גלוסיבוקס אוקטובר


זה לא ייאמן כמה מהר החודשים חולפים להם, ועד היום פתחתי כל 1 לחודש בפוסט המוקדש לקופסת הגלוסיבוקס. החודש חרגתי ממנהגי, קופסת אוקטובר הגיעה קצת באיחור ולכן גם הפוסט עולה באיחור קטן - חשוב לי להספיק להתנסות במוצרים למשך פרק זמן סביר לפני שאני מספרת לכן מה דעתי עליהם.

גם הפעם הקופסה הכילה 3 מוצרים בגודל מלא, מוצר בגודל מוקטן (יחסית) ודוגמית בושם, ולהבדיל מהקופסה של חודש שעבר אני די מרוצה מהתמהיל.


אוקטובר:


הגלוסי



הגלויה:


גלוית החודש



המוצרים:


מה בקופסה?





Fresh look:


Fresh look טריפל ליפט


Fresh look היא חברת בת של אנה לוטן, והיות והיא לא ממש מוכרת לצרכנית הקצה, הנה מה שכתוב עליה באתר החברה:

"FRESH LOOK מתמחה בפיתוח מוצרים לטיפוח אישי ומקצועי. מוצרי החברה משווקים בארץ ובמדינות רבות בחו"ל ונמכרים בשיווק ישיר, ברשתות הפארם, בבתי מרקחת ומכוני ספא יוקרתיים ברחבי העולם.
בשלושת העשורים מאז הוקמה החברה רכשנו ניסיון רב בתחום הטיפולי ובמחקר ופיתוח של פורמולציות ייחודיות שבצד יעילותן הרבה הן ידידותיות במיוחד לעור.

סדרת מוצרי FRESH LOOK כוללת מעל 70 תכשירים פונקציונליים המבוססים על תמציות צמחים, שמנים טבעיים ומינרלים מים המלח, בצד חומרים פעילים ומתקדמים במיוחד הפועלים למניעת הזדקנות העור (חומצות אמינו, פפטידים, חומצות פירות ועוד).
אנו משתדלים להמעיט עד כמה שניתן, את השימוש בחומרי צבע, ריח, משמרים כימיים או חומרים פעילי שטח ומוצרינו לא נוסו על בעלי חיים".


ועל המוצר עצמו:

"נוסחה משולבת המעניקה מגוון יתרונות הגנה וטיפוח לעור, בתכשיר אחד! התכשיר משמש כקרם נגד קמטים המצטיין בכושר ליחוח לעומק עם אפקט התפחה מרשים המחליק במיוחד את אזורי הקמטוטים; פיטוסטרולים מצמצמים את איבוד הלחות דרך העור ומעניקים לו השפעה ארוכת טווח. בתכשיר משולבים מסנני קרינה על מנת להעניק לו גם הגנה סביבתית.
נוכחות מיקרופיגמנטים בפורמולה תורמת לאחידות מראה העור ולהסוואה קלה של הבדלי גוון בעור (אפקט "דמי מייקאפ"). הללו אף תורמים לתכונות ההגנה של התכשיר למניעת נזקי קרינה והזדקנות בטרם עת.

הוראות שימוש: לפזר בטפיחות ועיסוי על עור הפנים מדי בוקר, בפרט על האזורים החשופים לקרינת השמש.
התכשיר חסכוני בשימוש וניתן להסתפק בכמות קטנה יחסית של התכשיר, מדי בוקר".


ומה אני חושבת עליו?
קודם כל נחמד לפגוש מוצר שמודה בפשטות שהוא לחות עם גוון ולא מתיימר להיות BB Cream, ואהבתי את "הקנקן" - גם האריזה החיצונית וגם השפופרת של המוצר עצמו הם בצבע לבן פנינה עם נגיעות מוזהבות, מה ששידר לי מראה אלגנטי ונקי כמו שאני אוהבת כשזה נוגע למוצרי טיפוח.
יש לו ריח סביר והמרקם שלו קרמי וסמיך יחסית, ככה שעבור העור המעורב שלי הוא היה כבד מדי. מבחינת הכיסוי הרגשתי איתו כאילו הנחתי קרם לחות בלבד ללא שום כיסוי או טשטוש ולו המינימלי של פגמי העור, ולכן הייתי ממליצה עליו לבעלות עור רגיל עד יבש שאין להן פגמים בעור הדורשים הסתרה, ולאור ה- SPF הגבוה (30) יוכל גם להוות תחליף ראוי למריחת קרם הגנה.






Sea Beauty:


Sea Beauty תחליב גוף מינראלי



על מוצרי חברת Natural Sea Beauty שמעתי אך מעולם לא התנסיתי, ושמחתי על ההזדמנות. מדובר בחברה ישראלית המייצרת מוצרי טיפוח מים המלח וקרם הגוף שלהם הוא חביב ביותר - יש לו ניחוח נעים, הוא נספג במהירות ומלחח את העור.
היות וההעדפה שלי במוצרי טיפוח הגוף היא בעיקר לחברות סבון של פעם ול'אוקסיטן, זה לא יהיה מוצר שאקנה בעצמי וגם התמחור שלו לא ממש אטרקטיבי (109.99 ש"ח ל- 400 מ"ל), אבל הייתי רוצה להתנסות במוצרי טיפוח עור הפנים של Sea Beauty במסגרת הגלוסיבוקס בעתיד.






