!Happy birthday to me

הנה שוב הגיע לו ה- 11.10, וזה הזמן לעוד יום הולדת. 
הפוסט הזה מתפרסם בזמן שאני חוגגת את יום ההולדת שלי בסן סבסטיאן, עיר יפהפיה בחבל הבאסקים בצפון מזרח ספרד, ובאמת הגיע הזמן שאטייל קצת בתוך ספרד כי אני מודה שלמרות שאני גרה בברצלונה כבר כמעט 4 שנים תמיד את החופשות שלי ביליתי מחוץ לספרד, ושכחתי שאני חיה במדינה ענקית ומופלאה שיש לה פנינות תיירות אינסופיות להציע. 

ולמרות שזה יום ההולדת ה- 39 במספר, משמע שנה הבאה 40 (!!!) אני מרגישה שלמה מתמיד עם הגיל שלי. אני שלמה עם העובדה שברצלונה הנהדרת תמשיך להיות הבית שלי בשנים הבאות ובתקווה שלתמיד, אני שלמה עם העובדה שאחרי שנים "על הגדר" כנראה שלא יהיו לי ילדים כי אני פשוט לא רוצה, אני שלמה עם מי שאני ועם מה שיש לי להציע לעולם, והכי חשוב? אני אוהבת את החיים שלי.
בשבוע הבא אני מתחילה עבודה חדשה ומרתקת שתציב לי אתגרים שלא עמדתי בפניהם עד היום, וכל מה שנותר לי לאחל לעצמי (וסליחה מראש על הפולניות) זה רק בריאות, שתאפשר לי להמשיך ולנוע תמיד קדימה.

וכהרגלי מזה שנים אני רוצה לחגוג את יום ההולדת שלי איתכן, קוראות יקרות, גם אם אנחנו נמצאות במרחק יבשות, ולהעניק לאחת מכן מתנה מפנקת ביותר:


חבילת הפרס!





מה עושים כדי להשתתף ב-Giveaway?


יש להיכנס לתוסף המופיע בהמשך הפוסט ולבצע דרכו 3 פעולות חובה -
  1. השארת תגובה לפוסט זה
  2. סימון "אהבתי" (Like) לדף הפייסבוק של הבלוג
  3. מעקב אחרי Mor(e) Beauty באינסטגרם, ראו הסבר בתוך התוסף כיצד לעקוב.
להגדלת סיכויי הזכייה ישנן 3 פעולות נוספות שאינן חובה, אך ביצוע כל אחת מהן יקנה לכן נקודות בונוס:
  1. הצטרפות בבלוג כעוקבת גלויה, ראו הסבר בתוך התוסף כיצד לעקוב
  2. מעקב אחרי Mor(e) Beauty בסנאפצ'אט, ראו הסבר בתוך התוסף כיצד לעקוב.
  3. שיתוף ציבורי של ה- Giveaway בדף הפייסבוק/האינסטגרם שלכן.
לאחר שתיכנסו לתוסף שכאן באמצעות הקלדת כתובת המייל/הפייסבוק שלכן תקבלו את 6 הפעולות וההסברים כיצד לבצען, ובצד ימין למעלה תראו כמה נקודות כבר צברתן - בהתחלה יופיע שם 0/9, וכל פעולה שתבצעו תעלה את מספר הנקודות לזכותכן בהתאם:



a Rafflecopter giveaway

שימו לב:

  • ההשתתפות ב- Giveaway הינה לבני/ות 18 ומעלה בלבד, מתחת לגיל זה נדרש אישור הורים.
  • רק הרשמה דרך התוסף וביצוע 3 פעולות החובה תאפשר את ההשתתפות ב- Giveaway.
  • ניתן להצטרף החל מהיום (רביעי 11.10.17) ועד יום חמישי ה- 19.10.17 כולל.
  • שם הזוכה יפורסם בפוסט זה ובדף הפייסבוק של הבלוג, ואז אפנה אליה לכתובת המייל שציינה בהרשמה לתוסף. במידה והיא לא תענה תוך 3 ימים, תיבחר זוכה אחרת.
  • החבילה תישלח לזוכה מספרד ולכן, כמו בכל משלוח ובעיקר בינלאומי, עלולים להיות עיכובים/תקלות שאינם בשליטתי.
  • אם מכל סיבה שהיא תיווצר עלות תשלום על החבילה (למשל עקב דרישת שחרור של המכס ו/או הדואר) היא תחול במלואה על הזוכה בלבד.

בכל שאלה או בעיה בתהליך ההרשמה אתן מוזמנות לפנות אלי למייל: mor.beauty2012@gmail.com



בהצלחה!

Comments

  1. בוצעו כל השלבים אשמח לזכות

    ReplyDelete
  2. ואוווו הגרלה מטורפת !
    המון מזל טוב יקירה.. נהנית לקרוא באדיקות..!
    מתאים לי מאוד כמתנת לידה ��

    ReplyDelete
  3. מזל טוב!! אשמח להשתתף!

    ReplyDelete
  4. מזל טוב! לעוד המון שנים של יצירה והנאה :)
    אשמח להשתתף בהגרלה.

