולה הבא בין השניים, שכלל פלטת פנים מהממת של 2 היילייטרים ו- 3 סמקים, כאשר אחד מההיילייטרים הוא... Champagne Pop! הרי ברור שאם הייתי יודעת באפריל שעתידה לצאת פלטה כזאת הייתי מתאפקת מלרכוש בניו יורק את ההיילייטר לבדו, ורוכשת במקום את הפלטה מאתר האינטרנט של ספורה ארה"ב.
אבל אין טעם לבכות על חלב שנשפך, התאפקתי, הסתפקתי בהיילייטר היפהפה שכבר רכשתי ובמקביל המשכתי לעקוב אחרי ההשקה של הקולקציה (שאזלה כמובן מיידית מהמלאי), הסקירות השונות שלה באינטרנט וכמובן, היות ומדובר ב- Jaclyn Hill, לעקוב גם אחרי השערורייה שנוצרה סביב האיכות הירודה של פלטת הצלליות שהושקה גם היא במסגרת הקולקציה.

ובכל זאת, אתן זוכרות שמדובר בי, חובבת האיפור עד אינסוף, ולקראת סוף שנה שעברה התברר לי באיחור שספורה החליטו לעשות באירופה השקה מחודשת של פלטת הפנים. לחנויות ספורה בספרד הגיעו כמויות מוגבלות ביותר שאזלו כמעט מיד, והנה שוב פספסתי הזדמנות לרכוש אותה.
וב-31.12.2016 הגעתי לניס שבצרפת וידעתי שיש סניף של ספורה במרכז העיר, התארגנתי במלון ויצאתי לכיוונו סקרנית לראות ולהשוות מה יש בספורה צרפת שאין בספורה ספרד. 
הגעתי לסניף בשעה 19:05, רק כדי לגלות שהוא נסגר חמש דקות לפני, בשעה 19:00. ורק כדי לגלות, למרבה האימה, שליד הכניסה שלו יש סטנד ענק עמוס, ע-מ-ו-ס בפלטות הפנים של Becca ו- Jaclyn Hill!!! אני לא מתביישת לספר שהתחננתי לשומר שעדיין עמד בכניסה שרק יאפשר לי להיכנס, לרכוש פלטה אחת וללכת. הוא סירב.
למחרת היה יום ראשון, ובעוד שבניס בימי ראשון החנויות אמורות להיות פתוחות, זה היה יום ראשון 1.1.17, מה שאומר שבכל אירופה הכל סגור. הכל. וזהו. 
ביום שני בבוקר כבר טסתי בחזרה לברצלונה ושוב אבדה לה ההזדמנות לרכוש את הפלטה הזאת.

אז איך בכל זאת אתן עומדות לקרוא עכשיו סקירה על הפלטה הזאת?

בתחילת החודש הגעתי ללוקסמבורג סיטי, עיר הבירה של לוקסמבורג, ומה רב היה האושר לגלות שיש בעיר 2 סניפי ספורה!


ספורה לוקסמבורג


הגעתי לעיר ביום שבת אחר הצהריים וכל החנויות כבר היו סגורות (אני חייבת לציין כאן שזה יתרון אדיר של ברצלונה ומדריד על פני ערים אחרות באירופה- בעוד שבערים רבות ביבשת החנויות נסגרות בדרך כלל בסביבות 18:00, בברצלונה ומדריד הן נשארות פתוחות עד 21:30, ובמדריד הן גם פתוחות בימי ראשון), ביום ראשון הכל סגור כמובן, אבל בשני בבוקר נכנסתי לסניף ספורה במרכז העיר כדי לראות מה יש להם להציע ושם, בשקט ובשלווה, נחו להן על 2 מדפים שפע של פלטות!!!

מי שלא ראה את השמחה שלי באותו הרגע לא ראה שמחה מימיו. נשבעת.

Becca X Jaclyn Hill Champagne Pop collection face palette


מתברר אגב שספורה לוקסמבורג שייכת לספורה צרפת (כמו גם ספורה מונקו), ולכן היה להם מלאי מהפלטה. משום מה ספורה צרפת קיבלו כמויות גדולות ממנה וספורה ספרד לא. נפלאות דרכי ספורה באירופה...

לענייננו, כמובן שקניתי אותה סוף סוף, והנה הסקירה שלה לפניכן.


Becca X Jaclyn Hill Champagne Pop collection face palette



Becca X Jaclyn Hill Champagne Pop collection face palette


קודם כל הבחנתי בדבר מוזר שעדיין לא מצאתי לו הסבר. הפלטה המקורית ששוחררה בארה"ב באמצע שנה שעברה כללה את המוצרים הבאים:


  • Shimmering Skin Perfector Pressed in Champagne Pop and Prosecco Pop
  • Mineral Blush in Amaretto and Pamplemousse
  • Luminous Blush in Rosé Spritz.