צללית Color Infaillible:


צללית Color Infaillible של לוריאל



מסדרת הצלליות הזאת רכשתי כבר 2 בעבר, את מספר 039 Magnetic Coral ומספר 040 Cosmic Black, כך שגוון התכלת הלא שגרתי שקיבלתי בקופסה, מספר 032 Sassy Marshmallow, מהווה מבחינתי תוספת נחמדה לאוסף.
אלו צלליות המתוארות כשילוב חדשני של קרם ואבקה ומיוצרות בטכנולוגיה שנקראת Color Reveal - המבוססת על זרז צבע. המרכיב המקשר בין הפיגמנטים של הצבע, יוצר אפקט "זכוכית מגדלת" כך שהפיגמנטים ושבבי הפנינה נחשפים במלוא עוצמתם, וצבע הצללית מתקבל כחזק מאוד.
בנוסף היא אמורה לגלות עמידות של עד 24 שעות כולל גם במים.
מדובר בסדרת צלליות מצוינת, ואכן מתקבל גוון חזק מאוד על העפעף ללא כל מאמץ. גם העמידות טובה ועם פריימר עיניים היא שרדה עלי יום עבודה ארוך ללא דהיות ותזוזות (ומודיעה מראש שאין סיכוי שצללית תישאר על העין שלי 24 שעות ברציפות, עור העפעף שלי יותר מדי יקר לי מכדי שאותיר אותו מאופר 24 שעות ברציפות).








LAKA:


לק של LAKA מספר 164



את LAKA גיליתי לפני מספר שנים כשהם פתחו את העמדה הראשונה שלהם בקניון עזריאלי בתל אביב, ולמרות שלקים הם לא מוצר הטיפוח החביב עלי ביותר חשבתי כבר אז שהקונספט מנצח - עמדה שנותנת שירות מניקור מהיר ללא קביעת תור מראש, בין השיטוט בחנויות הקניון לבין הישיבה בבית הקפה? פשוט מתבקש!
מאז צצו להם חיקויים כפטריות לאחר הגשם, אבל אני את עמדת LAKA שנפתחה גם בקניון הזהב בראשון לציון לא מחליפה.
יש לי כמה וכמה לקים שלהם, ומבחינתי זה יופי של לק - גוון מספר 164 שלא הייתי בוחרת בעצמי (וזו בדיוק המטרה של גלוסי לטעמי - לחשוף אותי למוצרים וגוונים שהם לא בהכרח "כוס התה" הטבעית שלי), מריחה נוחה ועמידות סבירה של כ-3 ימים לפני שמתחילים הקילופים.
אבל גלוסי - האם לא מיצינו קצת בשלב זה את נושא הלקים בקופסה?...








Cacharel:


בושם Catch Me של Cacharel



הבושם מתואר כבעל "תו מרכזי של פריחת התפוז המסמל נשיות, טבעיות ורעננות טהורה. בלב הבושם נגיעה של חלב שקדים מענג ותווים של מנדרינה. ניחוח עצי של ענבר מגביר את התשוקה עם תווים חמים ועוטפים".
עם כל הכבוד לתאור הגרפי הזה, עלי הוא הריח סביר ולא מעבר לכך.
הכוונה היא שהריח לא "הטריד" אותי אבל מצד שני גם לא ריגש אותי, והיות ואני בוררת את הבשמים שלי בקפידה ולא מחזיקה בו זמנית יותר מ-3 בשמים, זה ממש לא מספיק בשביל שאשקול רכישה שלו בגודל המלא, למרות גלוית ההנחה האטרקטיבית שצורפה לקופסה.





מגזין אוקטובר:


מגזין אוקטובר



המגזין החודש היה מעניין יותר מהקודם והכיל טיפים דוגמת התמודדות עם החזרה לשגרה אחרי החגים, סקירה מפורטת של מוצרי קופסת הגלוסי החודש ועוד.






גלויות הטבה:


גלויות החודש



3 גלויות הטבה:
  • בושם Catch Me של Cacharel:
50 מ"ל - 129 ש"ח במקום 458 ש"ח
80 מ"ל - 169 ש"ח במקום 522 ש"ח
בתוקף במהלך חודש נובמבר למימוש בסניפי סופר פארם.
  • קורס איפור אישי אצל Julia Jacobson ב- 450 ש"ח במקום 650 ש"ח, בתוקף עד 31.1.13
  • 20% הנחה במותג ההלבשה התחתונה Under.me, בתוקף עד 1.1.13



בסיכומו של דבר אני מודה שלאחר קופסת ספטמבר מראש הנמכתי ציפיות, ואולי זה הקל עלי "לשמוח בחלקי" ולהיות פחות ביקורתית כלפי הקופסה החודש.

ומה אתן חשבתן על קופסת אוקטובר?

Comments

  1. ורק אני לא קיבלתי קופונים ! ואני כל כך רוצה את הקורס איפור הזה! מתנה מושלמת לאימא!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ממליצה לך לפנות לשירות הלקוחות גלוסיבוקס לגבי אי קבלת הגלויות, ובעיקר אם את רוצה לממש את הגלויה של קורס האיפור - להבנתי הגלויות מהוות חלק אינטגרלי מהקופסה ומגיעות לך כמנויה.

      Delete

Post a Comment