    ReplyDelete
  5. אריג' מחאמידOctober 11, 2017 at 10:39 AM

    יום הולדת יפיופה
    חלומי לזכות באחת מההגרלות שלך ��

    ReplyDelete
  6. מזל טוב !! שנים טובות של בריאות עשייה טובה ואושר
    אשמח להשתתף בהגרלה 😍

    ReplyDelete
  7. הגרלה מהממת כמו תמיד😍 וכיף לשמוע שאת שלמה עם המקום שלך.. הלוואי על כולם ככה.. וכמובן יומולדת שמח😊

    ReplyDelete
  8. המון מזל טוב ויום הולדת שמח! בתוק קוראת קבועה אני שמחה לשמוע שאת שמחה עם המקום שלך (כי ביננו, זה לא כ"כ פשוט) שתמשיכי לפרוח ולצמוח ולעשות מה שנכון וטוב לך :)
    כרגיל, הגרלה מושלמת. מי שתזכה הרוויחה!

    ReplyDelete
  9. מהמממתתתתת מזל טוב
    עוד הרבה שנים מאושרות ושמחות מלאות במזל ברכה שפע והצלחה בכל מעשי ידייך💗❣💗❣
    משתתפתתת בארורררררר 😉

    ReplyDelete
  10. Oshoshi127@gmail.com זה המייל המרכזי
    עוקבת בפייס ובאינסטה osheroshi

    ReplyDelete
  11. מזל טוב! עוקבת אחריך כבר שנים בפייס ובאינסטגרם (כ- marina_pi )
    המייל זה - marina.piterburg@gmail.com.

    ReplyDelete
  12. המון המון מזל טוב. שתמשיכי להנות מהחיים ולשתף אותנו��

    ReplyDelete
  13. מהמם! המון מזל טוב אושר ובריאות ��❤️��

    ReplyDelete
  14. ביצעתי את כל השלבים
    מקווה מאוד לזכות

    ReplyDelete
  15. מזל טוב עד 120 ועשיתי את כל השלבים

    ReplyDelete
  16. מזל טוב מהממת❤️
    נהנת לקרוא ולראות אותך פורחת��

    ReplyDelete
  17. מזל טוב יקרה.
    מאחלת לך שכל מה שאת מאחלת לעצמך יתגשם ועוד הרבה יותר מזה.
    המון הצלחה בתפקיד החדש.
    ממש נהנת לקרוא אותך כבר תקופה ארוכה מאוד.
    תודה על עוד הגרלה שווה במיוחד.
    הילה

    ReplyDelete
  18. מזל טוב עד 120!! כל השלבים בוצעו:)

    ReplyDelete
  19. יש לך תמיד הגרלות שוות! כיף לעקוב אחרייך ��
    יומולדת שמח!!!!

    ReplyDelete
  20. הגרלה מדהימה יומהולדת שמח

    ReplyDelete
  21. המון המון מזל טוב
    בוצעו כל השלבים

    ReplyDelete
  22. יום הולדת שמח!!!
    המון מזל טוב בריאות אושר הצלחה הגשמה עצמית ועשייה!שתמיד תעשי מה שטוב לך..
    אין על ברצלונה יש לי פינה חמה בלב בשבילה!
    הגרלה מהממת ביותר! אין עלייך ועל הפוסטים שלך! אשמח להשתתף ��������❤ מקווה שתהני כמה שיותר ❤
    batibat :insta@
    פייס: bat el ziplis

    ReplyDelete
  23. עשיתי הכל אשמח לזכות
    אפרת דנק
    Efratdank2001@gmail.com

    ReplyDelete
  24. וואו.. פוסט מרגש עם המון החלטות לא פשוטות לגבייך, חייבת לציין, יישר כוח ובהצלחה בכל! עוקבת אחרייך בכל המדיות בהנאה רבה, מאוד נהנית לראות יחד איתך את ברצלונה המדהימה ובכלל. אשמח להשתתף בהגרלה ❤

    ReplyDelete
  25. איזה כיף להתרגש ולחוות איתך חו"ל בבלוג המהמם,מאחלת לך המון מזל טוב,התחלות חדשות מוצלחות ושנה טובה ומדהימה !!!! כמובן שמשתתפת בהגרלה ובוצעו כל השלבים כולל רשות מלבד סנאפצ'אט שעדיין לא פתחתי.חג שמיייח פה מתל אביב ��

    ReplyDelete
  26. המון מזל טוב!! איזה כיף לחגוג יום הולדת אחרון לעשור. מאחלת לך שנה נהדרת ומוצלחת. הכל בוצע כולל הבונוס פרט לסנאפצ'ט. Sophie Menashe, shanim284@gmail.com

    ReplyDelete
  27. משתתפת בהגרלה���� מקווה לזכות

    ReplyDelete
  28. המון המון מזל טוב!! וכמובן שמאוד אשמח לזכות
    עוקבת באינסטגרם anat9 ובפייסבוק
    anangel9@walla.com
    שיתפתי בפייסבוק :)

    ReplyDelete
  29. מלא מזל טוב! את פשוט אלופה!
    אינסטגרם mona.lee1992
    מייל netta.pinto@gmail.com

    ReplyDelete
  30. שיתפתי נסיכה שיהיה לך במזל טוב זה הכי חשוב ��

    ReplyDelete
  31. המון מזל טוב!!��������

    ReplyDelete
  32. הכל בוצע
    המון מזל טוב

    ReplyDelete
  33. בוצע מזל טוב 💋💋💋💋💋💕💕💕💕💕

    ReplyDelete
  34. הגרלה מטורפתתתת בוצע מזל טוב ����

    ReplyDelete
  35. מזל טוב אשמח לזכות. המייל שלי inbalelihav@walla.com

    ReplyDelete

Post a Comment