!I do want it all

בשנתיים שלוש האחרונות אנחנו עדים לרוחות של שינוי בעולם הביוטי. אם בעבר להיות מוזמנת להשקה או לקבל מוצר לסקירה נחשב לפסגת השאיפות, היום אם לא מתלווה לזה תשלום ורצוי גם אירוע השקה אקסטרווגנטי שיכול להתקיים בכל מקום בעולם אליו יטיסו את היו טיובר וישלמו לו עבור כל ההוצאות, אין טעם למותג האיפור בכלל ליצור קשר. 
בד בבד צצים כפטריות אחרי הגשם מותגי איפור של סלברטאיות שלא היה להן כל קשר לעולם האיפור לפני השקת המותג שלהן וקוצרים הצלחה כלכלית מטורפת, ואין ספק שקיילי ג'נר, הבת הצעירה במשפחת קרדשיאן-ג'נר, היא הדוגמה הטובה ביותר לכך. תקופה ארוכה סירבתי לרכוש משהו מהמותג שלה, שנראה לי גימיקי וילדותי, אבל כמובן שעקבתי אחרי כל הביקורות שהחלו להצטבר עליו ברשת.
לבסוף, כמה מפתיע, נכנעתי, והחלטתי להוציא הזמנה מהאתר הרשמי שלה (שרק ממנו תהיו בטוחות שאתן רוכשות מוצרים אותנטיים ולא זיופים) ואני חייבת לציין לטובה את המהירות שבה ההזמנה שלי הגיע לספרד- תוך שבוע בלבד.
רכשתי את Bundle יום ההולדת שלה שעלותו 175$, והכל הגיע ארוז בתוך נרתיק בד מקסים וממותג עם השם שלה.



Birthday Collection Bundle



Birthday Collection Bundle


יש לי חולשה לתיקי איפור יפים ונוצצים, ולכן ה-  Limited Edition Makeup Bag קרץ לי באופן מיידי. הוא גדול מאוד כך שיכול להכיל לא מעט מוצרים ועשוי מחומר קל לניקוי שהופך אותו גם לפרקטי, כולנו יודעות כמה איפור יכול להיות מלכלך.

 Limited edition makeup bag   





אז מה מגיע בתוך מארז יום ההולדת של קיילי ג'נר?

Birthday Collection Bundle



I want it all Kayshadow + Highlighter & Blush palette

I want it all Kayshadow + Highlighter & Blush palette




מוצר הדגל של המארז הוא הפלטה שלפניכן:

I want it all Kayshadow + Highlighter & Blush palette




I want it all Kayshadow + Highlighter & Blush palette



אני קודם כל מודה שעם השנים העניין שלי בפלטות גדולות שתופסות הרבה מקום הולך ופוחת, ולמרות זאת החלטתי לתת צ'אנס לפלטה הזאת ובהחלט הופתעתי לטובה.
יש בה 9 צלליות פיגמנטיות ובגוונים שימושיים שקל להניח על העיניים ולטשטש אותם:

  • Birthday Girl (satin shimmering champagne)
  • Buttercream Frosting (matte warm cream)
  • 1942 (matte warm taupe)
  • Forever Young (matte warm pink)
  • New Year, New Me (metallic red plum)
  • The New Black (matte bright pink)
  • Party Time (matte light dusty mauve)
  • Celebrate (metallic golden burgundy)
  • Midnight (matte black)

וגם סומק ורוד עדין בשם Cheers והיילייטר בשם Confetti, שניהם מתקבלים יפים ומחמיאים על העור שלי.

אני חושבת שזו פלטה שאם הייתי בת 20 הייתי אוהבת מאוד את "צורת ההגשה" שלה- ורודה ומלאת גליטרים, אבל בכל זאת בגילי אריזה מעט מתונה יותר הייתה הופכת את כל הפלטה הזאת למושלמת לחלוטין.


