Fenty beauty by Rihanna

כשספורה מחליטים לשתף פעולה עם דמות מפורסמת וליצור לה ליין איפור רחב שיימכר כמובן רק בחנויות ובאתר האינטרנט שלהם ושל המותג, אתן יכולות להיות בטוחות שתהיה לו הצלחה גורפת.
ככה היה עם האיפור של Kat Von D ו- Marc Jacobs, וזה גם מה שקורה עם ליין האיפור של ריהאנה, Fenty Beauty שהושק בקול תרועה רמה בו זמנית בכל סניפי ספורה בעולם ב- 8/9/2017.
קודם כל השם. Fenty מתברר הוא שם המשפחה של הזמרת, מי ידע על כך? לאחר מכן המיתוג, כל המוצרים מגיעים באריזות שמתמגנטות זו לזו בגוונים ורודים רכים או לבנים הולוגרפיים, ובסופו של דבר ההשקה האקסטרווגנזית שהייתה בניו יורק עבור המוני מובילי דעת קהל. 

כשראיתי את התמונות הראשוניות של המוצרים נרשמה אצלי אכזבה מסוימת. כי מלבד המייק אפ שהושק ב- 40 גוונים שונים, עובדה מרשימה בהחלט, כל שאר המוצרים נראו לי שגרתיים למדי. כשהתחילו לעלות סקירות ברשת על המוצרים ההתלהבות שלי בכלל פחתה כי הן היו ברובן פושרות למדי.
אבל יש לי בלוג איפור, אני גרה ליד סניף ספורה הגדול באירופה ואני אוהבת דברים חדשים. אז בהזדמנות הראשונה שהייתה לי נכנסתי לראות במו עיני על מה מדובר, ואין ספק שספורה יודעים לבנות סטנדים אטרקטיביים ביותר:



Fenty beauty in Sephora



Fenty beauty in Sephora



Fenty beauty in Sephora



ואכזבה או לא, אם כבר הגעתי לחנות אז ברור הרי שלא אצא ממנה בידיים ריקות, והנה הרכישות הראשוניות שלי מהמותג:

מה קניתי?...



Fenty beauty





Invisimatte Blotting Powder



Invisimatte Blotting Powder



יש לי שפע של ספריים מקבעים וזה מוצר שאני אוהבת מאוד, אבל חסרה לי באוסף פודרה ייעודית לנטרול ברק, כך שה- Invisimatte התאימה לי בדיוק. היא אמנם לבנה ובמגע ראשוני הטקסטורה שלה קשה למדי, אבל ברגע שמניחים אותה על העור היא כאילו "נמסה" לתוכו ומנטרלת באופן מיידי את הברק מבלי להשאיר מראה מקומח.
אהבתי מאוד את העיצוב שלה ואת המראה הנוחה והשימושית שהיא מכילה, וזה מבחינתי מוצר מוצלח ומומלץ מהליין.

Invisimatte Blotting Powder



Invisimatte Blotting Powder





Portable Touchup Brush 130


Portable Touchup Brush 130



המברשת שלפניכן היא לחלוטין גימיק וככזאת ברור שהייתי חייבת לרכוש גם אותה. היא בעצם תואמת לפודרה ומתמגנטת אליה באופן מושלם, אבל אין בה שום דבר מיוחד והיא בסך הכל מברשת סטנדרטית להנחת פודרה. אני לפחות מתנחמת בעובדה שהיותה קומפקטית ובעלת ראש נשלף הופכת אותה לשותפה מצוינת לנסיעות.

Portable Touchup Brush 130



Portable Touchup Brush 130



צמד החמד:

Invisimatte Blotting Powder & 
Portable Touchup Brush 130






Match Stix Shimmer SkinstickUnicorn

Match Stix Shimmer Skinstick



יש בליין של Fenty קבוצה שלמה של מוצרים שמגיעים בפורמט הסטיק הזה והם מולטי טאסקרים, משמע יכולים לשמש כהיילייטרים, סמקים, ברונזרים, צלליות ושפתונים.
מכולם לכד את עיני השימר הזה שנקרא Unicorn, גוון סגול לילך מטאלי שלא היה לי באוסף, ושבמבט ראשון נראה מאיים למדי אבל בהנחה על העור מתקבלת הארה עדינה ומיוחדת מאוד שניתן לשלב אותה גם עם היילייטר פודרתי כדי לקבל הארה עוצמתית יותר. 
מבחינתי אגב אריזת הסטיק ממש לא מהווה בונוס, היא מסורבלת מאוד ותופסת מקום רב בשידת האיפור שלי, כך שאני לא רואה את עצמי רוכשת Sticks נוספים מהליין.

Match Stix Shimmer Skinstick



סווטצ':

Match Stix Shimmer Skinstick





Gloss Bomb Universal Lip Luminizer

Gloss Bomb Universal Lip Luminizer



על הגלוס הזה, מוצר השפתיים הרשמי היחיד שיצא במועד השקת הליין, לא הפסיקו לדבר. מדובר בגלוס שנוצר במטרה להתאים לכל אחת, ועם כל ההערכה שלי לעובדה הזאת- בשורה התחתונה מדובר בגלוס. יפה מאוד אמנם, אבל עדיין גלוס.
הוא רטוב ודביק מאוד, העמידות שלו שואפת לאפס ועם זאת יש לו ניחוח מתקתק והמון שימר עדין, 2 מאפיינים שאני מאוד אוהבת, כך שעבורי מדובר במוצר מוצלח ושימושי עד מאוד שנמצא אצלי באופן קבוע בתיק האיפור. 