  • לעומת זאת הפלטה המחודשת ששוחררה כנראה רק לספורה באירופה כוללת:
    • במקום ההיילייטר Prosecco Pop, היילייטר בשם Gold Pop
    • במקום הסומק Amaretto, סומק בשם Almond 
    • במקום הסומק Rosé Spritz, סומק שנקרא רק- Rose.
    היות וכאמור אין לי את הפלטה המקורית, אני לא יכולה להשוות ולראות אם מדובר רק בשינויי שמות או גם בשינויי גוונים הלכה למעשה, אבל השאלה המתבקשת בכל מקרה היא- למה כל השינויים האלה? אני מאמינה של- Becca הפתרונים. 
    השמועות האחרונות מספרות שהמותג והיו טיוברית נפרדו ולא בצורה חיובית, ש- Becca משיקים את ההיילייטר Prosecco Pop בנפרד ושל- Jaclyn Hill לא היה מושג על כך (ובהתחשב בעובדה שהיא יצרה אותו זה בהחלט בעייתי), ואני מאמינה שלכל זה הייתה השפעה על הפלטה המחודשת.
    בכל מקרה אותי אישית זה אכזב כי הביקורות על Prosecco Pop היה מצוינות והעובדה שהוא ככל הנראה הוחלף בפלטה בהיילייטר אחר הפתיעה אותי לרעה, אבל אחרי דרך החתחתים שעברתי כדי להשיג את הפלטה אני מתנחמת בכך שעדיין מדובר בפלטה יפהפייה ושימושית ביותר.

    העיצוב החיצוני שלה משגע לטעמי. שילוב של זהב ולבן, הדפס חביב בצידה הקידמי והפלטה כולה משדרת יוקרה וניכר שהושקעה שם מחשבה. כשפותחים אותה מתגלה מראה גדולה ושימושית, והפלטה אינה נפתחת עד הסוף כך שגם נוח להשתמש במראה ולהתאפר בעזרתה.


    Becca X Jaclyn Hill Champagne Pop collection face palette



    Becca X Jaclyn Hill Champagne Pop collection face palette



    Becca X Jaclyn Hill Champagne Pop collection face palette

    בתוך הפלטה נמצאים 2 ההיילייטרים:
    Champagne Pop, כאמור ההיילייטר המקורי שהחל את שיתוף הפעולה בין המותג ליו טיוברית ב- 2015. סקרתי אותו בשנה שעברה בהרחבה, ליחצו כאן כדי לקרוא עליו. רק אחזור ואומר שמדובר בגוון היילייטר שמפניה ורדרד מהמם שאינו מיועד לאלה המחפשות ברק עדין וטבעי. לא, לא, לא. זהו היילייטר במלוא מובן המילה, כזה שכולם ידעו שהנחתן אותו.

    גם ההיילייטר השני בפלטה אינו עדין. Gold Pop כשמו כן הוא, היילייטר זהוב לחלוטין. מסוג הגוון שיאיר אתכן למרחוק ולטעמי לשילגיות שביניכן פחות יתאים, אבל אם ניחנתן בגוון עור בינוני ומעלה תגלו שאתן מקבלות איתו הברקה מדהימה ביופיה.



    סווטצ'ים:


    למעלה: Champagne Pop, למטה: Gold Pop


    וההיילייטרים של Becca, בשל היותם כל כך רכים ו"נימוחים", נוטים להיסדק ולהישבר בקלות יתרה. 
    למרות שארזתי את הפלטה היטב ואחסנתי אותה במזוודת היד שלי, כשחזרתי לברצלונה ופתחתי אותה עדיין גיליתי למרבה החרדה שנוצר סדק בהיילייטר Gold Pop. 
    כך שהפלטה הזאת לא נועדה לנסיעות והיא תישאר באופן קבוע במגירת האיפור שלי בתקווה שהסדק לא יחליט להתרחב..





    Becca X Jaclyn Hill Champagne Pop collection face palette


    החלק השני של הפלטה מורכב מ- 3 סמקים, והדבר הראשון שיש לי לומר על הסמקים של Becca הוא- פיגמנט. המותג מתמחה בהנפקת סמקים פיגמנטים ברמה שלא נתקלתי בה, מה שאומר שמספיק רפרוף עליהם עם המברשת וטפיחתה כדי להיפטר מהעודפים, וקיבלתן הסמקה נהדרת. 
    יותר מזה כבר יגרום לכן להראות כמו ליצן, בדיוק המראה שאתן לא רוצות לקבל עם הסומק שלכן.


    Rose שייך לליין ה- Luminous blushes של המותג, ליין שנוצר בעצם בהשראת ההיילייטרים, ה- Shimmering Skin Perfectors, כך שאתן כבר יודעות למה לצפות. סומק עז ומאיר שניתן להניח אותו לבדו או מעל לסומק מאט ובכך לקבל גוון עוצמתי עוד יותר. 
    הגוון שלו מזכיר קצת את של הסומק Orgasam של NARS, אבל Rose ללא ספק יפה יותר ממנו.

    Almond ששייך לליין ה- Mineral blushes הוא גוון חום חם שיכול גם לשמש על גווני עור בהירים כברונזר מחמיא, וכסומק הוא מתקבל על העור שלי כעדין מאוד.

    הסומק Pamplemousse ששייך גם הוא לליין ה- Mineral blushes הוא ורוד חי יפהפה, ואגב משמעות המילה הצרפתית Pamplemousse היא אשכולית, בהחלט שם הולם לגוון הזה.



    סווטצ'ים:


    למעלה: Rose, באמצע: Almond, למטה: Pamplemousse




    והמסקנה שלי מכל הסיפור הארוך שסיפרתי לכן בהתחלה? יש מספיק תחומים בחייה של כל אישה בוגרת שדורשים ממנה להפגין איפוק ושליטה עצמית.
    לכן אם כבר באמת רוצים מוצר קוסמטי כלשהו, ברמה שאני רציתי את הפלטה הזאת מהרגע שהחלו השמועות לגביה, צריך פשוט ללכת על זה. ואת האיפוק? לשמור לדברים האחרים..


    Comments