I want it all Kayshadow + Highlighter & Blush palette




סווטצ'ים:

Kyshadow




    למעלה Cheers, למטה Confetti 



     Queen Loose Powder Highlighter

     Queen Loose Powder Highlighter



    במסגרת הקולקציה הושקו 2 היילייטרים בתפזורת, זה שלפניכן ואחד מוזהב שנקרא King. נוצרה סביבם היסטריה מוחלטת ושניהם אזלו כמעט מיד מהמלאי. היחיד שעוד ניתן להשיג הוא Queen, וגם אותו רק במסגרת רכישת המארז.
    ובכן, כאן אני ממש לא מבינה על מה כל הרעש. 
    היילייטר גליטרי בתפזורת, מוצר שמראש "מועד לפורענות" ואינו פרקטי לנסיעות, וגם התוצאה שמתקבלת על העור לא הרשימה אותי במיוחד- היילייטר של Becca יעשה עבודה טובה בהרבה.
    בקיצור, מהומה רבה על לא דבר.

     Queen Loose Powder Highlighter





    סווטצ':

     Queen Loose Powder Highlighter





    כמה שמעתי על השפתונים הנוזליים של קיילי ג'נר! אלה היו המוצרים עליהם היא ביססה את המותג שלה בתחילת דרכו, החיקויים שנוצרו להם הם אינסופיים וכולן (כמעט) רוצות להיות הבעלים של אחד מהם לפחות.
    אני אסכם את זה בשלוש מילים: שווה את הכסף.
    אחרי שהתנסיתי בשפתון שלפניכן ובקיט השפתונים שתראו בהמשך, אני יכולה לומר שהופתעתי מאוד לטובה! 
    קודם כל, שפתונים נוזליים הם מוצר קשה ביותר להנחה מדויקת ויפה, אפילו יותר מלהניח אייליינר. כן, כן. כאן זאת הפעם הראשונה שנתקלתי בשפתונים נוזליים שהנחתי אותם בקלילות וללא כל מאמץ מיוחד. וזה מוביל אותי לדבר הבא- הם מתקבעים על השפתיים תוך שניות בגימור מקסים ולא מייבש כלל וכלל. החיסרון היחיד הוא שלאחר מספר שעות גם הם, כמו כל שפתון נוזלי אחר, מתחילים להדגיש למרבה הצער את החריצים בשפתיים.
    מבחינת עמידות הם שורדים שתייה בקלילות, אבל אוכל מפרק אותם באטיות, כאשר נקודת האור היחידה היא שהדהייה שלהם לא מכוערת ולכן לא מחייבת הסרה או חידוש מיידי.
    אז כן, מבחינתי הגברת שיחקה אותה ובהחלט ארכוש ממנה שפתונים נוזליים נוספים.


    Twenty lip kit

    Twenty lip kit




    Twenty lip kit




    סווטצ'ים:

    Twenty lip kit




    Mini kit - 6 matte liquid lipsticks

    Mini kit - 6 matte liquid lipsticks




    Mini kit - 6 matte liquid lipsticks



    שמות הגוונים בקיט:

  • One Wish (dusty pink nude)
  • Baby Girl (warm muted coral)
  • Angel (mauvy pink)
  • August Bug (vibrant violet)
  • All Nighter (bright red coral)
  • Gorg (red burgundy wine)




  • סווטצ'ים:

    Mini kit - 6 matte liquid lipsticks




    Gloss

    Gloss


    גלוסים לעולם יהיו גלוסים. משמע רטובים, דביקים ועם עמידות ששואפת לאפס. ובכל זאת הגלוסים שכאן התחבבו עלי מאוד, יש להם עוצמת גוון מרשימה, ריח נעים, טקסטורה עשירה ומלחחת ואם כבר בחרתי לשים על השפתיים שלי מוצר שידרוש ממני צום מלא כדי שלא ייפגם, אז אני מעדיפה גלוס כזה.


    Cherry pie gloss

    Cherry pie gloss



    Cupcake gloss

    Cupcake gloss



    סווטצ'ים:

    למעלה Cherry pie, למטה Cupcake 



    אני חושבת שבסופו של דבר הופתעתי מאוד לטובה מאיכות המוצרים של המותג. ולא ציפיתי לכך, בעיקר בשל הסטיגמה שמלווה אותו והתחושה שהבעלים שלו משתייכת לאחת המשפחות האמריקאיות הכי שנויות במחלוקת שיש כיום.
    אבל אם אני שמה את זה בצד אז לא נותר לי לומר דבר חוץ מכל הכבוד, ושוב להמליץ לכן בחום לרכוש את המוצרים שלה אך ורק מהאתר הרשמי, כי אתן אף פעם לא יכולות לדעת מה הזייפנים שמים בתוך החיקויים שהם מייצרים.


    חג סוכות שמח!


    Comments