Gloss Bomb Universal Lip Luminizer



סווטצ':

Gloss Bomb Universal Lip Luminizer





Full-Bodied Foundation Brush 110

Full-Bodied Foundation Brush 110



המברשת הזאת נוצרה במטרה להתאים להנחת המייק אפ של המותג, Pro Filt'r Soft Matte Longwear Foundation. היות ואין לי כרגע צורך במייק אפ חדש (רק כדי להבהיר, אני כרגע "מלהטטת" בין 5 מייק אפים שונים) החלטתי בינתיים לדלג עליו ולהסתפק ברכישת המברשת בלבד.
יש לה צורה עגלגלה מצד אחד אבל יחסית שטוחה מצד שני, דבר שהופך אותה לנוחה בהגעה לאזורים היותר בעייתיים בהנחת מייק אפ, כמו צידי האף.
אני מחבבת אותה והיא אכן נוחה לשימוש, אבל לא התאהבתי בה, אולי בגלל שכבר כל כך התרגלתי להניח מייק אפ עם הביוטי בלנדר שכל שימוש במברשת נראה לי מסורבל יותר.
לזכותה ייאמר שהיא אחת המברשות היפות ביותר שיש לי באוסף ואתן כבר מכירות אותי- היה לי שווה לרכוש אותה ולו רק בשל העובדה הזאת.

Full-Bodied Foundation Brush 110





Galaxy collection

ובכן, המותג הושק כאמור לפני כחודש וחצי וכבר יצאה לה קולקציה במהדורה מוגבלת לחגים. מדובר בקולקציה נוצצת, מלאת שימר וגליטר, כשמוצר הדגל שלה הוא פלטת צלליות מיוחדת.
הייתי בטוחה שארכוש את הפלטה הזאת עד שראיתי את הסרטון של טאטי עליה והחלטתי שלא (אתן מוזמנות לצפות בסרטון בהמשך ולהבין למה), ובמקומה רכשתי את 2 המוצרים הבאים:

Galaxy collection






Eclipse 2-In-1 Glitter Release EyelinerLater, Crater

Eclipse 2-In-1 Glitter Release Eyeliner


חובבת גימיקים אנוכי, זוכרות? ובכן מדובר באייליינר שעל פניו נראה שגרתי למטה, אבל הנחה שלו על העפעף ומעבר עליו עם האצבע או מברשת טשטוש מתאימה לאחר שהתייבש תחשוף מינון עדין של גליטרים. אהבתי מאוד את הקונספט, הביצוע לצערי בגרסה הניודית שלפניכן קצת פחות מרשים- אכן נחשפים להם גליטרים אבל אין במראה שמתקבל שום דבר מיוחד.
ראוי לציין שהושקו 2 גוונים נוספים ועזים בהרבה (ירוק וכחול) ויכול להיות שאיתם כן מתקבל אותו אפקט וואו שציפיתי לו.


Eclipse 2-In-1 Glitter Release Eyeliner



סווטצ' לפני טשטוש:

Eclipse 2-In-1 Glitter Release Eyeliner



סווטצ' לאחר טשטוש:

Eclipse 2-In-1 Glitter Release Eyeliner





Starlit Hyper-Glitz LipstickSupermoon

Starlit Hyper-Glitz Lipstick



במסגרת הקולקציה הושקו מספר מוצרי שפתיים, אחד מהם הוא השפתון הזה שמגיע ב- 4 גוונים. מתוכם בחרתי את Supermoon, גוון אפרסקי מנצנץ ויפה מאוד. אבל לפני הגוון הדבר שהרשים אותי ביותר היה האריזה המיוחדת של המוצר, הגוונים שלה והמראה הדק והייחודי.
השפתון עצמו נוח ביותר על השפתיים, לא מעיק ומתקבל עדין מאוד, עם זאת למרבה הצער הוא אינו עמיד בכלל ומספיקה כוס מים כדי לפרק ולהעלים אותו.

Starlit Hyper-Glitz Lipstick



סווטצ':

Starlit Hyper-Glitz Lipstick









אני חושבת שלמרות האכזבה הראשונית שלי מהליין (אתן יודעות מה אומרים: "כגודל הציפיות...") אני לא יכולה להתעלם מהעובדה שכל מותג חדש שמצטרף לשוק, ובטח ובטח אם הוא נכנס לחנויות ספורה בספרד ונגיש עבורי, משפר את היצע האיפור וגורם למתחרים להתאמץ יותר- דבר שלכולנו, הלקוחות המשלמות, מהווה תמיד שמחה גדולה.
אני בהחלט סקרנית לראות מה תהיינה ההתפתחויות הבאות, ציפור קטנה לחשה לי שבשנה הבאה גם Anastasia Beverly Hills תגיע סוף סוף לספרד ואין לי ספק שצפויות עוד הפתעות רבות ומעניינות, ואני אהיה כאן כדי לעדכן אתכן בהן!

Comments